رایگان دونات ملی دونات روز! Krispy Kreme, Dunkin' گسترش غذایی تعطیلات با مباحث

کلی Tyko ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:05 PM EDT Jun 1, 2020در برخی از محافل یکی از سال محبوب ترین روز

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

در برخی از محافل یکی از سال محبوب ترین روز برای doughnut دوستداران و freebie طرفداران تمدید شده است.

در حالی که جمعه, ژوئن 5 ملی است Doughnut روز – همچنین به عنوان شناخته شده ملی دونات روز – Krispy Kreme جشن اول خود را "ملی Doughnut هفته" با پنج روز از رفتار شروع دوشنبه بدون خرید لازم است. Dunkin' سه روز از معاملات در این سال و در یک مسابقه.

"ملی Doughnut روز یکی از مورد علاقه ما تعطیلات را جشن می گیرند اما با روز شروع به تاری با هم ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را آسان تر از همیشه برای علاقه مندان به شرکت گفت:" دیو Skena, Krispy Kreme افسر ارشد بازاریابی در انتشار اخبار.

ذخیره بهتر صرف بهتر: پول مشاوره در حال تحویل به صندوق پستی خود را. ثبت نام در اینجا

آغاز روز شنبه و در ادامه از طریق ملی دونات روز جمعه, Dunkin' برگزاری یک مسابقه که در آن رایگان دونات برای یک سال هستند تا برای grabs برای ایجاد کامل دونات حزب شعار این شرکت اعلام کرد. هر کسی که سهام اصلی شیرینی حزب شعار در Instagram با #DunkinDonutPartySweepstakes خواهد وارد شود.

روز شیرینی تاسیس شد در سال 1938 به افتخار ارتش رستگاری شیرینی Lassies زنانی که در خدمت این رفتار به سربازان در طول جنگ جهانی اول آن را به طور سنتی جشن در اولین جمعه از ماه ژوئن است.

رایگان نمونه آمدن به Costco: Costco برنامه ای برای بازگرداندن نمونه پس از تعلیق تنقلات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

Coronavirus امداد: Allstate USAA گسترش بازپرداخت مشتری برای بیمه نامه از طریق ژوئن

این شیرینی روز ارتش رستگاری می گوید: از آن خواهد شد با تشکر از کارگران ضروری "در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس با ارائه دونات" به بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ دهندگان در سراسر کشور است.

Entenmann را پیراشکی همچنین تجلیل بهداشت و درمان قهرمانان در این سال با آن "ایستاده Doughnation قرعه کشی." با توجه به انتشار اخبار از طریق ژوئن 18 شرکت است که مصرف نامزد بهداشت و درمان کارگران و اعطای 500 دلار جایزه نقدی به کارگران از 500 دلار کمک های مالی خود را به بیمارستان یا مرکز مراقبت و رایگان دونات. یک برنده انتخاب شده است هر شب از طریق ژوئن 18.

به معرفی کارگران بهداشت و درمان ایجاد یک پست عمومی در Instagram و یا توییتر با استفاده از هشتگ #StandingDoughnation و #توسعه و زیر و tagging @Entenmanns.

National Donut Day 2020 مباحث

شرکت ارائه می دهد و می تواند موقعیت و تنها در دسترس هستند در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین. به در سمت امن است, بررسی خود را با نزدیک ترین محل است.

اردک دونات: همه ثبت نام اردک دونات اعضای پاداش دریافت خواهد کرد رایگان, دارچین, شکر, شیرینی, پیشنهاد, در اوردن از گرو دوشنبه از طریق جمعه.

Dunkin': با خرید یک نوشیدنی جمعه یک شیرینی بی شیرینی کلاسیک از انتخاب خود را در مکان های شرکت. سپس در روز شنبه و یکشنبه Grubhub ارائه شده است رایگان نیم دوجین از دونات در Dunkin' سفارشات از 10 دلار یا بیشتر.

Krispy Kreme: از دوشنبه تا جمعه یک حلقه ای از انتخاب خود را در حالی که منابع آخرین, در شرکت ایالات متحده Krispy Kreme مغازه ها و درایو-thrus. بدون خرید لازم است.

بیشتر معاملات: محلی متعلق به کسب و کار و زنجیره ای کوچکتر نیز ممکن است معاملات جمعه. یکی از ساده ترین راه برای پیدا کردن است که به بررسی کانال های رسانه های اجتماعی.

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگار کلی Tyko در توییتر: @KellyTyko



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب