جکوزی بادی پیش ساخته

جکوزی بادی پیش ساخته قابل استفاده در فضای بسته و باز مانند منزل ، ویلا ، باغ و حمام های بزرگ و حتی مجموعه ورز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی پیش ساخته قابل استفاده در فضای بسته و باز مانند منزل ، ویلا ، باغ و حمام های بزرگ و حتی مجموعه ورزشی بوده و نسبت به جکوزی بتنی و جکوزی ثابت قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارند. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. سوراخ هایی در کف آن گذاشته شده و از آن ها حباب های آب خارج می شود که زیبایی منحصر به فردی به جکوزی بادی بخشیده است. Article was c reat᠎ed ​with GSA C᠎ontent᠎ Gener ator Dem oversion​.

تمامی جکوزی پیش ساخته بادی دارای دستگاه هیتر یا گرم کننده بوده و از نازل قل زدن برای به حرکت در آوردن آب بهره مند می باشد. همچنین یک درپوش بادی نیز به همراه تمامی جکوزی بادی اینتکس و بست وی قرار داده شده که می توان بعد از هر بار استفاده از جکوزی بادی به گرم ماندن آب درون جکوزی بادی کمک کرد و همچنین از ورود هر گونه حشره و یا شاخ و برگ درختان جلوگیری نمود . جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند . جکوزی ، اسپا یا وان آبگرم تمامی این محصولات جهت استفاده و ماساژ طراحی و ساخته شده است. جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود.

برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید. پمپ­های تعبیه شده در دیوار پیش ساخته جکوزی، آب را با فشار و متناوب به محیط جکوزی پمپ می­کنند. به واسطه شلنگی که بر روی آن تعبیه شده است میتوانید به راحتی جکوزی را به یک منبع آب وصل کنید تا به طور کامل پر شود. اصولا جکوزی های بادی پیش ساخته در مدل های گرد ، مربعی و یا بیضی تولید می شوند اما شرمت اینتکس برای تغییر این وضعیت اقدام به تولید جکوزی پیش ساخته با طرحی جدید تر کرده که استقبال خوبی نیز از آن شده است. از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود.

این 4 دستگاه مهم در یک پکیج پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و در غالب یک دستگاه به بدنه اصلی متصل می شود. جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد . قیمت جکوزی بادی در برابر انواع جکوزی های پیش ساخته بتنری و سرامیکی بسیار ارزات تر و مقرون به صرفه تر است اما برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته نیز باید بدانید که قیمت آن به یک سری عوامل مختلف وابسته است که از جمله این موارد میتوان به نوع جکوزی، اسکیمر و لوازم تمیز کننده، روکش و زیرانداز، پمپ تصفیه آب و در آخر به ابعاد جکوزی بادی و ظرفیت آن اشاره کرد. یک تیوپ باد شونده که توسط پمپ باد می گردد،توسط بستهای کمربند دار در طرفین نصب میگردد.  This da᠎ta was creat᠎ed  by G​SA Con​tent G enerat᠎or Demover᠎si on᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن