گزارش ندهید COVID-19 بيمار در Icu, فلوریدا, جراح عمومی می گوید بيمارستان

جان Pacenti پالم بیچ پستمنتشر شده 4:27 PM EDT Jun 23, 2020فلوریدا ساخته شده در سراسر کشور عناوین نه تنها شکوه

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

فلوریدا ساخته شده در سراسر کشور عناوین نه تنها شکوه 100,000 coronavirus موارد بلکه برای اتهاماتی که به دولت بود دستکاری بیمارستان اطلاعات بيماران بستری در بخش های مراقبت ويژه.

اما رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و سلامت رسمی در پالم بیچ شهرستان را به عقب رانده و گفت وجود ندارد هر چیزی نابکار در راه بیمارستان هستند گزارش ويژه بيماران مبتلا به COVID-19.

اخبار سرویس فلوریدا گزارش روز دوشنبه که دولت جراح عمومی دکتر اسکات Rivkees گفت: بیمارستان های او دیگر آنها را می خواهد به گزارش تعدادی از COVID-19 بيمار در Icu.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: رژیم صهیونیستی است. DeSantis رد ایالت اجباری پوشش سیاست

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن در شنبه 23 ژوئن

Rivkees می خواهد به بیمارستان گزارش تنها بیماران دریافت آنچه که او به عنوان یک "فشرده سطح مراقبت" که هنوز تعریف نشده است.

در MSNBC صبح جو صبح روز سه شنبه دکتر وین گوپتا یک pulmonologist که رفتار COVID بیماران در واشنگتن گفت: آن را خیره کننده و گیج کننده چه Rivkees دستور داده بود.

"که دستکاری داده ها. اجازه دهید روشن است که" او گفت:. "که fudging داده به طوری که آنها می توانید گزارش اعداد بهتر است."

برخی از بیمارستان ها از جمله پالم بیچ گاردنز و JFK مراکز درمانی و به تازگی گزارش شده بدون داشتن کفش تخت ICU به طور کلی به عنوان COVID موارد یافت در هفته گذشته. تعداد تخت ICU با COVID بیماران منتشر نشده است.

پالم بیچ شهرستان بیمارستان بعد از ظهر سه شنبه 23% از بزرگسالان تخت ICU موجود پس از شنا به عنوان کم 18 درصد در هفته گذشته.

گوپتا گفت که با پالم بیچ شهرستان و جاهای دیگر باز بیشتر به سرعت در حال مقامات در حال حاضر نمی دانم چه افزایش ظرفیت آنها در بیمارستان های محلی.

"این مفاهیم بزرگ است و واقعا در مورد" گوپتا گفت.

دکتر لری خار, یک متخصص بیماری های عفونی در, Wellington منطقه ای مرکز پزشکی گفت: دولت در تغییر ICU گزارش مورد نیاز است "تلاش برای آن را کمتر شدید."

بیشتر: مجلسی می یابد نظرسنجی فلوریدا تصویب DeSantis coronavirus پاسخ; مخلوط در اثر

بیشتر: به عنوان coronavirus موارد صعود به ارتفاعات جدید Gov. DeSantis تلاش برای آرام کردن ترس

اما او گفت که بیماران در ICU تخت که لازم نیست وجود داشته باشد چرا که فوری-تخت های مراقبت هستند تا با COVID بیماران.

او گفت: در Wellington منطقه ای وجود دارد که دو یا سه نفر در ICU که اگر آنها می تواند منتقل خواهد به فوری-مراقبت از کف.

بوش گفت: بیمارستان ها نمی توانید ارسال سالمندان از خانه های سالمندان به عقب تا زمانی که تست منفی دو بار حتی اگر آنها نشان می دهد هیچ نشانه ای از بیماری است.

معکوس آن COVID بیماران هواکش ماندن در تخت ICU برای هفته ها.

"شما در حال باز کردن تخت," او گفت:. "معمولا آن را در و از وضعیت اما" از " آهسته است زیرا آنها طولانی."

دکتر آلینا آلونسو, وزارت بهداشت دولت مدیر برای پالم بیچ شهرستان گفت: کمیسیون در روز سه شنبه صبح که برخی از بیمارستان ها در حال انتقال مثبت COVID سالمندان به خانه سالمندان در فورت Lauderdale.

"است که کاهش ظرفیت در یک خاص بیمارستان," او گفت:. "وجود دارد که حدود 200 نفر در حال انتظار برای بازگشت به امکانات."

او در دفاع از تغییر در ICU, گزارش, گفت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تنها می خواهد "برای دریافت یک تصویر بهتر از شدت یا شدت موارد در ICU."

او گفت: این بیمارستان ها در بحران و یا در ظرفیت "اما ما باید مراقب باشید چرا که تعداد کسانی که در حال رفتن است."

DeSantis در کنفرانس خبری در نیویورک در روز سه شنبه گفت: دولت فقط می خواستم برای دریافت صحت عکس از جدی COVID موارد در بیمارستان مراقبت های ويژه.

"برخی از بیمارستان ها به ما گفته بود آنها فقط با استفاده از خود ICU بال خود را به عنوان COVID بال" او گفت:. "جراح عمومی فقط می خواستم به دانستن 'OK اگر شما انجام می دهند که چگونه بسیاری از (موارد جدی) در واقع وجود دارد یا نه؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب