Fellsmere تا به حال فقط یک مورد از COVID-19 هفت هفته پیش. در حال حاضر آن را بیش از 130.

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:22 PM EDT Jun 26, 2020FELLSMERE — هفت سال پیش به عنوان موارد

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

FELLSMERE — هفت سال پیش به عنوان موارد coronavirus رز در رودخانه شهرستان و در طول گنج ساحل فلوریدا در بخش بهداشت و درمان گزارش شده تنها یک مورد از رمان ویروس در Fellsmere.

در یک شهر نزدیک به 6000 نفر مقامات بهداشت گفت: کمبود تست ظرفیت و توسعه آموزشی به احتمال زیاد نگه داشته و مورد تعداد نزدیک به صفر است. اما در حال حاضر در یک هفته که در آن موارد جدید و مثبت شدن نرخ ها در یک رکورد بالا Fellsmere گزارش حداقل 139 مورد از این ویروس است.

یک نوار زیادی از ساحل Vero که شامل کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان تا به حال 324 موارد جمعه با توجه به وزارت بهداشت داده است. Fellsmere در حال حاضر دومین مورد تعداد در شهرستان است.

"Fellsmere ظروف سرباز یا مسافر است" گفت: Jesse marissa dominguez, رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی عملیات امید در 12285 County Road 512. "بسیاری از مردم با آلوده شدن."

بیشتر: Fellsmere 1 مورد تایید شده از COVID-19; ممکن است سیگنال نیاز به تست بیشتر بهداشت افسر می گوید:

Marissa dominguez سازمان همچنان به ارائه پشتیبانی آموزش و پرورش و کمک به Fellsmere خانواده ها در سراسر جهانی و همه گیر است. هفته گذشته به تنهایی حداقل 150 خودرو و 1000 نفر دریافت مواد غذایی از عملیات امید.

اما به عنوان عفونت در ادامه به افزایش در شهرستان marissa dominguez گفت: بسیاری از مردم غذای مشاوره نه از محلی کارشناسان بهداشت و درمان, اما نه دولت و فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

در یک کنفرانس خبری هفته گذشته DeSantis گفت: مهاجر کارگران مزرعه هستند تسریع فلوریدا افزایش COVID-19 موارد است. این ادعا به سرعت از ملاقات با مقاومت از کمک های سازمان ها و مقامات بهداشتی.

پس county سرب

موثر صبح روز دوشنبه, ماسک مورد نیاز خواهد بود در unincorporated Indian River County برای کارکنان خدمت در رستوران ها و فروشگاه ها و کسانی که به دیدن و کار در شهرستان امکانات شهرستان مدیر جیسون براون جمعه اعلام کرد.

Fellsmere شهردار Joel تایسون گفت که او انتظار دارد این شهرستان به تصویب یک ماسک حکم در روزهای آینده.

"ما قصد داریم به دنبال رهبری از شهرستان" تایسون گفت TCPalm اواخر بعد از ظهر جمعه. در حالی که بعد از جلسه شورای شهر برنامه ریزی شده است تا جولای 16, تایسون گفت: یک دستور باید هر چه زودتر از آن است.

عمده COVID-19 تست مکان و کسانی که نزدیک به Fellsmere هستند کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان و سباستین رودخانه مرکز پزشکی. وزارت بهداشت آمار نشان می دهد که چگونه بسیاری از Fellsmere ساکنان به طور خاص دریافت کرده اند تست در هر نقطه.

این Indian River County وزارت بهداشت به تازگی میزبان سه "توسعه" حوادث در Fellsmere گفت: سخنگوی Stacy براک. اما با آزمون در حال حاضر ارائه شده در ساحل گنجینه سلامت جامعه یک مرکز پزشکی در 12196 County Road 512 دولت است نه برنامه ریزی توسعه حوادث در آینده نزدیک.

"هیچ چیز برنامه ریزی شده برای این هفته یا هفته آینده پس از گنج ساحل سلامت جامعه است ارائه تست" براک گفت: بعد از ظهر جمعه. "من نمی دانم که ما خواهید بود در خارج وجود دارد در هر زمان به زودی."

ترکیبی از عوامل

وقتی پرسیده شد که اگر Fellsmere تیز افزایش در موارد اخیرا نتیجه تست بیشتر یا سست ایالت محدودیت براک گفت: "من قصد ندارم به حدس و گمان اما من می خواهم بگویم آن را احتمالا یک کمی از هر دو. اما ما شاهد افزایش در تمام شهرهای ما در حال حاضر است."

Indian River County شاهد افزایش 62 موارد جمعه آوردن مجموع آن به 541. تعداد کل مرگ و میر است که 16 نفر با توجه به آخرین بخش بهداشت و درمان داده است.

مقامات بهداشت گفت: ویروس است و نه لزوما علت مرگ, اما آنها ضبط افرادی که در برخی از نقطه تست مثبت برای این ویروس و بعد از آن می میرند.

"ما در حال گرفتن پیچیده در مقدار تست اما در عوض ما به دنبال در مثبت نرخ" براک گفت.

بیشتر: عضو ستاد در سنت لوسی جوانان بازداشتگاه مبتلا COVID-19

در این هفته شهرستان در کنفرانس خبری جمعه, بهداشت افسر میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن پنج شنبه اعلام کرد روزانه مثبت نرخ Indian River County شد 8.2 درصد است.

مثبت نرخ ستایش توسط DeSantis به عنوان یک "بسیار قابل توجه" متریک به دنبال, است و درصد از کل آزمون است که بازگشت مثبت از دسته ای از تست با توجه به بخش بهداشت و درمان.

در Indian River County آن بوده است در حال افزایش است.

هفتگی مثبت رای دادن در این هفته افزایش یافت و به 8 درصد فروشنده دوره گرد وجار زن اعلام کرد. که افزایش 1.7 درصد از هفته گذشته با توجه به وزارت بهداشت داده است.

متوسط مثبت نرخ به روز در رودخانه شهرستان است 4.2% از زمان شروع این بیماری همه گیر با توجه به داده ها.

آموزش و پرورش کلیدی است

"همه داوطلبان خوب" marissa dominguez, گفت:, و اضافه کرد که هیچ کس قرارداد COVID-19 در عملیات امید. "اما بسیاری از مردم در اینجا لازم نیست که دسترسی به اخبار, بنابراین در حال حاضر ما در حال ارسال ایمیل و Facebook پیام به توصیه جامعه به پوشیدن ماسک و شستن دست های خود را."

Marissa dominguez گفت: حمایت جامعه در میان همه گیر اما "شگفت انگیز است."

عملیات بعدی امید توزیع مواد غذایی را در محل جولای 3 در ظهر به جای آن از چهارم جولای تعطیلات.

"ما می خواهیم برای تشویق بازدید کنندگان و ساکنان به ماسک در هر زمان ممکن است, به خصوص اگر آنها نمی تواند اجتماعی فاصله" براک گفت. "من ماسک محافظت از شما و ماسک خود را محافظت می کند مرا."

Azteca نانوایی کوچک مواد غذایی کسب و کار در 24 جنوبی آهک, خیابان, بسته, درهای خود را پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 گفت: Fellsmere رئیس پلیس کیت Touchberry.

در پاسخ به برخی از Fellsmere صاحبان کسب و کار باید در پایین ترک خورده اجتماعی فاصله دستورالعمل, او گفت:.

بسیاری از رستوران های شهر و مغازه ها در حال حاضر نیاز به مشتریان برای قرار دادن بر روی یک ماسک صورت قبل از ورود به نمای.

با وجود هشدارهای برابر خصوصی تجمعات از 10 یا بیشتر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, برخی از مردم هنوز هم با هم در یک چهارم Touchberry گفت.

"من فکر می کنم به طور کلی جامعه است در نظر گرفتن یک موضع قوی تر از جمع آوری اما ما احساس اعتماد به نفس است که برخی از مردم هنوز هم جمع آوری در گروه های بزرگ از بیش از 10 نفر" Touchberry گفت.

اداره پلیس نمی تواند اجرای همایش بزرگ Touchberry گفت. اما این آژانس قرار گرفته و آن را گام برای کمک به کاهش فرد-به-فرد تماس میان کارکنان آن است.

برای یکی از افسران محدود از حضور در روال آمبولانس چک با Indian River County آتش نجات زمانی که کمک های خود را است نه ضروری Touchberry گفت. اگر اجرای قانون و حضور لازم است افسران نمی خواهد سوار همراه است.

ماموران با پوشیدن ماسک در هنگام تعامل با شهروندان در یک محدوده نزدیک Touchberry گفت.

"ما نیاز به ادامه به عمل جهانی احتیاطی و انجام همه چیز ممکن است برای کمک به کاهش گسترش این ویروس" Touchberry گفت.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن