پایان رنگین کمان: مالک جدید به ارمغان می آورد پایان روانگردان خانه در شمال ناپل

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:14 PM EDT May 14, 2020این پایان رنگین کمان خانه. با یک مالک جدید رو

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

این پایان رنگین کمان خانه.

با یک مالک جدید روانگردان خانه که به دست آورد توجه ملی است تمیز در ایل Regalo جامعه در شمال ناپل.

مالک جدید دیرین ناپل اقامت کاهش یافته است به نظر برای داستان.

او بسته در اموال مه 3 خرید آن را برای قیمت پایین از $225,000 — و یا اساسا بسیاری ارزش به علت شدت آسیب های انجام شده توسط صاحب آن گذشته است.

"او خوشحال گفت:" مارک وبر کارگزار از شن و ماسه سفید ملک در ناپل که به نمایندگی از خریدار.

"بعد از این همه هرج و مرج در اطراف فروش وجود دارد یک پوشش نقره ای برای خریدار و جامعه مالکان که تا به حال قرار داده تا با تمام درام. فروش بسته است و repainting کل خانه برای حذف این آسیب در جریان است به عنوان ما صحبت می کنند" وبر گفت: در یک ایمیل.

"خریدار هیجان زده در مورد امکانات برای خانه شده است 'به گرمی مورد استقبال بسیاری از همسایگان در حال حاضر," او اضافه شده است.

در اواخر ماه فوریه کلیر مدار قاضی دادگاه لورن برودی تایید سفارش برای فروش خانه های تک خانواده "عنوان شده است." ملک بود یک بار به ارزش بیش از نیم میلیون دلار قبل از آن مالک سابق جفری Liebman آسیب دیده اموال در داخل و خارج ترک آن را به نگاه مانند آیا آن را به خودتان فاجعه است.

"فروش به پایان رسید تا بودن بسیار نزدیک اگر نه نقطه به بسیاری ارزش با توجه به آسیب های گسترده ای که انجام شد. اما این غیر منتظره ای کم قیمت فروش نباید تحت تاثیر قرار همسایگان ارزش خانه و یا وام دهنده ارزیابی به عنوان آن بود به وضوح مضطرب فروش و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کامپیوتر را از طریق اولین وبزرگترین" وبر گفت.

"Zillow یا دیگر خودکار صفحه اصلی ارزیابی برنامه ها ممکن است به اشتباه ترکیب فروش بسته اما اولین وبزرگترین حرفه ای را تشخیص دهد شرایط تخفیف و درمان آن, بر این اساس," او اضافه شده است.

قبلا: قاضی تصویب فروش رنگین کمان رنگ خانه در شمال ناپل برای بسیاری ارزش

خانه خاموش شکوفه پرتقال درایو تبدیل به یک منظره در معمولا آرام و دوستدار خانواده لیک فرانت جامعه کمتر از 40 خانه های تکان دهنده همسایگان و جلب توجه از اجرای کد های ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر و محلی — ملی — رسانه ها.

خانه زشت ناشی از یک مبارزه بین یک پدر و یک پسر که خریداری ملک با هم چند سال پیش: Jeffrey و پدرش دنیس Liebman.

پدر — یک کارآفرین موفق و صاحب Apco شناخته شده تولید کننده برای چاپ برچسب و بسته بندی انعطاف پذیر و صنعت مستقر در اوهایو — شکایت به نیروی فروش و به زور او را.

با توجه به اسناد دادگاه طرح دعوی در دادگاه آمد و پس از جفری از دست رفته پرداخت سه در یک ردیف نقض پدرش اصلی توافق برای او به cosign وام مسکن و کمک به پرداخت و موفق به دیدار با خواسته های اضافی از جمله درخواست پسر خود را برای بررسی به ناتوانی در ناپل بتی فورد کلینیک "در حال حاضر است."

در پاسخ به پدرش اقدامات جفری در زمان سرخوردگی خود را بر اموال, از, اسپری, نقاشی خانه و حیاط خارج به پاره کردن لوازم و کفپوش و کابینت در داخل.

قاضی منصوب ویژه دادرس به مذاکره قرارداد فروش.

بازپرس براندون Bytnar گفت: قاضی در جلسه Feb. 27 که جفری بود "کاملا تخریب اموال است."

مطالب مرتبط: خریدار به خرید, رنگین کمان, رنگ, رنگ هایش خانه در شمال ناپل 'به عنوان است

ناپل کارگزار املاک و مستغلات کریستینا Falzarano Bajraktarevic این مثال عامل برای اموال به توافق رسیدند. او شهادت دادند آن را هزینه 300.000 دلار برای تعمیر خانه, پیشنهاد مالک جدید حتی ممکن است پاره کردن آن با توجه به میزان آسیب.

"خریدار می تواند آن را تخریب و بازسازی آن را," او گفت:.

چگونه می خواهم این همه شروع کنم؟: همسایگان خود را با رنگین کمان رنگ رنگ هایش خانه در شمال ناپل

مالک جدید تصمیم گرفته است برای نجات این خانه به جای. یکی از اولین مرحله ؟ واشر قدرت به خلاص شدن از شر پر جنب و جوش پیکاسو-مانند رنگ.

"شن و ماسه سفید ملک بود هیجان زده می شود بخشی از این پایان خوش. این یک محله فوق العاده در یک موقعیت برتر. کاش صاحب خانه جدید و جامعه چند سال از بهره مندی صلح آمیز و افزایش ارزش خانه" وبر گفت.

ملک سوابق نشان می دهد این خانه ساخته شده در سال 2006 تا به حال یک ارزیابی ارزش $528,623 قبل از همه آسیب رخ داده است. آن سه اتاق خواب با سه سرویس بهداشتی پوشا 2,517 فوت مربع.

این Liebmans به دست آمده $425,000 وام مسکن در خانه — در 6913 Il Regalo دایره. با توجه به اسناد دادگاه حدود 380,000 بود و هنوز هم بدهکار در وام مسکن که زمانی که دنیس Liebman واصل طرح دعوی در دادگاه خود را.

Fifth Third Bank ثبت به سلب وام در ماه مارس, اما عمل برکنار شد دوشنبه پس از فروش.

دیگر پیوندها علیه اموال نیز حل و فصل شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن