صدها نفر در اعتراض ساکرامنتو برابر stay-در-خانه سفارش

Cuneyt Dil آسوشیتد پرسمنتشر شده 8:00 AM EDT 24 مه سال 2020ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — صدها نفر از معترضان بسی

توسط ABTINNEWS در 4 خرداد 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — صدها نفر از معترضان بسیج در خارج از دولت و کنگره در روز شنبه در اعتراض به کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات حتی به عنوان ساکنان وارد آخر هفته روز یادبود به تازگی با گسترش گزینه های برای beachgoing, کباب کردن و خرید.

این تجمع که به تقاضای رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom او محدودیت در کسب و کار اشاره کرده و دیگر فعالیت های در فضای سیاسی تجمع و جشنواره در یک بسته کردن خیابان.

California Highway Patrol افسران بسته کاپیتول چمن به تظاهرکنندگان بنابراین سخنرانان خطاب به جمعیت از پشت یک کامیون مسطح به عنوان یک هواپیما به پرواز در آمد بالا بکسل یک بنر با تصویر Newsom و کلمات "پایان استبداد!" معترضان دست تکان داد ده ها تن از پرچم ها و نشانه های بسیاری در حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

تعداد کمی از مردم عینک ماسک و کمی وجود دارد اتاق را برای اجتماعی فاصله در پیاده رو و یا بسته کردن خیابان.

"روانی و عاطفی تاثیر حتی نمی توان fathomed" گفت: نیتا بردی, 68, از مدستو که اضافه شده است که او عصبانی بود که دو تن از نوه های از دست رفته خود را در مدرسه و دبیرستان و فارغ التحصیلی است.

"من فکر می کنم آن را کاملا مضحک به تعطیل کردن مدارس و به خصوص برای ظهر که آنها را" او گفت:.

اقامت در خانه محدودیت کاسته سراسر دولت است. برخی از 45 58 شهرستانهای استان مجوز دریافت کرده اند به بازگشایی ترین فروشگاه — حداقل برای منظقه وانت — و بسیاری از فضاهای عمومی جلسه استانداردهای دولتی برای کنترل coronavirus.

برخی آن را دیدم به عنوان یک تست ایمنی به عنوان حالت آماده به جشن اول آن عمده تعطیلات آخر هفته پس از یک ایالت منظور در اواسط ماه مارس را پایین نگه داشته و در تمام اما ضروری سفر و کسب و کار.

اجتماعی فاصله شیوه شده اند ذکر شده به عنوان دلیل اصلی نرخ مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را آهسته در بسیاری از استان ها و مردم خواست تا در حفظ و ماسک خود را در گارد خود را در حالی که با بهره گیری از به تازگی بازگشایی مسیرهای دوچرخه سواری, پیاده روی مسیرهای پیاده روی و سواحل است.

بسیاری از جنوب کالیفرنیا سواحل شد و باز تنها برای شنا کردن در حال اجرا و فعالیت های دیگر. حمام آفتاب و فعالیت های گروهی مانند والیبال ممنوع شد.

بیشتر: شمال کشور بازارهای کشاورزان برای تابستان. در اینجا چگونه آنها تطبیق COVID-19

پلیس, نجات غریق و سایر مقامات هشدار مردم به یاد داشته باشید جدیت از این ویروس به عنوان آنها لذت بردن از جدید خود را به آزادی است.

"دیوانه نیست و ماندن تمام آخر هفته. نمی تواند به عنوان نزدیک به عنوان شما می توانید به عنوان بسیاری از مردم" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت. "آیا بیرون رفتن بدون ماسک. شما ببینید مردم بدون ماسک جلوگیری از آنها را."

"این نیز چیزی است که فقط موجب صرفه جویی در زندگی می کند, از جمله, شاید, خود," او گفت:.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بیشتر: گرفتن تست شده برای coronavirus می تواند کمک به شهرستان خود را به جلو حرکت می کند. در اینجا به همین دلیل است.

لس آنجلس کانتی این ایالت با 10 میلیون نفر شده است سخت ترین ضربه COVID-19 با بیش از 44,000 موارد و تقریبا 2,100 مرگ و میر. اما بستری شدن در بیمارستان و افزایش تست که اجازه می دهد تا برای سریعتر شناسایی و درمان انزوا از مردم که تست مثبت برای COVID-19 و نزدیک خود را با مخاطبین کمک کند گسترش عفونت مقامات بهداشتی میگویند.

شهرستان بازگشایی, ساحل, مسیرهای دوچرخه و برخی از ساحل پارکینگ. ده ها تن از شهرستانها نیز متهور اجازه می دهد تا برخی از رستوران ها که جان سالم به در تحویل و بایگانی اطلاعات دستور به بازگشایی محدود صندلی.

دولت هنوز هم از دیدن مشکل COVID-19 شعله ور شدن یو پی اس ، Imperial County, در سراسر مرز از مکزیک دیده است و خروش است. در شمال کالیفرنیا در سانتا کروز شهرستان مقامات بهداشت عمومی بودند بررسی چهار جداگانه خوشه COVID-19 موارد مربوط به جمع های خانوادگی از جمله چند نسل روز مادر و یک گردهمایی بزرگ که شامل افرادی که از سفر خارج از کشور.

اجتناب از وسوسه ممکن است مشکل باشد اما با درجه حرارت گرم کردن بیش از آخر هفته از رسیدن به 90 و حتی 100 درجه (38 درجه سلسیوس) در برخی از داخلی دره یکشنبه.

ترافیک شروع به بازگشت به رانندگان جستجو برای پارکینگ همراه هانتینگتون بیچ و وجود دارد مقدار زیادی از beachgoers طولانی بر روی شن و ماسه.

در سان فرانسیسکو مقامات درو زیادی گچ "اجتماعی فاصله" دایره روی چمن ها در پارکها به مردم نشان می دهد که در آن به نشستن. دولورس پارک دیده است بزرگ و توده های مردم در تعطیلات آخر هفته آفتابی باعث شهردار لندن نژاد به هشدار می دهند که او می خواهد آن را تعطیل اگر مردم نبودند بیشتر مسئول است.

بیشتر: لیست کامل از Shasta County coronavirus بیماران: 36 مورد از مه 22

برخی از محبوب گریز جوامع که رنج می برند از لحاظ اقتصادی بعد از بیش از دو ماه از کسب و کار خاموش شدن ناگهانی و اقامت-دور جمعیت استقبال کنندگان. دریاچه خرس بزرگ یک زن و شوهر از ساعت شرق لس آنجلس گفت: مسئولان نمی خواهد اجرای فرماندار COVID-19 ایمنی سفارشات.

اما در جنوب دریاچه تاهو در شمال سیرا نوادا و رودبار در شرق سیرا خواست افراد غیر مقیم به دور ماندن نگران آن است که swarms از گردشگران ممکن است تحریک بیشتر COVID-19 موارد و خود را پایمال سیستم های پزشکی.

"ما چیزی بیش از عشق به هر کس خوش آمدید, به تاهو در حال حاضر اما این امن ترین راه برای مردم را" شهر مدیر جو Irvin در بیانیه ای گفت. "ما نیاز به مسئول و مطمئن شوید که ما در حال انجام بخشی از ما را برای نگه داشتن همسایگان ما امن و تاهو امن است."

سانتا کروز شهرستان کلانتر دفتر هشدار داد که سواحل آن خواهد بود بسته به جز چند ساعت در صبح و به شدت دلسرد گردشگری از منطقه خلیج سان Francisco, Central Valley و ساکرامنتو مناطق.

در شمال سان فرانسیسکو, Humboldt County خانه را به چند پارک با شکوه ردوود درختان شد و تنها ساکنان. این شهرستان در میان برای اولین بار در این دولت به فرماندار نور سبز به باز کردن رستوران ها و فروشگاه ها اما در زمان محتاط تر رویکرد به بازگشایی هنگامی که آن را شاهد افزایش موارد جدید و برای اولین بار دو مرگ.

"آیا سفر به شهرستان" کلانتر ویلیام Honsal گفت: در پنج شنبه. "مردم می خواهید به اینجا می آیند تسکین پیدا آنجا که دمای هوا رو به افزایش در دره آمدن به ساحل آمدن به ساحل. ما از کسانی که از شهرستان های دیگر لطفا به اقامت در شهرستان خود را."

آسوشیتد پرس نویسندگان جولی اما واتسون در سن دیگو جان Antczak رابرت Jablon و فرانک بیکر در لس آنجلس ژولیت ویلیامز در سن فرانسیسکو و مارتا مندوزا در سانتا کروز کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن