'Glee' بازیگر Naya Rivera, 33, دیشب پس از ناپدید شدن در دریاچه Piru

جرمی کودکان شهرستان ونتورا ستارهمنتشر شده 9:09 AM EDT Jul 9, 2020"Glee" بازیگر Naya Rivera, 33, است دیشب بعد ا

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

"Glee" بازیگر Naya Rivera, 33, است دیشب بعد از او ناپدید شد, از اجاره یک قایق در دریاچه Piru بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به Ventura County Sheriff ،

ریورا وارد شده بود در این دریاچه حدود 1 بعد از ظهر و اجاره یک قایق با او 4 ساله و پسر Josey Hollis دورسی گفت: سروان ، اریک Buschow سخنگوی Ventura County Sheriff ، کودک شده بود به اشتباه شناسایی زودتر از 3 سال.

حدود 4 بعد از ظهر قایق پیدا شد با Josey داخل اما ریورا از دست رفته است. وسیله نقلیه خود را باقی مانده در سایت. این کودک در حال حاضر در این شرکت از خانواده با توجه به Buschow.

"او امن است با اعضای خانواده" Buschow گفت.

ریورا در حال حاضر فرض غرق شده در دریاچه و جستجو راه اندازی شده است برای قرار دادن بدن با توجه به Buschow. همانطور که از 10 p. m. بدن او شده بود واقع شده است.

جستجو و نجات شیرجه تیم اعزام شد تا برای انجام یک جستجو و همچنین به عنوان یک کلانتر هلیکوپتر جستجو و هواپیماهای بدون سرنشین. منابع اضافی خواهد شد اعزام به ادامه جستجو در اوایل صبح روز پنج شنبه.

"پیش بینی ما با داشتن مقدار زیادی از منابع را در اینجا فردا از سرگیری در سپیده دم با چند تیم شیرجه از دولت دفتر خدمات اضطراری" Buschow گفت.

ریورا بهترین و شناخته شده برای نقش خود را به عنوان سانتانا لوپز در فاکس طنزهای "Glee" که زد از سال 2009 تا 2015. جنوب کالیفرنیا بومی ریورا متولد و بزرگ شده در دره سانتا Clarita لس آنجلس حدود 20 مایل از دریاچه Piru.

او در آغاز زندگی حرفه ای خود را در سرگرمی در سن 4 به عنوان یک کودک بازیگر با تکرار نقش در "مسائل خانوادگی" و "خانواده سلطنتی" را به عنوان به خوبی به عنوان کوچک حضور در دیگر نشان می دهد مانند "بی واچ" و "The Fresh Prince of Bel-Air" با توجه به زبان های پایگاه داده آنلاین.

اخیرا او ستاره دار در Collette جونز برای سه فصل از یوتیوب قرمز سری "Step Up: آب بالا" می گوید: IMDb.

در زندگی شخصی او Rivera ازدواج کرده بود به بازیگر Ryan دورسی از 2014 از طریق 2018. پسر خود را Josey متولد شد و در سپتامبر 2015. ریورا انتشار خاطرات سال بعد با عنوان "متاسفم متاسفم: رویاهای اشتباهات و در حال رشد است."

این داستان به روز خواهد شد.

جرمی کودکان است اخبار و امنیت عمومی خبرنگار پوشش شیفت شب برای شهرستان ونتورا ستاره. او را می توان با تماس با 805-437-0208 و یا ایمیل jeremy.childs@vcstar.com. شما همچنین می توانید پیدا کردن او را در توییتر @Jeremy_Childs.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب