باتلاقی مرمت: از آن زمان به فکر می کنم خلاقانه در مورد کیپ Sable ساحلی گنجشک

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 23, 2020برخی از موجودات زنده در میان م

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

برخی از موجودات زنده در میان ما هستند و کارشناسان در باقی مانده تا حد زیادی خارج از دید.

مرداب Ape, El Chupacabra و Loch Ness Monster می تواند شروع خود برنامه حفاظت از شهود.

عمیق در زمین های باتلاقی وجود دارد یکی دیگر موجود دیده می شود بنابراین به ندرت توسط انسان چشم از آن به راحتی می تواند با پیوستن به این رمز و راز افسانه ای — کیپ Sable ساحلی اسپارو.

کوچک پرنده کوچک است در قد و اندازه گیری تنها در حدود 5 اینچ سر به دم; اما آن قد می ایستد در بحث در مورد زمین های باتلاقی ترمیم. هیچ برنامه ای برای تعمیر بیش از یک قرن از آسیب مردم باعث به جنوب فلوریدا اکوسیستم پیچیده را شامل می شود توجه ویژه ای برای گنجشک.

پرنده عدد کمی بیش از 3000 و این تنها پرنده با زیستگاه خود را به طور کامل موجود در باتلاقی سیستم.

Goldilocks پرنده

در برخی از محافل کیپ Sable ساحلی اسپارو است که با نام مستعار "Goldilocks پرنده." به چه دلیل ؟ از آنجا که طیف وسیعی از شرایط لازم برای پرنده به وجود بسیار باریک آن است که دشوار است برای حفظ از طریق نوسانات مادر طبیعت را هوی و هوس.

به منظور زنده ماندن پرنده:

  • زندگی در یک رژیم غذایی از عنکبوت سوسک کرم ملخ و برخی از بذر چمن
  • زندگی در زیستگاه با cordgrass کوتاه, sawgrass و muhly چمن
  • لانه حدود 6 اینچ از زمین
  • لانه بین فوریه و اوت اما اغلب مارس تا ژوئن
  • نیاز 12 روز برای ماده برای جوجه کشی تخم مرغ
  • یک تودرتو موفقیت میزان 40%-75%
  • محافظت از جوجه حدود 10 روز است.

هیچ کار کوچک در گاهی اوقات محیط خشن جنوبی باتلاقی. شرایط که در آن پرنده زندگی می تواند طیف وسیعی از شرایط خشکسالی یک ماه به سیل شرایط آینده.

زیتون و خاکستری پرنده متکی در شرایط خشک به منظور لانه. بهار است و به طور معمول بالاترین شانس مارن دشت از باتلاقی است که از آب ایستاده.

بازی سرزنش

برای چند دهه گذشته ساحلی ساکنان که در نزدیکی زندگی می کنند Caloosahatchee یا سنت لوسی رودخانه ها شنیده گنجشک نام آورده تا تنها زمانی که دریاچه اوکیچوبی ترشحات در حال جریان است.

به عنوان گه آب ریخت و به مصب هرگز به معنای دریافت آب از دریاچه ای مردم تغذیه با 85 سال از وضعیت موجود خواهد پاسخ تقاضا به همین دلیل آن را به حال به این راه. گهگاه در مناجات پاسخ sparrow نام خواهد بود پرتاب کردن.

بیشتر: خانه کمیته می گوید سپاه به کاهش دریاچه اوکیچوبی ترشحات

"حتی اگر آب می تواند فرستاده شده به جنوب — به جای شرق و غرب به مصب — آن را نمی رفتن وجود دارد به دلیل آن که سیل تودرتو زیستگاه کیپ Sable ساحلی اسپارو" ما گفته می شود معمولا توسط کارکنان با سپاه مهندسان ارتش.

من می دود. من نوشت: ستون. من برداشت که احمقانه پرنده.

به نظر من این یک نمونه بارز از یک گونه در معرض خطر بود در برابر دیگر گونه های در معرض خطر در پایان مقابل از بالا و پایین رفتن.

این بال

بیش از بسیاری از سفرهای ماهیگیری به باتلاقی با عموی من در 1990s و 2000s اولیه راه اندازی از فلامینگو و غرب در حال اجرا به برخی از لکه های ماهیگیری مورد علاقه در اطراف کیپ Sable من تا به حال هرگز دیده می شود یکی از کوچک dudes. من اعتقاد به یک اسطوره فقط به عنوان مشکوک به مرداب, Ape, فلوریدا, انواع پاگنده. (ضمنا ما هم به شوخی در مورد چگونه ما هرگز تو را دیدم یک فلامینگو در فلامینگو).

چیزی که من نمی توانستم درک بود که چگونه یک پرنده کوچک که مادر طبیعت با نصب مجموعه ای از بال نمی خواهد بود قادر به حرکت می کند هنگامی که آب شروع به افزایش است. آن را تکامل 101, راست? داروین قانون خواهد بود در اثر. اگر پرنده پرواز نمی دور و لانه در زمین بالاتر آن را به راه دودو پرنده.

روز کارگر سال 1935

وجود دارد در واقع مستند سابقه. این پرنده برای اولین بار کشف شد در کیپ سی بل در سال 1918. اما پس از آن آمد روز کارگر طوفان از سال 1935. هیولا ناودان به کلید های فلوریدا نابود Flagler هنری را راه آهن به کلید غرب کشته شدن صدها نفر و رفت و در تاریخ به عنوان قوی ترین طوفان تا کنون ضربه ایالات متحده است.

طوفان خروش برآورد شده در 8 پا جاروب بیش از نوک باتلاقی. این پرنده در نظر گرفته شده است از بین برود و نبود در بر داشت وجود دارد تا زمانی که دوباره 1970s. این زیستگاه را تغییر داده بود از cordgrass و دشت به mudflats و قرمز حرا.

زیست شناسان کار با U. s. Fish & Wildlife خدمات نشان می دهد که پرندگان نمی در واقع محدوده بیش از چند صد متر از خانه خود را. بنابراین این پرنده می تواند نقل مکان بعد از همه ؟

ناخوانده شکارچیان

جاری شدن سیل تودرتو زیستگاه است این پرنده را تنها نگران باشید. تهاجمی شکارچیان نیز می تواند به چالش کشیدن پرنده.

تاثیر Burmese python شده است به خوبی مستند شده است. از آن شده است از خوردن پستانداران کوچک wading از پرندگان و تمساح بومی مارها و حتی گوزن. یک گنجشک لانه خواهد بود اشتها آور است. Tegu مارمولک شناخته شده تخم مرغ خواران و در حال گسترش در سراسر جنوب فلوریدا. شغالها نیز زندگی در برخی از مناطق مشابه به عنوان اسپارو.

بیشتر: Python برنامه ردیابی است که برنده جنگ در برابر تهاجمی درنده

آمدن

باید بگویم من آمده ام در سراسر در حمایت از این پرنده در حال حاضر. شما ببینید دلیل آب نمی تواند به طور موثر جریان به باتلاقی خیلی بیشتر به انجام این کار با موانع دیگر در جایی از آن را با تودرتو زیستگاه یک پرنده در خطر انقراض.

کار در جریان است به حذف اين تمیمی دنباله آن را به بیشتر از یک پل و کمتر از یک جاده. آن را به حال به طور موثر در خدمت به عنوان یک سد برای ورق جریان آب از جنوب از طریق زمین های باتلاقی. آب انباشته شده در شمال آن آب گرفتگی درخت جزایر تأثیر منفی Miccosukee قبیله زمین برای دو نسل.

وجود دارد یک سری از سرریزها است که می تواند جریان آب جنوب, اما آنها کوچک هستند. تنها کسری از حجم آب جریان می توانید از طریق آنها در مقایسه با میلیاردها گالن در هر دقیقه است که می تواند جریان از طریق کانال به استوارت و فورت مایرز.

بیشتر: باتلاق tromp: بهترین راه برای دیدن اورگلیدز فلوریدا

بالاخره به هر سختی آب است که هنگامی که جریان از Kissimmee رودخانه دشت را از طریق یک دریاچه اوکیچوبی و در نهایت از طریق رودخانه از چمن به خلیج فلوریدا و خلیج مکزیک از طریق کوسه رودخانه می آید جنوبی کنه. هزاران هکتار تبدیل به کشاورزی به عنوان پایه اقتصادی مانع به آب در حال حرکت به جنوب.

جایی در آینده من امیدوار هستم باتلاقی مرمت خواهد شد بازگشت بیشتر آب جنوب به جایی که آن را هنگامی که جریان به طور طبیعی. من حتی نمی توانید تصور کنید که یک روز زمانی که هیچ آب دریاچه پایین می آید سنت لوسی رودخانه اما من دعا می کنم برای آن است.

آن را ممکن است بیشتر مهندسی به نگه داشتن آب از سیل این پرنده در حال حاضر تودرتو زیستگاه.

آن زمان این چند میلیارد دلاری تلاش های کامل ما به احتمال زیاد درمان COVID-19 پیدا chupacabra و در واقع این Loch Ness monster.

ساحلی گنجشک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیپ Sable ساحلی sparrow, رفتن به FWS.gov/southeast/florida.

برای شنیدن پرنده, تماس, رفتن به Bird-sounds.net/seaside-sparrow.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن