'خشک ترین بهار ما دیده ایم در 50 سال یا بیشتر': فلوریدا در حد متوسط خشکسالی به عنوان فصل خشک همچنان ادامه دارد

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:05 PM EDT May 15, 2020در این سال تبدیل به لحاظ تاریخی خشک در خش

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

در این سال تبدیل به لحاظ تاریخی خشک در خشک ترین در دهه.

"ما احتمالا در خشک ترین بهار ما دیده ایم در 50 سال یا بیشتر گفت:" ژن McAvoy با دانشگاه فلوریدا کشاورزی فرمت در LaBelle. "ما تا به حال کمی از باران در ماه ژانویه, اما آن را غیر طبیعی خشک شده این سال است."

نه تنها آن داغ شده است و وزش باد و همچنین توطئه برای خشک کردن چشم انداز به اندازه کافی به طوری که سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت اعلام کرد در هفته گذشته تقریبا تمام فلوریدا در حد متوسط خشکسالی است.

"باد می وزد در 15 تا 20 مایل در ساعت در هر روز پس از آن مکیدن رطوبت از همه چیز" McAvoy گفت. "و ما در حال شروع به دیدن آتش سوزی."

ذغال سنگ است که در میان خشک ترین استان ها در دولت به ثمر رساند بیش از 700 در Keetch-Bryam خشکسالی شاخص است که اندازه گیری سطح رطوبت در خاک و گیاهان است.

صفر نشانه های بسیار مرطوب بار و 750 سقف است.

بنابراین ذغال سنگ است که در مورد به عنوان خشک آن می توانید با استفاده از این ابزار اندازه گیری.

لی است که تقریبا به عنوان خشک, گل بین 600 و 649.

NOAA آخرین خشکسالی انتظار می رود که شاخص شنبه و نمی خواهد به احتمال زیاد تغییر از تازه ترین پیش بینی هواشناسان می گویند.

گرما شده است یک ضریب ثابت در هفته های اخیر با فورت مایرز و ناپل تنظیم چندین تک-بعد سوابق.

بیشتر: لاک پشت دریایی تودرتو فصل شروع می شود به زودی در سواحل ساکت تر

مطالب مرتبط با: جنوب غربی فلوریدا پارک حفظ چهره بازدید کننده کمبود بودجه در میان COVID-19 همه گیر

باران پراکنده شده است به عنوان به خوبی.

جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه می گوید لی و ذغال سنگ شهرستان حدود 4.2 اینچ زیر نرمال برای این زمان از سال است.

که حدود 33 درصد از نرمال بارش باران از ژانویه تا آوریل 15, با توجه به منطقه ،

فشار از بارش باران در اینجا قطره بین اواسط ماه مه و اکتبر با فصل خشک در حال اجرا از ماه نوامبر و به مه یا حتی ماه ژوئن بسته به زمانی که الگوی بارش روزانه شروع می شود.

با خشکسالی می آید شانس خود را برای کمتر آب تازه منتشر شده از یک در حال حاضر پایین دریاچه اوکیچوبی که تامین آب به مزارع و جنوب فلوریدا شهرداری.

این Caloosahatchee رودخانه نیاز به آب تازه منتشر شده در فصل خشک به حفظ رودخانه و خور را از گرفتن بیش از حد شور است که می تواند آسیب به حیات وحش است.

دریاچه کوچکتر منتشر شده در ترکیب با کمتر باران را مختل سطوح شوری در ظریف لب شور خور

NOAA خواستار بالاتر از متوسط شانس بالا-درجه حرارت متوسط و بالاتر از متوسط شانس بارش بودن بالاتر از حد طبیعی بین در حال حاضر و شروع فصل بارانی.

حتی با شرایط خشکسالی در برخی از مناطق را ببینید بیش از نیم اینچ یا بیشتر از باران در هفته آینده.

"خبر خوب این است که آن را قطعا ممکن است ما می توانیم برخی از باران در هفته آینده در جنوب غربی فلوریدا و روز شنبه ما باید اول ما شانس را به عنوان یک جبهه حرکت می کند از طریق این منطقه گفت:" رابرت گارسیا, یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در میامی که تحت پوشش ناپل و ذغال سنگ و مناطق. "شما دنبال آن هستید در 30 تا 40 درصد احتمال بارش باران پنج شنبه."

گارسیا گفت: ما هنوز یک ماه یا بیشتر از روزانه تابستان باران.

"این تابستان ما الگوی جایی که ما روزانه از آب و باران اما آن را به دنبال مانند ما ممکن است کمی آب و" گارسیا گفت. "شما می توانید یک گروه کمی از رعد و برق که می آید به ذغال سنگ شهرستان و شاید یک گروه از باران از مارکو جزیره به بونیتا اسپرینگز."

پل نزدیک با NWS در رسکین که تحت پوشش فورت مایرز و لی مناطق شهرستان گفت: برخی از مناطق را ببینید رعد و برق در حال حاضر و آخر هفته.

"می تواند وجود داشته باشد یک بعد از ظهر جمعه و آخر هفته آن را تمام شیفت شمال و آن را گرم خواهد بود اما در برخی از مناطق می تواند یک اینچ و دیگران دریافت بپاشید."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن