فلوریدا نوزادان در حال گرفتن coronavirus در نرخ بالا در ماه ژوئن با بستری شدن در بیمارستان تا

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:07 PM EDT Jun 26, 2020نوزادان و کودکان خردسال به سرعت در حال اب

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

نوزادان و کودکان خردسال به سرعت در حال ابتلا به کروناویروس و به طور فزاینده در پایان در بیمارستان این ماه با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت.

از تاریخ 1 ژوئن بیش از 1100 کودکان 4 و جوان تشخیص داده شده اند با کروناویروس — حسابداری برای 70 ٪ از کل موارد در گروه سنی است.

در حالی که بیشتر تست باز شده است تا به افراد جوان در این ماه به اورژانس و بستری شدن در بیمارستان را به طور چشمگیری افزایش یافته و در ماه ژوئن.

بیش از نیمی از کل گزارش اورژانس برای دولت جوانترین آمده اند در این ماه است. و 40 درصد از بستری شدن در بیمارستان کودکان تا 4 آمده اند از ژوئن 1.

فلوریدا بیمارستان ها گزارش حدود 34 درصد ظرفیت خود 620 pediatric intensive care unit تخت با توجه به فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان داده بعد از ظهر جمعه. بالغ ظرفیت بود که در 21 درصد از بیش از 6000 تخت.

شفاعت برای یک ماسک نیاز در شهرستان مارتین که در آن 11 درصد از آزمایشات برای COVID-19 باید دوباره مثبت نشان دادن آن را به یکی از بدترین شیوع بیماری در دولت محلی, دکتر توضیح داد که توسعه های اخیر.

"دیروز ما تا به حال بسیار ترسناک نقطه عطف" دکتر آنا روزنبام از کلینیک کلیولند مارتین سلامت در روز جمعه گفت. "ما اعتراف کرد ما برای اولین بار نوزاد با کوروناویروس."

دولت داده که نشدم یک روز نیست و در عین حال نشان می دهد بستری برای مارتین کانتی. نوزاد کمتر از 1 که تایید شد به COVID-19 روز شنبه گزارش شده است به اورژانس مراجعه کنید.

"اطفال در موارد نادر" روزنبام گفت. "به حدی است که ما دیده ایم یکی, که به شما می گوید که چگونه گسترده کسانی عمومی عفونت هستند."

بیشتر: Martin County, عمومی, ماسک, شرط در نگه دارید تا جمعه; رای هنوز هم در هوا

در Treasure Coast, 91 کودکان 4 و جوان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 70 درصد از موارد گزارش شده در این ماه. یازده از موارد منجر به گزارش اورژانس دیدار با نه نفر از آنها را به آینده این ماه است.

تنها گزارش بستري در منطقه یک سنت لوسی شهرستان کودک کمتر از 1 بود که تایید شده به این ویروس در ژوئن 3. شش تعیین شده تخت ICU کودکان در ساحل گنجینه تمام در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و موسسه قلب.

در سراسر کشور اکثریت COVID-19 موارد به کودکان 4 و جوان آمده اند پس از ژوئن 1: پالم بیچ کانتی 64 درصد از 175 موارد; میامی-Dade 65 درصد از 270; Broward 79 درصد از 146; Brevard 85% 20; نارنجی 63% 93 موارد; گاو دریایی 79 درصد از 47 مورد;, Hillsborough, 79 درصد از 143 موارد و Duval 63% 57.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن