خانواده معلولین رشدی زن در حمله paratransit, اتوبوس, شکایت شرکت حمل و نقل

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 18, 2020خانواده یک معلول تکامل زن حمله توسط

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

خانواده یک معلول تکامل زن حمله توسط یک مسافر دیگر در یک ذغال سنگ شهرستان paratransit اتوبوس در بهار گذشته به طرح دعوی علیه شرکت حمل و نقل از این حادثه.

این طرح دعوی در دادگاه واصل شده در مارس 7, مدعی MV, حمل و نقل, Inc. غفلت در این حادثه که در سمت چپ این زن با پارگی شدید به او دست اسلحه و گوش و همچنین به عنوان یک بخشی از قطع گوش.

زن حمله کردند در این حادثه در ژوئن 14 بود و ملانی Pericat. مهاجم نیز تکامل غیر فعال شده و این حادثه رخ داده است در حالی که اتوبوس پارک شده بود و راننده وجود ندارد.

Pericat, 29 در زمان حمله امن شد و در صندلی خود و غیرکلامی است به طوری که او نه می تواند از تماس برای کمک.

زنان در اتوبوس در حال انتقال به یک روز برنامه در ایالات فلج مغزی از جنوب غربی فلوریدا در شرق ناپل. زنان زندگی می کردند در همان گروه در ذغال سنگ شهرستان است.

قبلی پوشش: CCSO پس از بررسی تکامل غیر فعال زن بنا به گزارش ها در حمله ذغال سنگ شهرستان paratransit اتوبوس

گاز گرفتن برای اولین بار آغاز شده توسط Pericat در حالی که زنان و راننده بودند راه خود را به مرکز با توجه به ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر گزارش.

راننده اتوبوس گفت: Pericat برای جلوگیری از گاز گرفتن و او انجام داد. زمانی که آنها وارد تسهیلات راننده خارج شد اتوبوس به راه رفتن در اطراف و حمله رخ داده است در حالی که او رفته بود با توجه به کلانتر ،

اتوبوس وارد ایران فلج مغزی حدود 8:30 صبح و تسهیلات افتتاح شد در ساعت 9 صبح به طور معمول زنان نشسته در داخل اتوبوس با هم تا زمانی که تسهیلات افتتاح دفتر کلانتر به گزارش متحده است.

یک کارمند فلج مغزی مرکز به نام 911 به گزارش Pericat را آسیب. او گفت: یک توزیع کننده است که دیگر مسافر بیت هر دو از Pericat گوش و که "یکی از آنها از دست رفته است بخشی" با توجه به گزارش.

Pericat و مسافر دیگر منتقل شدند به NCH بیکر بیمارستان مرکز شهر برای درمان صدمات و خون قرار گرفتن در معرض.

شاکیان در این پرونده در حال کارن آلفونسو Pericat را در نمایندگی از Pericat.

2019: بزرگسالان جوان معلول کار آموزش از طریق پروژه جستجو در NCH

آنتوان Pecko یکی از وکلای نمایندگی Pericat خانواده در طرح دعوی در دادگاه گفت: ذغال سنگ منطقه Paratransit سیستم نیاز به مسافر به پر کردن دقیق برنامه های کاربردی قبل از آنها می توانید سوار.

این برنامه شامل اطلاعات در مورد تاریخچه پزشکی او گفت:. از ذغال سنگ منطقه Paratransit سیستم قرارداد توسط متهم در مورد MV, حمل و نقل, Inc., Pecko گفت.

"آنها می دانستند همه چیز در مورد ملانی وضعیت پزشکی و محدودیت او است" Pecko گفت. "خانواده قرار داده و اعتماد به نفس خود را در آنها به مراقبت از او و حمل و نقل خود را به این برنامه است که آنها موفق به انجام است."

با وجود شاهد حادثه گاز گرفتن قبل از ورود در تاسیسات راننده از اتوبوس خارج شد و به سمت چپ خودرو به تنهایی برای 25 دقیقه بین 8:35 صبح و 9 صبح با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

یک فصل از فلوریدا اداری کد که آدرس عملیاتی استانداردهای ایمنی برای اتوبوس سیستم های حمل و نقل آمده است که اتوبوس ها نباید سمت چپ به تنهایی و با مسافران در هیئت مدیره برای بیش از 15 دقیقه. کد نیز متحده اتوبوس نمی تواند سمت چپ به تنهایی و در "یک وضعیت ناامن" با مسافران در هیئت مدیره در هر زمان.

زمانی که مصاحبه شده توسط کلانتر, در ماه ژوئن گذشته یک مدیر کل برای ذغال سنگ منطقه Paratransit سیستم از محققان گفت: او بررسی تصویری از حمله از اتوبوس و راننده اتوبوس را ترک نکردند و برای بیش از 15 دقیقه و در نتیجه نمی هر گونه نقض سیاست با توجه به یک کلانتر, گزارش.

ذغال سنگ شهرستان محروم سوابق درخواست برای تصویری از حمله و گفت: آن محرمانه است و معاف از افشا یا بازرسی تحت فلوریدا سوابق قانون است.

راننده اتوبوس می دانست و یا باید شناخته شده به مسافران در هیئت مدیره مورد نیاز و مراقبت است که با ترک اتوبوس او ایجاد یک وضعیت خطرناک برای Pericat با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

2019: بیشتر اتوبوس های در حال اجرا دیگر به شب در نظر گرفته شده برای کاهش ترافیک در شهرستان ذغال سنگ

Jeff Buckley این افسر ارشد بازاریابی برای MV, حمل و نقل, Inc., گفت شرکت او نظر نمی کند در حال انجام دادخواهی در هنگام تماس برای این داستان.

این شرکت وکیل در دعوی چاد Leeper نمی بازگشت یک درخواست برای نظر قبل از انتشار این داستان.

با توجه به معلولیت ذهنی از طرفین درگیر اتهامات جنایی نمی شد واصل در این مورد با توجه به کلانتر ،

آن بوده است در حدود 10 ماه پس از حمله و Pecko گفت: مشتری دائمی زخم و انحراف به دلیل آن است.

"بخشی از ملانی وضعیت است که او غیر ارتباطی بنابراین آن را دشوار است برای گرفتن احساس برای چه او انجام" Pecko گفت. "خانواده گفت: او هنوز تنظیم به این و آنها فقط برخورد با آن بهترین آنها می توانند."

طرح دعوی در دادگاه در مقابل کلیر مدار قاضی الیزابت Alner.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن