فلوریدا NRA رهبر پرسش های محلی coronavirus آمار نشان می دهد آنها 'به عمد فریبنده'

دموکرات کارکنان گزارش منتشر شده 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا 26 مه سال 2020زن است که personified انجمن ملی تفنگ

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

زن است که personified انجمن ملی تفنگ در فلوریدا نگران است که محلی coronavirus آمار و ارقام نیست با دقت داستان این ویروس در دولت سرمایه است.

ماریون P. چکش NRA دیرین لابی در فلوریدا و سابق NRA رئیس جمهور نوشت یک ایمیل به مقامات شهرستان است که او فرستاده به تالاهاسی دموکرات روز دوشنبه.

"انتشار تعداد تجمعی بدون انتشار این تعداد در حال حاضر فعال موارد عمدا فریبنده" گفت: چکش همچنین مدیر اجرایی یکپارچه ورزشکاران از فلوریدا در ایمیل.

او گفت: تعدادی از بیماران در حال حاضر در حال درمان است به مراتب کمتر از تجمعی شکل بیش از چند ماه.

چکش ذکر یک داستان اخبار در تالاهاسی گزارش برآورد که نزدیک به 400 عفونت شمارش شدند در Leon County پس از بحران آغاز شد -- اما که کمتر از 90 فعال موارد در حال حاضر در حال درمان است.

"ما می خواهم به دانستن آنچه که حقیقت است," او گفت: دموکرات. "منظورم این است که من یک دختر که دارای دیابت و که سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد. او را از ترس مرگ به بیرون بروید."

چکش آخرین پیام را به مقامات شهرستان ها علائم و نشانه های دوم زنگ مربوط به کوروناویروس.

جمع آوری مالیات دوریس Maloy اعلام کرد قصد دارد May 13 برای از سرگیری عملیات دفتر دوشنبه آینده, اما بدون صدور اولین مجوز برای حمل سلاح پنهان.

چکش مطلع شهرستان در هفته گذشته که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شامل سلاح گرم در معاملات خود فرمان اجرایی برای از سرگیری "ضروری" کسب و کار. او گفت: آن را غیر قانونی خواهد بود برای دولت به حذف برای اولین بار مجوز از معاملات در Maloy ،

Maloy گفت که او فقط در تلاش برای تعادل بهداشت ایمنی برای کارکنان و عموم مردم با وظایف صدور مجوز — که شامل انگشت نگاری برای اولین بار متقاضیان است.

یک سخنگوی فلوریدا وزارت بهداشت نمی تواند به دوشنبه. اما Leon County عموم است افشای بهترین اطلاعات موجود در COVID-19 عفونت, شهرستان, مدیر, Vince بلند گفت.

"در Leon County, ما با استفاده از دولت ملی و سلامت معیارهای وارد فلوریدا وزارت بهداشت اپیدمیولوژی تیم به ما اطلاع مداوم پاسخ به این همه گیر جهانی است," او گفت: آماده پاسخ به چکش را پرس و جو.

"در حال حاضر زمان به علم در پرواز" او گفت:. "همین دلیل است که ما در شهرستان پایگاه های تصمیم گیری در بررسی داده ها مانند تجمعی موارد نورد به طور متوسط از موارد جدید و روزانه نرخ درصد مثبت آزمون — همه بنابراین ما می تواند به سرعت واکنش نشان می دهند و سرعت گسترش ویروس."

و Leon County Sheriff والت McNeil پاسخ به همر درخواست گفت: دولت آمار و ارقام در زمان مرگ و میر "ارسال شده روزانه و اغلب به روز شده."

چکش گفت: او نه آنکه هر کسی از زیر-گزارش شماره. اما او گفت که چگونه بسیاری از بیماران هنوز در حال درمان است بیشتر قابل توجه آمار.

"من 81 سال و من باید مراقب باشید," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن