مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:02 PM EDT Jun 19, 2020با بحث از مسابقه در خط مقدم محلی و ملی,

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

با بحث از مسابقه در خط مقدم محلی و ملی, بحث, افراد, محلی و ملی برندهای مجبور شده اند به روی چیزی حساب کردن با نقش آنها در پاسخ به تماس برای سهام.

مدارس متفاوت هستند.

"زمانی که من در نگاه ما به جهان و آنچه ما نقش من معتقدم آموزش و پرورش کلیدی است" Martin County school سرپرست لوری Gaylord گفت: هیئت مدیره مدرسه یکشنبه. "آنچه که ما در آموزش فرزندان ما مهم, آنچه ما برای فرزندان ما مهم است و ما نیاز به صحبت کردن با فرزندان ما در مورد نژاد پرستی."

در برابر پس زمینه از تظاهرات در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و تظاهرات علیه خشونت پلیس مربیان در گنج ساحل در حال دست و پنجه نرم با نحوه آموزش به موقع موضوعات از نژاد پرستی و روابط.

در حالی که مقامات در رودخانه هند مارتین و سنت لوسی مدارس موافق روش های فعلی و برنامه های درسی باید تکامل را بهتر منعکس کننده وقایع کنونی و تجارب دانشجويان اخیر هفته باید مجددا چه بسیاری از مربیان فکر درست باشد: صحبت با دانش آموزان در مورد مسابقه می تواند چالش برانگیز.

"یکی از چالش ها این است که مطمئن شوید ما آماده معلمان ما به طوری که آنها راحت با داشتن این گفتگو گفت:" هلن وحشی, St. Lucie County School District رئیس دانشگاهی افسر.

معلمان باید "آگاهی از خود و ديدگاه (و) بررسی خود را تعصبات شخصی به این مکالمات به طوری که نیاز به ساخته شده در آموزش," او گفت:.

اما با اذعان به او گفت: می آید یکی دیگر از چالش: زمان.

منطقه می خواهد به اطمینان حاصل شود آن را "به اندازه کافی زمان برای تمام رقابت منافع ما به آدرس و حتی زمان برای آموزش" وحشی گفت. "بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما کراوات این گفتگو به انتظار محتوا و استانداردهای معلمان قرار است برای تدریس."

سنت لوسی شهرستان منطقه با هدف استفاده از نظر فرهنگی مربوط به برنامه درسی پس از گفتگو در مورد مسابقه و سهام توسعه به طور طبیعی از طریق درس و بحث او گفت:.

دولت قانون نیاز مدارس به تدریس "تاریخ آمریکایی های آفریقایی تبار از جمله تاریخچه مردمان آفریقا" قبل و بعد از برده داری و سهم از آمریکایی های آفریقایی تبار به جامعه آمریکا است. اما مناطق هیچ برنامه درسی خاص برای کمک به آنها را انجام دهد.

در سنت لوسی مدارس شهرستان از جمله موضوعات اغلب می توان در اجتماعی-عاطفی و یادگیری در برنامه درسی زبان انگلیسی هنر و مطالعات اجتماعی کلاس وحشی گفت.

هنگامی که آموزش در مورد وقایع تاریخی است که تحت تاثیر یک یا چند گروه از مردم مانند هولوکاست و معلمان نیز نیاز به بحث در مورد تعصبات و نژاد پرستی و كليشه اي او غم انگیز است.

منطقه بررسی مواد سالانه برای اطمینان از مکمل متون به موقع و مربوط به او گفت.

هنوز سنت لوسی شهرستان عضو هیئت مدیره مدرسه Donna Mills گفت: مدارس — و نه فقط کسانی که در منطقه خود — می تواند بیشتر انجام دهید تا منعکس کننده تمام تاریخ.

"این فقط در مورد (آفریقایی) تاریخ (و) ما نمی توانیم تنها آموزش در مورد برده داری" او گفت:. "ما باید به آموزش دانش آموزان در مورد موفقیت آنها در وجود خود تاریخ است."

کمی وجود دارد که باید انجام شود به منظور توسعه یک برنامه آموزشی جدید, او گفت:. به جای راهنما باید اطمینان حاصل شود مردم از همه نژادها استفاده می شود به عنوان نمونه از موفقیت در همه زمینه ها.

Martin County مسئولان مدرسه واگذار وجود دارد کار باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود همه دانش آموزان دسترسی به دقیق برنامه های ارائه شده از ناحیه سخنگوی جنیفر DeShazo گفت.

این یک کار در حال پیشرفت است, او گفت: اما در منطقه است که با تمرکز بر ارائه محتوای مربوط به یک جمعیت متنوع و مربوط به دانشجويان در زندگی و پس زمینه.

برای 2021-22 سال تحصیلی در این منطقه در حال کاوش کلاس جدید ارائه شده — از جمله "کاوش هیپ هاپ به عنوان ادبیات" "مردان و زنان از رنگ که به شکل تاریخ جهان" و "آفریقایی-آمریکایی در تاریخ افتخارات" — برای متوسط و بالا مدرسه دانش آموزان DeShazo گفت.

آینده 2020-2021 مدرسه می تواند برای آموزش مربیان چگونه به بهترین ارائه چارچوب است که مربوط و جذاب برای همه دانشجویان, او گفت:.

"که در آن ما می خواهم برای رفتن به یک مدرسه منطقه (است) به اطمینان حاصل شود که ما از نظر فرهنگی آگاه و از بین بردن هر گونه تعصبات و یا بی عدالتی که وجود دارد" DeShazo گفت.

در Indian River County مدارس آموزش و پرورش مبنی بر سهم مهم از آمریکایی های آفریقایی تبار در مهد کودک آغاز می شود, دستیار سرپرست برنامه درسی و آموزش ریچارد Myhre در بیانیه ای گفت.

توسط کلاس چهارم, دانش آموزان در حال بحث در مورد موضوعات اطراف برده داری جنگ داخلی و حقوق مدنی حرکات او گفت:. درس تاریخ را شامل می شوند در هر سطح کلاس با توجه به Myhre.

برای Indian River County صنفی معلمان جمهور جنیفر Freeland "همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود. وجود دارد بیشتر متنوع نویسندگان ما می تواند انتخاب کنید ؟ کاملا."

Freeland گفت: او بدون شک دولت های منطقه ارزش آموزش موضوعاتی مانند اما او مطمئن نیست هر کسی می داند که چگونه به آن را انجام دهد.

توسط کلاس پنجم, برای مثال, دانش آموزان مشتاق به بحث در مورد نژاد و نژادپرستی اما معلمان اغلب در حفظ و گفتگو به حاشیه چرا که آنها از ترس مردم ناراحت کننده, او گفت:.

معلمان می خواهید به آن را یاد او گفت: "تاریخ را می توان تهاجمی (و) آن را سخت برای پیدا کردن یک تعادل بین آموزش و احتمالا متخلف کسی است."

حرکت رو به جلو معلمان و کارکنان منطقه باید OK داشتن تمام پاسخ هنگامی که بحث در مورد این موضوع, او گفت:.

"معلمان به شدت در تلاش برای انجام کار درست با کودکان و نوجوانان و در حال حاضر به گوش دادن" او گفت:.

اگر معلمان می دانستم که آنها می تواند فضایی برای یادگیری و رشد خود و گفتگو با پدر و مادر و یا سرپرست به جای اینکه جریمه برای بحث در مورد موضوع "من فکر می کنم بسیاری از معلمان خواهد بود مایل به مرحله خارج از جعبه است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن