کلید های فلوریدا خرچنگ mini-فصل تعطیلی به بنیادی COVID-19 خواهد ایجاد مشکلات بیشتر

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:54 PM EDT Jul 27, 2020من می دانم که من صحبت می کنند برای جهان وقتی

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

من می دانم که من صحبت می کنند برای جهان وقتی که من می گویند من مریض و خسته از COVID-19.

زمانی که ویروس در زمان من زندگی ورزشی دور من جان سالم به در برد.

زمانی که این ویروس در زمان دور مورد علاقه من, رستوران ها و بارها من جان سالم به در برد و من سعی کردم به کمک آنها همچنان باقی مانده.

زمانی که این ویروس در زمان من بچه های مدرسه دور, من به سختی جان سالم به در برد — اگر چه بچه ها به نظر نمی رسد به ذهن همه به صداقت.

اما این ویروس در زمان دور ما دسترسی به سواحل و رمپ قایق در برخی از جوامع و من فکر کردم که بیش از حد رفت. آن هم در زمان دور چهارم جولای تعطیلات — هیچ رژه, بیس بال بازی ها و یا آتش بازی و بسیاری از سواحل بسته شد.

و در حال حاضر آخرین — رهبران در کلید های فلوریدا با استناد به نگرانی در مورد محدود کردن گسترش coronavirus در حال سازماندهی جزئی تعطیلی خرچنگ در طول فصل است.

Buggin' من

این اولین بار در فلوریدا تاریخچه یک اشکال است که کاهش دسترسی به "اشکالات."

من هم فکر می کنم این یک اشتباه است.

شنبه مونرو کانتی کمیسیون جلسه ای حاضر به بحث در مورد در طول آنچه در آن است که قدرت زمان و منابع را به نگه داشتن آن امن ساکنان از COVID-19.

مفهوم یک پاسگاه بسته شدن کلید به افراد غیر مقیم شد و بلافاصله رد کرد. پست های بازرسی در نیروی 66 روز در تنها دو جاده است که اجازه می دهد دسترسی به کلید.

بیشتر: کلید های فلوریدا به روز رسانی: Monroe County نمی دید برای خرچنگ غواصان اما خواهد شد برخی از رمپ قایق

پس از بازگشایی ژوئن 1 شهرستان تا به حال 894 مثبت آزمون در میان جمعیت آن در حدود 74,000 ساکنان. کمیسیون نگران است که پس از چند بیمارستان که در خدمت کلیدهای کوچک, تخت ICU می تواند به سرعت.

خرچنگ شیدایی

بلندی هفته آینده امکان برآورد 40,000 خرچنگ غواصان آینده به کلید برای دو روز خرچنگ, ورزش, فصل جولای 29-30. این خانواده ها و دوستان سفر از سراسر فلوریدا و کشورهای دیگر برای شرکت در دولت را بزرگ شکار در زیر آب.

پس از آن, Aug. 6 خواهد بود شروع 7½-ماه خرچنگ فصل به طور منظم.

بیشتر: فلوریدا, ماسک, دستور: همه خرچنگ غواصان آنها را می پوشند در طول mini-فصل جولای 29-30

ورزش های نجومی کیسه حد برای کلید غواصان شش است هر فرد در هر روز نیمی از آنچه در آن است در همه جا دیگری در فلوریدا. چه چیزی باعث می شود کلید مقصد مورد نظر است به سهولت از غواصی و دید بزرگ در آب است.

خرچنگ غواصی در و از خود شیوه های امن اجتماعی فاصله آستانه. این مشکل در کمیسیون توافق چه اتفاقی می افتد پس از غواصان بازگشت به زمین است. جماعت در خواص اجاره آپارتمانهای استراحتگاه اردو و هتل ها که در آن هر کس از ترس ویروس را فرصتی برای گسترش یافته است. جمعیت در رستوران ها حتی اگر ناهار خوری خارج نیز می تواند بیشتر گسترش یافته است.

تقویم پاک

این رسم از تاثیر اقتصادی است که به شدت مورد نیاز وجود دارد. کلید را پاک تقویم رویداد برای بخش عمده ای از سال 2020 از دست دادن همه چیز را از غرور هفته در ماه ژوئن به همینگوی روز و مسابقات ماهیگیری در ماه جولای به فانتزی متحرک در ماه اکتبر.

کمیسیون شنیده نظرات از ساکنان و نگران خرچنگ غواصان صرفا روز از ورود در تعطیلات. برخی از ساکنان یادآوری کمیسیون که نظر — ترکیبات آنها نیست که بازدید کننده باید در نظر گرفته شود بیشتر از نزدیک.

"ما باید یک مینی-فصل است. من نمی بینم که در آن چند خرچنگ دریایی به ارزش زندگی مردم محلی گفت:" کلید غرب سروان. تد لوند منشور کاپیتان و روزنامه نگار.

'روز معلق'

در نهایت هیئت مدیره تصمیم گرفت از آن خیلی دیر به درخواست فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون به لغو خرچنگ mini-فصل است. اما بحث تبدیل شده به "روز معلق" که از شمال استان ها — یعنی میامی-Dade و Broward. آنها سفر به کلید به استفاده از سرويس سواحل و پارک های عمومی و ماهیگیری پل.

اصطلاح مورد استفاده توسط کمیسیون و ساکنان شده بود با لحن کمی تحقیر. وجود دارد که پیشنهاد معلق روز صرف کمی پول در, کلید, کمتر نگرانی به دنبال محلی, احکام, و می تواند به گسترش این ویروس در فروشگاه رفاه میله و پمپ گاز.

و با که این کمیسیون تصمیم به دنبال رهبری کرد در ایسلامورادا با تصویب بسته شدن در حرکت ازاد و اهسته کلید های شمالی بخشی از کلید ها:

  • Rowell پارک و خلیج درایو خواهد بود بسته به
  • غروب نقطه و هری هریس پارک در دسترس خواهد بود تنها با ساکنان از جولای 24 Aug. 9
  • Nonresidents نیاز به دنبال یک قایق خصوصی سطح شیب دار و یا یک رمپ قایق در جای دیگر در کلید
  • این کمیسیون درخواست FWC نزدیک ماهیگیری پل (با این حال وزارت حفاظت از محیط زیست مسئول است که تصمیم من مطلع جولای 27.

126-مایل-کلید های طولانی است نمرات رمپ قایق. اما در اصل 50 به علاوه مایل از رمپ قایق در حال حاضر از حد به بازدید کنندگان است.

چه نوع هرج و مرج خواهد شد که ایجاد باقی مانده در پیچ ، مقدار زیادی است ،

ضرورت نژاد خلاقیت

آن است که گفت: ضرورت مادر اختراع است. موانع را مردان کوشا و خلاق اما همیشه در یک راه خوب.

هنگامی که قایق رمپ بسته بودند در شهرستان مارتین مردم در تلاش برای راه اندازی قایق از سواحل شنی و در زمان پایین پلیس نوار برای راه اندازی به هر حال. برخی شکست خورده است.

من از ترس کلید رهبران در بهره از حصول اطمینان از ایمنی به ساکنان آن را صرفا متمرکز boaters به فضاهای کوچکتر برای راه اندازی عروق. وجود دارد می تواند به درگیری و ضرب وشتم در طول 48 ساعت فاصله برای گرفتن خرچنگ محدودیت.

کسانی که در اجاره و یا ساکنان که باید آسانسور و اسکله در پشت که در آن آنها خواهد شد و احتمالا آب و آمدن طوفان با چند مشکل.

اما بقیه خواهد بود در هر boater-برای-خود حالت زنده ماندن.

و است که می تواند تبدیل به یک نتیجه ناخواسته رهبران پشیمانی.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. شما می توانید دوستان او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب