اقتصاددانان: اقیانوس ها و دریاچه های بزرگ کمک $373 میلیارد دلار به آمریکا در سال 2018

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:50 PM EDT Jun 2, 2020بدون ما اقیانوس ها و دریاچه های بزرگ اقتصاد ام

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

بدون ما اقیانوس ها و دریاچه های بزرگ اقتصاد امریکا خواهد بود بسیار کمتر قوی.

که پیام صادر شده در یک گزارش منتشر شده در سهشنبه ملی اقیانوس شناسی جوی (NOAA) و اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی (BEA). دو وزارت بازرگانی سازمان یافت ملت اقیانوس وابسته به فعالیت های از جمله کالا و خدمات کمک در مورد $373 میلیارد کلی اقتصاد آمریکا در سال 2018 است.

تولید ناخالص داخلی ملی دریایی اقتصاد نیز در رشد سریع تر از این کشور مجموع تولید ناخالص داخلی — 5.8 درصد نسبت به 5.4%. کسب و کار در این گزارش به خود اختصاص 2.3 میلیون آمریکایی شغل با یک فرد متوسط درآمد $70,100.

تولید ناخالص داخلی ارزش کل محصولات تولید شده و خدمات ارائه شده در یک کشور در طول یک سال است. آن است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک شاخص از چگونه سالم اقتصادی است که در یک کشور یا منطقه است.

"دریایی, اقتصاد, آمار روشن شدن چقدر وابسته به امریکا در آبهای ما گفت:" نیکول LeBoeuf اقدام مدیر NOAA National Ocean Service. "این است که تقریبا غیر ممکن است برای بسیاری از آمریکایی ها برای رفتن به یک روز را بدون خوردن و پوشیدن و یا با استفاده از محصولات است که می آیند یا از طریق ما و جوامع ساحلی."

LeBoeuf اضافه ناخالص خروجی این صنایع در سال 2018 شد قابل توجه $617 میلیارد دلار است.

این دادهها یک دوره از 2014-2018 یک دوره عملکرد قوی اقتصاد ایالات متحده. در ماه های اخیر این بخش از این اقتصاد را دچار داوطلبانه و غیر ارادی خاموش شدن ناگهانی و از دست دادن شغل در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در طی یک کنفرانس تلفنی سه شنبه اقتصاددانان با NOAA و BEA مطمئن بودند اگر آنها قادر خواهد بود برای پیگیری شاخص های اقتصادی در سال 2020 به دلیل آن ناشناخته است اگر بودجه را ادامه خواهد داد.

اما آنها امیدوار بودند.

"چند ماه گذشته داشته اند اثرات ویرانگر" گفت: کیت Quigley, NOAA اقتصاددان. "در حال حاضر ما فقط باید 2014-2018 داده است و هیچ چیز نهایی در این زمان, اما ما امیدواریم که برای به روز رسانی آن بر اساس سالانه. آنچه که ما می تواند به عنوان یک پایه."

بیشتر: Maverick قایق در فورت پیرس پر کردن سفارشات با وجود شرایط دشوار

بخش ساخت بزرگترین کمک به این کشور تولید ناخالص داخلی نه تنظیم شده برای تورم عبارتند از:

  • گردشگری و تفریح و سرگرمی از جمله ماهیگیری تفریحی ($143 میلیارد دلار)
  • دفاع ملی و مدیریت عمومی ($124 میلیارد دلار)
  • دریایی و مواد معدنی ($49 میلیارد دلار)
  • حمل و نقل و انبارداری (25 میلیارد دلار)
  • زندگی منابع از جمله تجاری و ماهیگیری و آبزی پروری (13 میلیارد دلار)
  • کشتی و قایق سازی (9 میلیارد دلار)
  • تولید برق (4 میلیارد دلار)
  • تحقیقات و آموزش و پرورش (3 میلیارد دلار)
  • ساخت و ساز ($2.5 میلیارد دلار)
  • خدمات فنی و حرفه ای (31 میلیون دلار)

"برای اولین بار در ایالات متحده در اقیانوس داده است که می تواند ما در مقایسه با آمار رسمی در دیگر صنایع ایالات متحده و با اقیانوس اقتصاد کشورهای دیگر گفت:" ماری Bohman, BEA اقدام مدیر. "این نمونه آمار ارائه یک پایه برای درک اهمیت اقیانوس اقتصاد از جمله تفریح و سرگرمی, غذاهای دریایی, حمل و نقل و کشتی ساخت. کسب و کار سیاستگذاران و جوامع ساحلی می توانید با استفاده از این داده های اقتصادی به عنوان یک قطب نما به عنوان آنها نمودار راه رو به جلو است."

بیشتر: بازسازی ساحل گنجینه اقتصاد زیر COVID-19. با هم.

گردشگری تفریحی و ماهیگیری تفریحی بخش ایستاده بود به عنوان بزرگترین کمک کننده به داده ها. این شامل طیف گسترده ای از فعالیت های کلیدی مانند:

  • تورهای هدایت شونده که شامل آب تورهای و تور منظره
  • تفریحی ماهیگیری دریایی
  • قایقرانی و پارو دریایی از جمله قایقرانی motorboating, قایقرانی, قایقرانی و قایقرانی و پارو
  • دیگر ساحلی و تفریحات دریایی از جمله موزه ها و نهادهای فرهنگی beachgoing, پارک های تفریحی, پیاده روی و کمپینگ تفریحی نقلیه اجاره و پارک ها و عکاسی
  • سفر و مسافرت های ساحلی که شامل خوردن و نوشیدن مکان هتل و محل سکونت و اماکن خصوصی اجاره تعطیلات, سفر, تنظیم, خدمات هوایی و قطار, حمل و نقل, منشور اتوبوس و تاکسی, اتومبیل کرایه و خدمات پارکینگ

بیشتر: آبی اقتصاد است چگونه اسکات معامله Maverick قایق گروه در توصیف خود صنعت اهمیت

به صورت جداگانه برخی از این فعالیت ها کمک جالب مقادیر:

  • $13.8 میلیارد تفریحی motorboating
  • $7.3 میلیارد تجاری غذاهای دریایی برداشت و غذاهای دریایی بازارهای
  • $6.6 میلیارد دلار دیگر قایقرانی و پارو از جمله شناور شخصی, پل موقت نظامی زدن قایق و بیشتر
  • $2.8 میلیارد تفریحی ماهیگیری دریایی
  • $997 میلیون, تفریحی, تولید قایق
  • $139 میلیون قایقرانی و قایقرانی
  • $99 میلیون beachgoing

این گزارش منتشر شد و تنها چند روز پس از Dept. بازرگانی وزیر ویلبر راس بازدید گنج ساحل. جمعه راس تور Maverick قایق گروه, تسهیلات ساخت و سپس شرکت در یک ساعته میز گرد با اعضای مرکز جامعه شناسی سیاست — boatbuilders ماهیگیری مقابله با تولید کنندگان قایق تریلر تولید کنندگان و دریایی تولید کنندگان قطعات.

بیشتر: قایقرانی تولید رهبران به اداره راس: ماهیگیری دسترسی منجر به ایجاد شغل

"ماهیگیری تفریحی در فلوریدا یک 11.5 میلیارد دلار در سال حمایت از صنعت 100,000 مشاغل" Kellie Ralston از انجمن جامعه شناسی آمریکا روز جمعه گفت در میز گرد.

با توجه به NOAA شیلات دریایی ماهیگیری تفریحی یک راننده عمده اقتصاد ایالات متحده با 9.8 میلیون آب شور ماهیگیران تفننی حمایت از 472,000 شغل و سالانه کمک $67.9 میلیارد دلار در فروش اثرات. تفریح در فضای باز نشان دهنده 2.2 درصد از ملت تولید ناخالص داخلی.

NOAA و BEA نمایندگان گفت که آنها از نزدیک با NOAA شیلات از آنجا که آژانس در حال حاضر نظارت بر اقتصاد تفریحی و ماهیگیری تجاری.

دریایی اتصال باز می شود محل جدید

دریایی اتصال افتتاح ششمین فروش محل در فلوریدا این هفته در Riverwatch مارینا در مجتمع استوارت. نمایندگی جدید از 3200-فوت مربع فروش نمایشگاه و فضای نمایشگاه را از ویژگی های مدل های جدید از ورزشکار Blackfin و طوفان با نام تجاری قایق همراه با حق بیمه متعلق به قبل از موجودی و خدمات کارگزاری.

جدید استوارت فروش عمل می پیوندد پنج موجود به خوبی تاسیس دریایی ارتباط نمایندگی در فلوریدا از جمله وست پالم بیچ, Fort Lauderdale, میامی, ایسلامورادا و ساحل Vero.

"مارتین و سنت لوسی شهرستانهای نمایندگی قابل قایقرانی جامعه را پوشش می دهد که همه چیز را از قایق به قایق" گفت دریایی اتصال مالک دنی گلدنبرگ که با شریک زندگی جان Kutuk است و متعلق به اداره نمایندگی از سال 2011 و سرویس بیش از 10 ، 000 مشتریان. "ما لیزر متمرکز به ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان امکان پذیر است و ما خدمت به تاسیس و مشتریان جدید در این بازار کلیدی."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدید دریایی امکانات اتصال در استوارت, تماس با مدیر فروش تد جونز در 772-263-6743 یا ایمیل ted@marineconnection.com.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن