باغبانی در فلوریدا: کوتوله Mussaenda به ارمغان می آورد گل را به جنوب و مرکزی فلوریدا باغ

جینی Beagan Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:00 AM EDT Jun 10, 2020س: من کاشته این چند سال پیش. من تقریبا حذف

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

س: من کاشته این چند سال پیش. من تقریبا حذف آنها از چند ماه پیش زمانی که آنها نگاه مرده اما آنها آمد. مشکل این است که من نمی تواند به یاد داشته باشید نام.

— Gary

یک: خیلی کوتوله Mussaenda است نشان خوبی در گری را در چشم انداز. اما نام دقیق و شناسایی این گیاه می تواند دشوار.

Mussaenda محبوب چشم انداز گیاهی برای فلوریدای جنوبی باغ ها و مناظر. آنها طبقه بندی شده در خانواده Rubiaceae با قهوه, قهوه, calceolaria و گروهی. بسیاری از آنها بزرگ گرمسیری و همیشه سبز یا نیمه شیری درختچه با باز کردن عادت. برگ ها مخالف هستند و یا هر یک از دیگر بر روی ساقه, رنگ سبز روشن, عمیقا veined و بیضی شکل بیضوی شکل است.

گل ستاره هستند. آنها تولید شده به پایان می رسد از شاخه های سست شدند. آنها باید یک فرم غیر معمول درست گل ها قیفی برگزار راست و به رنگ زرد یا سفید است. این گروه از گل همراه با یک یا بیشتر بزرگ, دار زدن گلبرگ مانند کاسبرگ. زرق و برق دار کاسبرگ به طور کلی به همان شکل و اندازه برگ و تولید شده در فام های قرمز مرجانی و صورتی و زرد و سفید و بسته به نوع گونه است.

وجود دارد حدود 100 گیاهان طبقه بندی شده به عنوان Mussaenda بسیاری از منشاء آن در آفریقا و آسیا و یا مالزی. این طبقه بندی است که در شار و اغلب دشوار است برای اجرا کردن. کوتوله یا زرد Mussaenda شده است اغلب به عنوان M. glabra. نام یک نشانه glabra به معنی صاف است. از آن شده است به عنوان یک کارخانه کوچک 3 تا 8 فوت قد بلند با ساقه و برگ و گل های زرد و یکی سفید به رنگ زرد کم رنگ بزرگ گلبرگ. آن را نیز نیمه شیری بزرگ, عمیق سبز, برگ بیضوی اغلب در پاییز از این گیاه در فصل خشک و بازگشت با باران.

مشابه گونه نیز نامیده می شود به رنگ زرد Mussaenda است Pseudomussaenda flava. آن را متفاوت از M. شيرينبيان با داشتن برخی از رنگ سبز در گل خشک دانه در غلاف به جای میوه گوشتدار و fuzzy صاف نیست ترک می کند.

پس بدون دیدن میوه یا دست زدن به برگ های قرار دادن دقیق نام گری کارخانه دشوار است. بیشتر کاشته شده است کوتوله Mussaenda یا M. glabra. هر آنچه در آن است به نام, این شرایط رشد برای گیاهان است که در مورد همان.

را انتخاب کنید یک محل در آفتاب کامل یا سایه جزئی با برخی از امداد رسانی از آفتاب بعد از ظهر. بهترین مکان باید خاک مرطوب, اما بدون آب ایستاده و/یا آبياری تکميلی در دسترس برای برنامه های کاربردی به طور منظم از آب است. کوتوله Mussaenda کمی نمک تحمل, پس, آن است که یک انتخاب خوب برای دریا باغ.

رشد قابل توجه گل است که به نظر می رسد در اواخر بهار به تابستان و پاییز. می توان آن را کثیف از حذف گل و برگ. استفاده از کوتوله Mussaenda به عنوان یک نمونه در مخلوط مرزها و یا به عنوان یک لهجه گیاه. این دوست داشتنی گیاه است که باعث می شود بیانیه ای که هرس شده به یک درخت کوچک. این کم-تعمیر و نگهداری کارخانه با چند آفت مشکلات.

کارول ابر بیلی است که یک چشم انداز مشاور و horticulturist. ارسال سوالات به carol@yard-doc.com و یا بازدید از yard-doc.com برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب