سابق همچنین جیل Jaynes در ورو بیچ وارد درخواست برخورد تقلب در بیمه طرح

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:23 PM EDT Jul 28, 2020ورو بیچ — سابق طب سوزنی که شیوه های

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

ورو بیچ — سابق طب سوزنی که شیوه های حسابداری و مدیریت تحت موشکافی در رودخانه شهرستان در سال 2016 التماس هیچ مسابقه روز سه شنبه در دادگاه به درجه اول جنایت تقلب در بیمه مربوط به defrauding Blue Cross Blue Shield of Florida حدود 1.5 میلیون.

جیل Jaynes, 57 متهم شد در سال 2018 با تقلب سازمان یافته بالاتر از $50,000, racketeering, ساخت کاذب بیمه ادعا می کند بیش از 100.000 دلار به طور غیر قانونی waiving deductibles و یا copays و بیمار مبادله سوابق دادگاه نشان می دهد.

بیشتر: محققان جزئیات همچنین جیل Jaynes' $1.5 M اتهامات تقلب در بیمه

پس او را بازداشت Jaynes ارسال شده $455,000 قید وثیقه آزاد شد و ممنوع از تمرین طب سوزنی.

به عنوان بخشی از روز سه شنبه درخواست مذاکره با دادستان Jaynes شد و محکوم به سه سال از جامعه کنترل معنی خانه بازداشت و پس از دو سال آزادی مشروط و دستیار دادستان لو ایوانز گفت.

Jaynes شد و همچنین دستور داد به پرداخت $173 ، 000 در جبران و پزشکی مجوز لغو شد.

در مقابل دولت کاهش یافته و باقی مانده هزینه که می توانست انجام حداکثر 135 سال زندان و میلیون ها نفر در اگر جریمه محکوم کرد.

بیشتر: ساحل Vero همچنین جیل Jaynes دستگیر تقلب, racketeering اتهامات

Indian River County مسئولان درخواست رسیدگی به Jaynes' کسب و کار در ژانویه 2017 پس از بالا رفتن سرسام آور قبوض از کلینیک طب سوزنی تهدید به سوراخ شهرستان صندوق بیمه.

کسب و کار خود را مطلق مجتمع پزشکی 1575 رودخانه هند بلوار جمع آوری بیش از 1.2 میلیون دلار از این شهرستان برای ادعا در سال 2016 سال مالی TCPalm گزارش در زمان.

بررسی تقلب

وزارت امور خارجه از خدمات مالی محققان که مصاحبه با بیش از 100 از Jaynes' بیماران و کارکنان نشان داد که بین سپتامبر 2013 و در ماه دسامبر سال 2016 او defrauded فلوریدا آبی صلیب آبی سپر نزدیک به 1.5 میلیون دلار حدود 1.2 میلیون دلار بود که برای شهرستان و کارکنان و با توجه به سوابق دستگیری.

Jaynes ترغیب بیماران تحت پوشش آبی صلیب آبی سپر قصد دارد با استفاده از طب سوزنی توسط waiving deductibles و بیمه اتکایی پرداخت و ارائه رایگان ویتامین ها و مکمل ها و برنامه های کاهش وزن او حکم گفت.

سوابق نشان داد بیش از 800 قرار ملاقات از سیستم حذف شدند صورتحساب به هر حال. در حالی که دفتر بسته شد به مدت پنج روز در ماه نوامبر 2013, بیمه صورتحساب برای 185 ادعا می کند با مجموع بیش از $22,000.

سوزان Boyll, Indian River County, مدیر منابع انسانی, کشف در سال 2016 است که در این شهرستان هزینه برای طرح بیمه اعضاء با استفاده از طب سوزنی تقریبا چهار برابر بیش از چهار سال است.

لورنس Reisman | تهاجمی عمل متوقف می شود, بیمه سلامت, سوء استفاده

سوابق ضبط شده نشان داد از سال 2010 Jaynes' عمل شامل عمدتا از شهرستان-بیمه بیماران مبتلا به برخی از آنها دریافت درمان چندین بار در هر هفته است.

این کشف باعث شد مقامات شهرستان به حد طب سوزنی بازديد به 26 در هر سال و کلاه بازپرداخت 1500$.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن