FGCU هولوکاست نمایشگاه می رود مجازی, Q&A برنامه ریزی شده با نویسنده که الهام گرفته از کار

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:14 AM EDT مارس 13 سال 2020به عنوان یک خود-توصیف "کتاب های" مل

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان یک خود-توصیف "کتاب های" ملیسا ذهن VandeBurgt می داند که قدرت خواندن خوب است.

او سر archives ویژه, مجموعه های دیجیتال و ابتکارات در ویلسون بنوا کتابخانه در دانشگاه بین المللی چابهار. تیم او در آخرین و "موفق ترین" نمایشگاه — که در حال حاضر آنلاین در دسترس با توجه به COVID-19 تعطیلی — افتخارات شجاعت و امیدوارم که از بازماندگان هولوکاست که فرار Ravensbrück نازی دوران اردوگاه های کار اجباری که آزاد شد از طریق کمی شناخته شده سفید, اتوبوس, نجات, راه اندازی شده توسط صلیب سرخ سوئد.

الهام در آمد از پرفروشترین رمان "یاس بنفش دختران" نوشته شده توسط مارتا هال کلی.

داستان زده وتر با VandeBurgt که خواست همه کارکنان خود را به خواندن کتاب.

که در ژانویه 2019. ده ماه بعد او و خدمه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سطح دانش آموزان شد غوطه ور در یک پروژه تحقیقاتی که در آنها از سفر به آلمان و سوئد برای یادگیری دست اول از کارشناسان و بازماندگان در مورد اردوگاه و ماموریت سوئدی به صرفه جویی بیش از 15,500 مردم است.

در حالی که در خارج از کشور این تیم قرض مصنوعات مانند لباس حروف و تصاویر — مواردی که تا به حال هرگز دیده می شود در ایالات متحده قبل از افتتاح نمایشگاه در اوایل سال جاری در FGCU.

تصاویر از گروه تحقیقاتی ساخته شده راه خود را به نویسنده "یاس بنفش دختران" که پس از آن به خارج از پاسخها تیم در FGCU که این نمایشگاه با نام "به زندگی: رهایی از Ravensbrück," باز در ژانویه.

"برای خنثی کتاب آن بود که این زن که فرستاده بود من در این سفر دست تکان داد به من در Facebook و من در اطراف squealing در دفتر:" چه کار کنم ؟ چه کار کنم ؟ گفت: VandeBurgt که تشبیه آن به مردم جلسه هالیوود مشهور است. "البته گراد دانش آموزان بودند مانند 'شما پاسخ می دهند.'"

به زودی طرح تخم کلی به بازدید از این نمایشگاه به عنوان بخشی از بهار تور کتاب که همزمان با دم-پایان نمایشگاه که مجموعه ای بود به نزدیک ممکن است 2.

اما با رشد نگرانی از COVID-19 و اجتماعی فاصله پروتکل VandeBurgt ساخته "دلخراش" تصمیم به تعطیل کردن نمایشگاه جلوتر از برنامه.

"ما به سرعت در تلاش برای کشف کردن که چگونه به نگه داشتن مردم امن است چون اکثریت مردم از طریق آینده در حال حاضر در گروه سنی که بودند و ما خیلی نگران," او گفت:.

قبلی پوشش: FGCU هولوکاست نمایشگاه می گوید داستان کمی شناخته شده از سوئد سفید اتوبوس و زنان را نجات داد

بیشتر: FGCU دانش آموزان آماده شدن برای مجازی فارغ التحصیلی, زندگی در پیش رو

اختتامیه نمایشگاه به معنای لغو تورهای هولوکاست از جمله 80 ساله استین متز.

او و خانواده اش شد تا برای بازدید از فورت مایرز نمایشگاه با خانواده اش در 15 آوریل — سالگرد 75 از زمانی که او "پا از اردوگاه کار اجباری بر روی اتوبوس سفید که او را نجات" VandeBurgt گفت.

هر زمان که یک بازمانده و یا خانواده خود تماس archive تیم در مورد این نمایشگاه, کارکنان, را در پیدا کردن نام خود را در سیاهههای مربوط به حمل و نقل آنها دوباره بر روی یک دیوار از نمایشگاه. آن را نشان داد بیش از 15000 نام بازماندگان از جمله شهر نیویورک متولد شده از بازماندگان هولوکاست Elsie Ragusin Azzinaro.

فقط پس از این نمایشگاه افتتاح 98 ساله تور نمایشگاه.

او و پدرش دستگیر شده بود توسط نازی ها در حالی که در سفر به ایتالیا — پدرش درگذشت در آشویتس و او بعد از انتقال به Ravensbrück جایی که او شکنجه شد با آزمایش های پزشکی.

Azzinaro گفت: در این نمایشگاه مهم است برای اطمینان از هیچ چیز مانند هولوکاست هرگز اتفاق می افتد دوباره.

"ما انسان هستیم — ما باید یکدیگر را دوست دارم نه از بین بردن هر یک از دیگر," او گفت: News-Press در طول مصاحبه.

اگر چه "دل" بسته شدن کارکنان منتقل شده توجه خود را آنلاین کار خستگی ناپذیر برای شش هفته به ساخت یک وب سایت به خانه مصنوعات و داستان از زنان برجسته در فیزیکی نمایشگاه.

اشعار حروف و تصاویر فیزیکی نمایشگاه گنجانده شده آنلاین به عنوان پشت صحنه, عکس ها و نوشته های مجله از دانش آموزان به عنوان آنها راه می رفت در مسیر زنان Ravensbrück.

تأمل در بازدید از اردوگاه کار اجباری FGCU دانشجو کینزی قهوه ای نوشت: از "قاطع" تجربه و چگونه خود را از راهنمای تور خود نشان داد "خون سرد خوش بینی" در هنگام بحث در مورد اتفاقاتی که در زمان و مکان وجود دارد.

"...حتی بعد از کوره جسد سوزی او ما را به یک صندلی در حالی که او به ما گفت که داستان یک فرار موفقیت آمیز در سراسر دریاچه" او در مجله خود نوشت:. "من احساس می کنم این نشان دهنده اهداف ما با 'زندگی' نمایشگاه تقریبا دقیقا. ما تصمیم به تمرکز بر اهمیت بازماندگان به عنوان مخالف به وحشت هولوکاست."

این داستان نشان می دهد شجاعت و پشتکار از بازماندگان. با ساخت آنها را بیشتر در دسترس عمومی VandeBurgt فکر می کند آن را به مردم حس امید — چیزی است که مردم در حال حاضر نیاز.

"این زنان تا به حال آن را بسیار سخت تر از ما انجام دهید در حال حاضر و آنها از آن ساخته شده," او گفت:. "وجود دارد بسیاری از مردم که از طریق در پایان — و آنها قهرمانان واقعی — به آنها را ذخیره کنید" VandeBurgt گفت. "و آنها را نجات داد و آنها را تنها با داشتن شجاعت و مهربان است."

"داستان" او افزود: "هنوز همان پیام: ما فقط باید به کودک به هر یک از دیگر."

او امیدوار است این است که غذای آماده برای مردم در 3 p. m. روز شنبه هنگامی که نویسنده که الهام گرفته از کل نمایشگاه می کند ویژه Q-Facebook Live session برای FGCU.

اگر چه این رویداد رایگان است برای حضور در رزرو هستند که جمع آوری شده از طریق وب سایت Eventbrite. نویسنده کلی خواهد شد بحث در مورد آخرین رمان "از دست داد گل سرخ" است که یک prequel به "یاس بنفش دختران" و پاسخ به سوالات.

برای اطلاعات بیشتر fgcu.edu/tolifeexhibit.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب