فورت پیرس پلیس می گویند پدر بود رانندگی حداقل 82 mph قبل از سقوط که منجر به کشته شدن دخترش

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:40 AM EDT Jul 1, 2020فورت پیرس — رابی اورت آلن رانندگی بیش

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

فورت پیرس — رابی اورت آلن رانندگی بیش از دو برابر سرعت مجاز در جنوب رودخانه هند درایو قبل از تصادف هفته گذشته که به کشته شدن 24-year-old daughter با توجه به تازگی منتشر شده سوابق دادگاه.

آلن 47 همچنین گفت: فورت پیرس پلیس او شده بود ، تصادف رخ داده در 23 ژوئن حدود 9:24 p. m. در سال 2000 بلوک جنوبی رودخانه هند درایو.

میشل اسمیت 24 مسافر در سال 2007 شورلت مالیبو درگذشت.

بیشتر: پلیس: قارچ, ماری جوانا و 'Fungipedia کتاب" موجود در پورت سنت لوسی صفحه اصلی

آلن دستگیر شد ژوئن 26 در یک جنایت تروریستی, قتل, اتهام, اما پرونده ترسیم شواهد علیه او نیست منتشر شد تا این هفته.

یک 911 تماس گیرنده گزارش داد یک سدان سقوط کرده بود به یک درخت در مقابل خانه اش شد و بر روی سقف آن. تماس گیرنده گزارش آن نگاه به عنوان اگر راننده کردم و از شمال به رهبری, در حالی که مسافر نیست در حال حرکت است.

پلیس آلن در حدود 500 فوت در شمال ، آنها مصمم شورلت بود عازم جنوب در جنوب رودخانه هند درایو قبل از veering به سمت راست. درایور شناسایی به عنوان آلن کنترل از دست داده و خودرو را تضعیف. خودرو به عبور بیش از دو خط زده دو درختان نخل و لغو شد.

آلن پلیس گفت که او یک "ادم سفیه و احمق."

"من شرب من می خواهم به شما صرفه جویی بسیاری از بدون هیچ زحمتی" آلن گفت: به نقل از. "من رفتن به زندان برای من نمی دانم چه مدت."

در حالی که او گفت که او فکر او رانندگی محدودیت سرعت است که 35 mph محققان در نهایت به این نتیجه رسیدند آلن سفر حداقل 82 مایل در ساعت در جاده ها است که یک خط در هر جهت و به هیچ شانه.

آلن گفت: پلیس بودند که از اسکله سالن در جنوب اقیانوس رانندگی در فورت پیرس است که در حدود 4.5 مایل رانندگی از محل سقوط. او گفت که آنها در حال رفتن به خانه به یک آدرس در 200 بلوک از خیابان یاسمن.

او گفت: هر دو آنها بوده است ، او گفت که او imbibed حدود چهار "قد بلند" 16-هر اونس آبجو در حدود یک ساعت.

بیشتر: مرد متهم به تیراندازی همسایه دو سگ در فورت پیرس

آلن گفت: آنها به سمت چپ اسکله سالن و شروع به صحبت "در مورد آنچه که او فکر فقیر زندگی انتخاب او تا به حال ساخته شده" ثبت دولت است.

او گفت که آنها ناراحت شدند و استدلال. او بعد به خاطر رانندگی به سمت راست و بر روی چمن.

پلیس گزارش داد خون گرفته شد و برای تجزیه و تحلیل از آلن بین ماه های ژوئن 23 و 24 ژوئن در حالی که در بیمارستان اما نتایج نبودند شناخته شده است.

بر اساس این گزارش سقوط کرد مالیبو متعلق به شهرستان Towing Inc. در بوکا ریتون اما هیچ ثبت نام و یا برچسب. پلیس گزارش آن را به حال میسوری برچسب بر روی آن در زمان تصادف.

آلن منتشر شد ژوئن 27 از سنت لوسی زندان شهرستان در 100.000 دلار وثیقه یک زندان رسمی گفت.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن