در اینجا گیاهان بهترین رشد خود را در Shasta County حیاط

Leimone Waite استاد باغبانمنتشر شده 11:34 AM EDT May 16, 2020Q. پاییز گذشته من نقل مکان به یک خانه جدید در ردی

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

Q. پاییز گذشته من نقل مکان به یک خانه جدید در ردینگ. حیاط عمدتا یک تخته سنگ سفید. بیشتر از من تجربه باغبانی است که از جنوب کالیفرنیا و من می خواهم به می دانم که گیاهان بهترین رشد را در اینجا در ردینگ.

A. ردینگ یک تغییر آب و هوای مدیترانه ای با نسبتا سرد و مرطوب زمستان و بسیار گرم و خشک همراه با نسیم بهار و پاییز آب و هوا. این فراهم می کند ما با یک فصل رشد تا زمانی که گیاهان می توانند تحمل گرمای تابستان.

چنین آب و هوا اجازه می دهد تا شما را به را انتخاب کنید از طیف گسترده ای از گیاهان و درختان از جمله بسیاری از معتدله و میوه های خانواده مرکبات است که می تواند یک کمی سرد است.

ردینگ و منطقه اطراف آن است که وزارت کشاورزی ایالات متحده آب و هوا در منطقه 9a; 9b در برخی از microclimates.

مناطق دور افتاده مانند پلو کدرو می توانید سردتر بنابراین مطمئن شوید که به درخواست همسایگان چگونه سرد خود را به پایین ترین درجه حرارت شیب در طول زمستان است.

باغبانی اطلاعات: فکر شروع باغ خود را در طول اقامت در خانه ، در اینجا یک راهنمای از گذشته و استاد باغبان ستون برای کاشت بهار و برنامه ریزی

دیگر چیزی برای نگه داشتن در ذهن در هنگام انتخاب گیاهان برای این منطقه این است که ما کمی مرطوب در زمستان سپس جنوب کالیفرنیا. ردینگ متوسط بارندگی در حدود 35 اینچ — گاهی اوقات کمی بیشتر پس از cacti and succulents به خوبی انجام نمی مگر اینکه آنها ارائه شده بسیار خوب زهکشی و کمی پوشش در طول مرطوب ماه.

برای برخی از چشم انداز ایده های شما ممکن است استخدام چشم انداز محلی طراح است که آشنایی با گیاهان به خوبی در اینجا شما می توانید برخی از ایده های طراحی و یا کل یک چشم انداز طرح برای کار با.

اگر شما بیشتر از یک انجام آن را به خودتان نوع از شخص اتمام شهر ردینگ آب هوشمند صفحه وب در www.reddingwatersmart.com. این است که یک منبع آنلاین است که ویژگی های نمونه از باغ ها و مناظر. این شامل یک گسترده تعاملی لیست از گیاهان هستند که متحمل به خشکی و در آب و هوای مدیترانه ای.

اگر شما علاقه مند در کالیفرنیا با استفاده از گیاهان بومی Las Pilitas مهد کودک دارای یک طراحی رایگان ابزار در www.mynativeplants.com که به شما یک لیست از گیاهان بومی که رشد خواهد کرد در کد پستی خود را و خود را با شرایط سایت. شما وارد اطلاعات از جمله اینکه چگونه اغلب شما آب و نوع خاک. و سپس شما در حال ارائه یک لیست از کالیفرنیا گیاهان بومی که به خوبی انجام خواهد داد در سایت خود. شما می توانید بیشتر محدود کردن لیست با وارد کردن اندازه و دیگر ویژگی های گیاه مورد نظر.

منابع دیگر شامل مستقل مهد کودک مانند Wyntour باغ. این معمولا می توان در شمارش به حمل گونه است که در اینجا و پس از مهد کودک ضروری در نظر گرفته شده کسب و کار آنها هنوز هم باز است.

این مک کانل باغ در خلیج لاک پشت ها آنلاین است فروش کارخانه با منظقه انتخاب کنید تا. آنها به فروش کالیفرنیا بومی و مدیترانه گونه از گیاهان تکثیر گیاهان محلی که به خوبی در آب و هوای محلی. کارخانه خود لیست می توان در یافت www.turtlebay.org/nursery.

این شستا استاد باغبان برنامه را می توان از طریق تلفن در 242-2219 یا ایمیل mastergardener@shastacollege.edu. باغبان دفتر کارکنان توسط داوطلبان آموزش دیده توسط دانشگاه کالیفرنیا برای پاسخ به باغبان' سوالات با استفاده از اطلاعات مبتنی بر تحقیقات علمی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب