دانبار بالا فارغ التحصیل غلبه بر چالش های مدیریت, دروازه بالا ساخت و ساز

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:37 PM EDT Jul 30, 2020Regine کوپر زندگی در برابر غلات است.در

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

Regine کوپر زندگی در برابر غلات است.

در حال رشد در طول تاریخ تفکیک جامعه از فورت مایرز به عنوان شناخته شده دانبار کوپر تصمیم به فراگیر خودش را با مربیان است که می تواند کمک به او برای رسیدن به کیفیت آموزش و راه اندازی حرفه ای خود را.

کوپر که سیاه و سفید می رود و با نام مستعار Re' (تلفظ Rae) است بدست او پا در درب در یک حرفه است که در لی شهرستان به طور معمول اجرا شده است توسط مردان سفید پوست. او فرود آمد و خودش را در نقش یک, در سن 23 در مدیریت بخشی از گران ترین دبیرستان تا کنون ساخته شده است در لی شهرستان با سرب پیمانکار Suffolk ساخت و ساز.

"وجود دارد یک منحنی یادگیری به کار در ساخت و ساز به خصوص در ساخت و ساز مدیریت" کوپر گفت. "چیزهای زیادی وجود دارد اطلاعات شما را به یاد بگیرند که به خوبی در آنچه شما انجام دهد. اگر شما لازم نیست که مربی راهنمای شما در طول راه آن را واقعا سخت است. واقعا ممنون میشم به و قدرت می شود توسط زنان به خصوص در تیم من مانند صدفی پترسون و دانیل هارتمن.

"این شگفت انگیز است به اطراف زنانی که قدرت من است. آنها به من سخت وظایف و به اعتقاد من توانایی برای تکمیل آنها است."

در دروازه دبیرستان را در سایت ساخت و ساز در گوشه جنوب شرقی گریفین بلوار و جاده دولت 82 کوپر عینک زرد جلیقه یک کلاه و عینک ایمنی و دستکش و ماسک به عنوان او به یک تور با راهنما. او به عنوان یک رابط بین بوستون مبتنی بر Suffolk, ساخت و ساز, شرکت مدیریت پروژه برای Lee County school district, و هزاران پیمانکاران فرعی.

دبیرستان, برآورد هزینه $98 میلیون دلار را شامل می شود از 300000 متر مربع خواهد شد که یک مجموعه کامل از رشته های ورزشی و سه داستان از کلاس های درس برای حدود 2000 نفر از دانش آموزان. آن خواهد شد که تخصص مراکز آموزش مانند یک کلینیک دامپزشکی cyber security آموزش و نجاری آکادمی. وجود خواهد داشت سه اصلی ساختمان با بزرگترین اختصاص داده شده به کلاس های درس به علاوه ورزشگاه و کافه تریا و سالن.

کمی بیش از 50 درصد تکمیل, دروازه بالا است که میله میله به پایان رسید در زمان 2021-22 سال تحصیلی.

کوپر که فارغ التحصیل از دبیرستان در سال 2015 و برنده مسابقات قهرمانی کشور به عنوان یک دانشجوی سال اول استارت در سال 2012 دختران تیم بسکتبال گفت: او در حال شکل گرفتن غرور در او نقش جدید دروازه بالا تربیت بدنی, برنامه ریزی جدید افرا طبقه نصب و راه اندازی و ورود حقه.

"من مسئول بسیاری از چیزهایی که شما می توانید ببینید" کوپر گفت. فکر می کنم کفپوش و فرش و کف چوب و صندل صندلی نه سیستم های تهویه مطبوع و فن آوری اینترنت کابل. "من تمام اطلاعات به و از پیمانکاران فرعی و مطمئن شوید که همه چیز آن چیزی است که معمار کرده است."

کوپر فرود آمد کار او پس از دوران کودکی پر از چالش است. او پدر بیولوژیکی بود و از زندگی خود و مادر او در زندگی خود را, اما نمی, بالا بردن او را به عنوان او مبارزه خود مشکلات. مادر بزرگ او Earline گودمن مطرح کوپر.

زمانی که کوپر 11 بود گودمن دچار سکته مغزی. این چپ کوپر تندرست در اطراف زندگی در خانه های مختلف است. او زندگی با راننده اتوبوس مدرسه برای مدتی و سپس با دوستان و هم تیمی های او از بسکتبال جوانان تیم است.

کوپر جذب به یادگیری در دانبار و او پیوست یک برنامه است که به کمک او آماده شدن و پیدا کردن بودجه برای او تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه کلگیت در, Hamilton, New York, از او که فارغ التحصیل شده در سال گذشته در رشته علوم سیاسی با جزئی در آموزش و پرورش است.

در فوریه 2019 کوپر به نام پدر لورن Tuffo یکی از سفر بسکتبال هم تیمی. در حالی که ابتلا به پیت Tuffo جنوب شرقی منطقه ای رئیس جمهور برای Suffolk ساخت و ساز پیشنهاد او درخواست Suffolk حرفه ای شروع به برنامه. کوپر موظف.

"او فوق العاده هوشمند" پیت Tuffo گفت. "در هوش او پس رانده و غیره متمرکز شده است. هر جنبه ای از زندگی خود را.

واقعا ایستاده بود.

"نه تنها Re فوق العاده هوشمند و او است که توانایی ارتباط برقرار کردن با مردم است. همه نوع از مردم است. او واقعا فراتر از سال خود را. شما می توانید ببینید چه یک فرد واقعی او است. ما مفتخر به در سوففلک تیم است."

کوپر به شوخی او را روزی باید Tuffo کار. وقتی گفت این Tuffo گفت که او نه شک دارم. Suffolk طول می کشد افتخار در آن متنوع نیروی کار Tuffo گفت: حدود 51 درصد از کارکنان خود مردم رنگ و 34 درصد زنان در جنوب شرقی منطقه است.

"هیچ کس خواهد بود اگر خودمان افتخار او" Tuffo گفت. "من فکر می کنم دوباره' موفق خواهد شد در هر چیزی او قرار می دهد ذهن خود را به."

با راه: لهیق اکرس وسط ممکن است بیش از ساخت مدرسه پردیس در سال 2021

Tuffo گفت: او جذب به کوپر به دلیل درگیر شدن شخصیت و درایو برای موفقیت است. که او دارای این صفات با وجود چالش های دوران کودکی تنها او را حتی بیشتر قانع کننده فرد, او گفت:.

"سپس شما از شنیدن داستان او" Tuffo گفت. "سپس شما را یک گام به عقب. با وجود آنچه که او تربیت شده و چالش های او ... همه gravitates به او. این می افزاید: به کسانی که او و شخصیت او. من نمی دانم اگر این است که چگونه او مطرح شد و یا این که فقط او است."

در تریلر مسکن کوپر را در سایت ساخت و ساز وجود دارد دو تخته سفید حلق آویز بر روی دیوار. یک لیست از وظایف خود را به مانیتور مانند سفارش آینه, صدا, جذب کننده پانل ، یکی پشت میز اتحاد کلمه از روز و به نقل از روز, به علاوه زرد پس از آن یادداشت با کلمات حکمت است.

در جولای 29, "harlequin" کلمه روز: "مورد استفاده برای توصیف چیزی است که بسیاری از رنگ های مختلف و اغلب در الگوی الماس."

"هیچ سلاح تشکیل شده علیه من باید رستگار" "این من در مقابل من که خود را در رقابت ؟" و "آیا کشتن رویاهای من چون شما متوقف خواب" بودند نقل از روز است.

در دیگر اخبار: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

کوپر گفت: به این دلیل او را, او گفت که او احساس به عنوان اگر او نیاز به تلاش سخت تر از او سفید شد. روزانه آموزش و پرورش به او کمک کرد تا تحقق آن نیاز, او گفت:.

"عدم وجود تنوع" کوپر گفت: از کار خود را. "ساخت یک پیر مرد کسب و کار. در طول تاریخ آن بوده است که می خواهم. آنها در حال تلاش برای تغییر روایت استخدام یک زن سیاه و سفید. من بسیار خوش شانس به مربیان که زنان هستند. این بدان معنا نیست که گاهی اوقات وجود یک شکاف فرهنگی در اینجا در محل کار.

"متاسفانه, این است که چگونه احساس می کنم. من همیشه احساس کرده ام که می خواهم. من همیشه احساس می کنم نیاز به کامل است. من نوع از کسی که می خواهد به بهترین فرد می شود. اما من هم احساس کمتر وجود دارد اتاق را برای اشتباهات. من نمی خواهم برای قرار دادن در دسته ی " او فقط این کار را به خاطر او سیاه و سفید است.' یا " او فقط این کار از آنجا که ما نیاز به افزایش تنوع ما را از اعداد است.'"

"من همیشه آرزوی یک بازیگر. من بسیاری از سوالات را بپرسید گاهی اوقات. من سعی می کنم به overperform بنابراین من می تواند در یک سطح میدان بازی است."

کوپر که در حال حاضر زندگی در شمالی فورت مایرز گفت: او تلاش می کند به پرداخت همه چیز رو به جلو است. او مربیان در خطر نوجوانان در دبیرستان.

"بسیاری از آنها از ورزشکاران که می تواند بهتر دانش آموزان" کوپر گفت. "من تا به حال علمی پشتیبانی می کند. آن را فعال کنید من به منابع دیگر برای رفتن به.

"من هرگز فکر نمی کردم من می تواند مشغول به کار در ساخت و ساز. اما من اینجا هستم. من فقط خوشحالم که من رفت و در برابر غلات است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).

بیشتر شبیه به این: دانبار جشن مربی Dwayne Donnell 500 برنده; Donnell جشن فهرستی که او وجود دارد

این را بررسی کنید: جدید دروازه دبیرستان استخدام شمالی OC کالن اوبراین به عنوان اولین سر مربی تیم فوتبال



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن