سابق ذغال سنگ منشی, کارمند, اخراج روز پس از تشکیل پرونده به چالش فعلی در مسابقه

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:39 PM EDT مارس 15 سال 2020مسابقه برای ذغال سنگ شهرستان منشی دادگاه و

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

مسابقه برای ذغال سنگ شهرستان منشی دادگاه و حسابرسی است که به ستیز شروع به پس از زمان کارمند به دنبال انتخاب مجدد, از کار اخراج یک کارمند اداری کارمند پس از او در زمینه به چالش او در انتخابات آینده.

کریستال Kinzel که منصوب موقت کارمند پس از مرگ دیرین کارمند دوایت براک در سال 2018 و بعد برنده دو فرد مسابقه برای صندلی ثبت مقالات خود را به اجرا برای انتخاب مجدد در مارس 4.

کارمند مسئول نظارت بر پرونده های حقوقی و ممیزی و شهرستان دولت اين است و حدود 180 نفر. موقعیت در ذغال سنگ می پردازد $147,293 یک سال است.

جیم Molenaar ارشد مشاور حقوقی در این کارمند اداره ثبت به اجرا در روز پس از Kinzel. در روز سه شنبه Kinzel — که در حال حاضر صورت Molenaar در جمهوریخواه اولیه در ماه اوت اخراج او.

Molenaar گفت که او آمد به محل کار از صبح روز سه شنبه ملاقات Kinzel و مدیر امور مالی در راهرو به دفتر خود.

"به محض این که من راه می رفت در این کارمند ایستاده بود جلوی من و گفت: "من فرض کنید که شما در حال رفتن به استعفا به اجرا'" Molenaar بازگو کرد. "و من گفت:" من قصد ندارم به استعفا را اجرا کنند. من در نگاه قانون و قانون نیازی نیست من برای استعفا را اجرا کنید.'"

در صورتی که شما آن را از دست رفته: دو کدام یک از کاندیداهای اصلی مربع به جای دوایت براک به عنوان ذغال سنگ کارمند حسابرسی

بیشتر: دوایت براک به عنوان خستگی ناپذیر بنده افتخار و خوش شانس مرد خانواده

Molenaar گفت Kinzel سپس به او گفت که او "انجام شد" و این که او با توجه به یک دلیل برای اینکه چرا او اجازه رفتن.

Kinzel گفت Molenaar انتصاب خارج شد چرا که او در تلاش بود برای جلوگیری از هر گونه اختلال در دفتر.

"آن را برای کاهش هر گونه درگیری," او گفت:.

به Molenaar وجود دارد نبوده است هر گونه اختلال در او باقی ماند.

"من به مردم هیچ فعالیت سیاسی بدون صحبت کردن در مورد سیاست در کار," او گفت:. "من زنده توسط خود من قوانین. که هرگز اتفاق افتاده است."

Kinzel گفت: آن را دشوار برای او را به تکیه بر قانونی را از نظرات Molenaar در حال حاضر که او حریف سیاسی.

"من نگران بود که" او گفت:.

Molenaar اردوگاه نیست آن را خرید. مبارزات انتخاباتی خود مدیر Tammy Strohl گفت: هر گونه مشاوره داده شده توسط Molenaar نمی خواهد که هر چیزی برای انجام با انتخابات "پس چرا او نمی تواند اعتماد او را؟"

"این یک بهانه" Strohl گفت.

نیز وجود دارد این سوال که آیا Molenaar شده اند مورد نیاز برای استعفا به منظور اجرا شود. نظرات متفاوت است.

Kinzel گفت Molenaar را مجبور به انجام این کار در برخی از نقطه. مقامات با ذغال سنگ و لی شهرستانهای سرپرست از انتخابات دفاتر به نظر می رسد به توافق برسند.

یک قانون دولت می دانم به عنوان استعفا به اجرای قانون می گوید که کسی "که یک تابع افسر" به استعفا پس از مقدماتی در صورتی که فرد به دنبال به واجد شرایط برای یک دفتر عمومی برگزار شد در حال حاضر توسط یک افسر "چه کسی قدرت را به انتصاب استخدام, ترویج, و یا در غیر این صورت نظارت بر آن شخص و کسی که واجد شرایط است به عنوان یک نامزد برای انتخاب مجدد به آن دفتر."

اگر چه او تاکید کرد که او یک وکیل دیو نجار دیرین مقدماتی افسر برای ذغال سنگ سرپرست از انتخابات گفت: خواندن از قانون نشان می دهد که Molenaar را مجبور به استعفا پست خود را زمانی که او واجد شرایط. مهلت واجد شرایط است که در ظهر 12 ژوئن.

حکومت نجار گفت: نه تنها اعمال می شود به اجرای قانون است.

"که شامل تمام دفاتر," او گفت:.

نجار گفت: او بررسی می شود با همتای خود در لی شهرستان که با موافقت خود را خواندن. سوال واقعی, هر چند, او گفت:, این است که آیا Molenaar بود "تابع افسر" از کارمند.

"که ممکن است تا به بحث" نجار گفت: در یک ایمیل. "من مطمئن نیست چه کار او واقع شد به طوری که او ممکن است پوشش داده نمی شود."

Molenaar و Strohl هر دو وکلای مدافع می گویند که این قانون تنها پوشش سازمان های اجرای قانون است که بر اساس یک وکیل افکار عمومی Molenaar یک کارمند و یک افسر.

آنها استدلال می کنند که Molenaar که آغاز شده و با کارمند دفتر در سال 2014 به عنوان مدیر حسابرسی داخلی بخش قبل از تبدیل شدن به ارشد مشاور حقوقی در حدود چهار سال بعد مناسب نیست تعریف "وابسته افسر."

"جیمز موقعیت است که در واقع تعریف شده به عنوان دستیار" Strohl گفت. "از آنجا که او تا به حال هیچ قدرت."

قبلی پوشش: کالیر کارمند معاون فایل مقالات به اجرا برای کار دوایت براک بود

و: دوایت, Brock دیرین ذغال سنگ منشی دادگاه می میرد 64

روز سه شنبه حادثه نشانه های غیر متعارف kickoff به مسابقه برای کارمند که در آن دو همکاران سابق هر دو در حال اجرا به عنوان خواهان و با روابط براک خواهد شد در حال حاضر به صورت خاموش در انتخابات مقدماتی Aug. 18.

در سال 2016 براک نام Kinzel معاون کارمند thrusting او بیشتر به کانون توجه خود را به عنوان نخستین فرمان و بالا بردن او به عنوان یک رهبر در داخل دفتر. Molenaar در عین حال گفت: براک مربی او بود و او را تشویق چهار سال پیش برای اجرا در سال 2020 است.

در حالی که Kinzel گفت که او "یک کمی شگفت زده برای پیدا کردن" که Molenaar اجرا میکنه گفت این کار, او می خواست برای "بیش از یک دهه است."

"این است که به کسی...," Molenaar گفت. "قطعا او نیست."

او گفت که او و Kinzel مورد بحث و آرمان او چند روز پس از براک مرگ در سال 2018 است.

اگر چه او گفت که او می خواست به اجرای او معوق خود را به عنوان رئیس خود را و Kinzel گفت که او آن را انجام دهید. Molenaar توافق به مدیر کمپین.

اما در حالی که Molenaar گفت Kinzel به او گفتم او را تنها پایان چه خواهد بود چپ براک مدت که میرم به پایان رسید در سال 2020 Kinzel در مصاحبه ای گفت: در این هفته او همیشه در حال برنامه ریزی برای اجرای دوباره برای یک دوره چهار سال است.

"من هنوز هم هیجان زده در مورد آنچه که من انجام," او گفت:.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن