FFA و 4 ساعت تدریس این Shasta County بچه های زیادی است. چه لا مادری را از آنها آموخته

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:35 AM EDT Jun 29, 2020"AAAAAHP!" رفت و بز بودن wrangled با 10 سال مربی

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

"AAAAAHP!" رفت و بز بودن wrangled با 10 سال مربی لوی ذرت.

آن را یکی از بسیاری از عجیب و غریب و جذاب مناظر و صداها و بوی این کالیفرنیای جنوبی بومی شاهد در شهرستان شاستا Junior دام حراج روز شنبه.

در حال رشد در حومه لس آنجلس وجود دارد پنج حیوانات شما عمدتا دیدم: حیوان خانگی خود را سگ یا گربه و کلاغ مرغ دریایی و سنجاب زمینی.

اگر شما خوش شانس شما ممکن است گاه به گاه red-tailed hawk یا ترکیه کرکس پرواز سربار. اگر شما بد بخت شما ممکن است پیدا کردن یک موش مرده در گرفتگی گاراژ یک opossum که حاضر به حرکت از یک نقطه آن در سایه یک مار زنگی یا یک لانه زنبور است که به خاک سپرده شد تحت چوب مرده و یا قدیمی و عتیقه است.

بیشتر: باشگاه لاینز می پردازد ادای احترام به این هفت all-star فوتبال ورزشکاران از ردینگ منطقه

اما به اندازه کافی در مورد خسته کننده قصه های دره سان Fernando — عمل واقعی است که اتفاق می افتد در اینجا در شمال کشور.

کودکان از Shasta County که رشد در مزارع و مراتع برش از پارچه های مختلف به دلیل مهارت های به دست آوردن آنها در سنین پایین. آن چشمگیر بود به تماشای ذرت خود را حفظ وقار و حواس به اهلی حیوانی که نگهداری زور زدن و پریدن.

من شرمنده هستم به آن اعتراف: من 10 ساله خود را نمی خواستم هر قطعه از آن عمل است.

"شما را به بخشی از واقعا سرد گروه و شما می توانید به بخشی از بسیاری از چیزهای سرگرم کننده" ذرت گفت: در حالی که حفظ خود را گرفتن بیش از خود بز سس.

این جونیور دام حراج اوج چه دانش آموزان 9 تا 18 یادگیری به عنوان بخشی از آینده کشاورزان از امریکا یا 4 ثانیه, سازمان که آنها را میآموزد که چگونه به منظور بالا بردن دام و بازار حیوانات خود را.

Shasta County دهندگان می گویند که این سنت تاریخ و دام حراج می توان به 1930s. تنها زمان این رویداد را متوقف کرده بود که در طی جنگ جهانی دوم, اما در این سال coronavirus تغییر راه حراج برگزار شد با توجه به رویداد داوطلب وندی جانستون.

جانستون گفت: بیش از 400 نفر را جمعیت حراج حلقه با ده ها تن در خارج تماشای آموزان بالا و جوان, کودکان, برس, تمیز, خوراک یا آب خود را خوک بز و گوسفند یا گوساله پرواری. در این سال تنها 100 نفر اجازه داده شد در داخل حراج حلقه و در fairgrounds در تمام زمانها. قوانین در جای خود قرار گرفتند به دیدار با دولت دستورالعمل.

"در این سال قطعا به سهم عادلانه خود را از چالش ها اما ما در ادامه به انجام بهترین های ما را به مطمئن شوید که افرادی که کودکان و حیوانات در یک محیط امن" جانستون گفت.

بیشتر: دبیرستان, تفریحی, ورزشی مجاز تحت این دستورالعمل ها; تماس با ما ورزشی مجاز نیست

این دانش آموزان در شستا منطقه Fairgrounds به نظر می رسید تحت تاثیر هرج و مرج است که رخ داده است در سراسر جهان. من به عقب گرفته شد میزان کار آنها نشان داد. افراد به صورت تصادفی از 4-H و FFA تیم تمایل به هر یک از دیگر حیوانات است. آنها جمعی برگزار شد و خار بز یا گوسفند است که حاضر به ماندن هنوز و دو نفر می تواند دیده می شود, ها squirting یک خوک با آب پس از آن پوست می تواند خنک و تازه است.

حیوانات پیشنهاد فروخته شده به خریداران که کشتار آنها را برای خود گوشت.

"تقریبا همه حیوانات است که به فروش می رسد در اینجا فروخته شده به افراد و ارائه بالاترین کیفیت گوشت این کشور را ارائه کرده است" جانستون گفت. "وجود دارد تقریبا صفر فروش مجدد."

رفتن بیش از خود من در دوران نوجوانی زمانی که من سیاه چو-چو Angie passred دور, من نمی تواند کمک کند اما احساس دل برای جوانان که رشد کرده بود متصل به حیوانات خود را دانستن این مخلوق در نهایت باد بر کسی پلیت بعد از این همه ساعت را صرف مراقبت از تمیز کردن و دوست داشتن آنها است.

چنین مورد با 17 سال غرب دره FFA عضو Kalie Doane که petted و آرامش او را خوک لوسی قبل از آن فروخته شد.

"این قطعا سخت پس از بالا بردن او در حالی که هزینه هر روز با او بودن و با او در حالی که او می گذارد در او قلم, اما آن را بخشی از روند" Doane گفت. "من شده است در اطراف حیوانات تمام زندگی من اما نمی خواهم برای بالا بردن یکی چون من نمی خواهم به آن را. اما من متقاعد شده بود در سال گذشته به انجام یک حیوان و من مطرح شده این سال است."

زمان من در Shasta County District fairgrounds ساخته شده من متوجه کل جهان وجود دارد که کودکان از مناطق شهری بزرگ در حال از دست رفته — نه تنها به ایجاد قدردانی عمیق تر برای آنچه که تلاش هستند قرار داده و به feeding America, اما داشتن درک بهتری در مورد چگونه به فروش یک محصول است که بازتابی مستقیم بر فرد تلاش قرار داده است.

بیشتر: مربی مبارزه برای بقا در تقویت حمایت از ردینگ جامعه ورزش

من نمی یاد هر چیزی در مورد مسئولیت حرفه ای و یا رهبری تا زمانی که من کردم به جایی که من در حال ورشکستگی در کالج برای شش سال. آن بود که پس از بار سوم شکست آمار که من متوجه شدم من چقدر طرز فکر من نیاز به تغییر.

دیدن FFA و 4-H سازمان در عمل باعث می شود شما متوجه چگونه cohesively دانش آموزان می توانند با هم کار کنند برای به انجام رساندن یک کار هنگامی که داده حق عزل دستورالعمل حذف.

آموزش ارتباطات و سازمان مهارت در نهایت ترجمه به تولید بهتر و فرصت های حرفه ای — با یا بدون یک مدرک دانشگاهی است.

آن را از دست داده است بر من که چگونه یک برنامه مثل این می خواهم که مرا بیشتر کارآمد ، آپارتمان من قطعا نه تنها روشن از پنج جعبه های پیتزا در طبقه, اما من می خواهم یک مطلب متمرکز و کارآمد کارگر.

بوی در حراج حیاط ممکن است به نظر می رسد ناراحت کننده اما شما در یک جامعه ای که می خواهد چیزی بیش از دیدن فردی رشد و موفقیت است.

شاید FFA و 4 ثانیه که کلیدی در کمک به دانش آموزان از همه فرهنگ ها و زمینه های زندگی متحد در یک هدف مشترک است.

"این برنامه فرصتی است (برای دانش آموزان) به مسئولیت گفت:" مت واکر که کودکان بخشی از FFA و 4-H. "آنها یاد بگیرند به دنبال از طریق و وجود یک پاداش برای همه کار سخت. این مایه تاسف است که کودکان و نوجوانان از شهرستانها داخلی نمی تواند شریک و این چیزی است که من می خواهم برای دیدن از انجمن های مختلف برخی از مرتب کردن بر اساس برنامه توسعه. آن را می آموزد این است که شما چگونه به ماندن در بالای همه چیز پیگیری از پول خود را و به تعامل با دیگر بزرگسالان و خریداران است."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن