با وجود coronavirus جنوب غربی فلوریدا لوکس بازار املاک و مستغلات تا به حال یک رکورد در ماه مه. در اینجا به همین دلیل است.

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:13 AM EDT Jun 8, 2020با وجود گسترده اقتصادی اثرات گیر جنوب غ

توسط ABTINNEWS در 19 خرداد 1399

با وجود گسترده اقتصادی اثرات گیر جنوب غربی فلوریدا املاک و لوکس واقعی به نظر می رسد در دوره نقاهت هست. در واقع آن را پر رونق است.

در حالی که این منطقه را در بازار املاک و مستغلات شده است نشان میدهد به طور کلی نشانه هایی از بهبود در چند هفته گذشته لوکس در بازار در واقع شکست یک رکورد در میان همه گیر با توجه به داده ها از جنوب غربی فلوریدا چند مثال سرویس نمایندگی بازار در لی و ذغال سنگ بوده است.

داده های جمع آوری شده توسط John R. چوب خواص مدیر تحقیقات بازار مایک دوج نشان می دهد که ممکن است در سال 2020 به حال اکثر خانه ها در قیمت $1 میلیون و بالاتر تحت قرارداد از هر گونه ممکن است تا کنون ثبت شده در MLS.

در حالی که این قطعا یک دستاورد در میان global outbreak لوکس در بازار نبود ایمنی بدن به بیماری همه گیر.

از ابتدای سال تا بهمن. 22 قرارداد در $1 میلیون و بالاتر بودند تا 50% در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. اما پس از شروع این بیماری همه گیر قرارداد بود را 27 درصد از Feb. 22 مه 31.

با وجود روند نزولی فعالیت در لوکس بازار افزایش یافته است به اندازه کافی ممکن است که برای ماه جدید قرارداد بیش 2019 با 12.3% با 229 خانه رفتن تحت قرارداد تا کنون بیشتر در ماه مارس و ضرب و شتم از ماه مه گذشته را 204.

ممکن است این اعداد را برای بیشتر قسمت ها نشان داده شده است افزایش مداوم با پنج سال قبل از سال 2019 در جنوب غربی فلوریدا در: 191,189,134,165 و 162. و به نظر می رسد که حتی جهانی همه گیر نمی تواند جلوگیری از این حرکت.

"این یک بازار است که به وضوح به حال مقدار زیادی از تقاضا و زمانی که همه چیز تغییر کرده حتی اگر خریداران آمار کون بزرگ, چاق دکمه مکث این بدان معنا نیست که میل به چیزی اتفاق می افتد رفت" طفره رفتن گفت.

او نسبت به افزایش تعداد به مردم به درجه تبدیل شدن به راحتی با طبیعی جدید و تصمیم گیری برای از سرگیری خانه خود را شکار.

"من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد در آن 1 میلیون دلار به علاوه واقعا انعکاسی از کل بازار است که در آن خریداران می گویند" این نیست ما را متوقف کند ... ما می توانیم در مقابله با این.'"

برای 1 میلیون دلار و بازار در خصوص طفره رفتن از ویژگی های چشم انداز مثبت به این واقعیت است که این بخش از بازار شد "در حال حاضر پررونق نسبت به بقیه بازار است."

"این برداشت که در آن ما به سمت چپ خاموش," او گفت:.

به عنوان دوج اشاره قسمتهای دیگر بازار نیز دوره نقاهت را به خوبی و در برخی موارد حتی ضرب و شتم از آنچه که دیده بود در سال 2019 پس از دیدن بزرگ نرخهای پایین در اوایل هفته از این بیماری همه گیر.

نمایش آن ها در هفته گذشته تا 40 درصد نسبت به همین هفته در سال 2019 و به تازگی قرارداد نوشته شده است برای تمام محدوده قیمت در لی و کلیر شدند تا 18 درصد از 2019 هفته گذشته است.

علاوه بر این لیست خارج شد پایین 34 درصد در هفته گذشته نسبت به همین هفته در سال 2019 و فسخ لیست بود را 38 درصد است.

فروش بسته مانده اند زیر که از 2019 از اوایل ماه آوریل به هفته گذشته اما دوج اعلام کرد که فروش بسته به طور کلی رخ می دهد 30 تا 60 روز پس از قرارداد نوشته شده است. بنابراین بسته فروش به احتمال زیاد بیشتر نماینده که در آن بازار بود چند هفته پیش.

"من باید فکر می کنم که در هفته های آینده ما در حال رفتن به دیدن آن بسته فروش را انتخاب کنید," او گفت:.

کارشناسان استناد همه گیر است اثرات به عنوان محرک برای جنوب غربی فلوریدا صفحه اصلی شکارچیان

کمک به شکستن رکورد در ماه شانون لفور یک ناپل-مسکن منطقه با John R. چوب تا به حال دو از لیست تحت قرارداد در ماه مه 5.5 میلیون دلار مشاع و 2.5 میلیون مشاع.

او اشاره کرد که در ماه مارس و آوریل به طور کلی قوی فروش ماه برای منطقه اما که بسیاری از قرار دادن برنامه های خود را برای سفر و خرید در انتظار نگه داشته زمانی که این بیماری همه گیر رسید.

بازتاب دوج اظهارات او گفت که کسانی که خریداران تمایل به خرید در ناپل "نمی شیفت."

"آنها هنوز هم بسیار ثابت قدم در گرفتن چیزی انجام می شود," او گفت:.

و در علاوه بر این به افرادی که در حال حاضر در حال برنامه ریزی در خرید در آینده نزدیک در جنوب غربی فلوریدا لفور یافت که همه گیر شد و در واقع یک عامل ایجاد انگیزه برای برخی از مشتریان.

برخی از دانشمندان پیش بینی کرده اند که موج دوم ویروس رخ می دهد در پاییز باعث لفور به شنیدن برخی از خریداران که می خواستم پیش از آن است.

"گفتند: اگر موج دوم من آن را انجام می دهند در اینجا'," او گفت:.

او اشاره کرد برخی از این تماس ها آمد از افرادی که زندگی در مناطق پر جمعیت بودند که به شدت تحت تاثیر این ویروس مانند نیویورک و نیوجرسی.

لفور نیز شنیده می شود از افرادی که قبلا امیدوار به حرکت به جنوب غربی فلوریدا زمانی در زندگی خود را, اما احساس الهام بخش برای انجام این کار به سرعت پس از زندگی از طریق برخی از بیماری همه گیر.

"من شنیده ام از خانواده های پنج سال قبل یا 10 سال زودتر از برنامه های اصلی خود را به دلیل آنها می خواستند برای خارج شدن از هر جا آن است که آنها" او گفت:. "گاهی اوقات یک زندگی تغییر وقوع شیفت مردم' قاب از ذهن من دیدن برخی از آن. من دیدن, 'چرا ما انتظار دارند ؟ چرا ما فقط آن را انجام دهید در حال حاضر؟'"

لورن Melo رئیس جمهور از منطقه ناپل هیئت ملکی با اشاره به نوسانات بازار سهام به عنوان یک ممکن است محرک برای مردم به حرکت پول به املاک و مستغلات در طول یک بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم که پول در بازار سهام آن را مانند یک غلتک coaster که آن را احتمالا به آنها زخم و مانند آن همه از ما," او گفت:.

او گفت: برخی ممکن است تصمیم به حرکت پول از بازار سهام و املاک و مستغلات به دلیل ارزش خانه در منطقه ناپل ماند بالا و افزایش طول بیماری همه گیر.

تکان دادن Huskey, مدیر عامل شرکت برتر Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول نسبت به برخی از موفقیت در از مه "مقید کردن تقاضا است."

وی با اشاره به کل بازار 20 تا 25 درصد بالاتر از سال گذشته در این منطقه در سه ماهه اول سال و لوکس بازار شد تا حتی بیشتر از آن.

"که تقاضا نیست, برود," او گفت:. "آن را به سادگی به تعویق افتاد ... بنابراین آنچه که ما در حال دیدن یک نوع از مقید کردن تقاضا است که باید به طور طبیعی ادامه داد: در سه ماهه اول که رخ نداد, در مارس و پایان ماه مارس. در حال حاضر من فکر می کنم ما را در ادامه مشاهده کنید که همانطور که ما حرکت به ژوئن به عنوان به خوبی."

او همچنین گفت که برخی از مشتریان بودند کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر در ایالت های شمالی که در حال حاضر شروع برنامه های خود را به حرکت به یک sunnier آب و هوا.

"آنچه که ما شاهد آن هستیم این است که حتی بخش های اضافی از مشتریان که در نهایت در کلمات خود شده است اساسا به دام افتاده در یک خانه در شمال به طور معمول در آب و هوای بد," او گفت:. "آنها واقعا باید به حال این توانایی زندگی یک شیوه زندگی برای هشت تا 10 هفته."

برای برتر ناپل منطقه در مه, خرید و فروش خانه قیمت در $1 میلیون و بالاتر بودند تا 20 درصد نسبت به سال گذشته Huskey گفت.

"در لوکس سمت بهبود به نظر می رسد سریع تر," او گفت:.

عامل دیگری که Huskey به ذکر است که تمرکز سنگین شرکت خود و دیگران در این منطقه در حال حاضر قرار داده مجازی گزینه برای خریداران مانند مجازی نمایش مجازی باز خانه ها و بیشتر آنلاین دسترسی به عکس ها و فیلم ها از خانه.

او گفت که تعدادی از قراردادهای نوشته شده در نیمه آوریل و از طریق ممکن است برای خریداران که زندگی در ناپل و در بسیاری از موارد هرگز به خانه در فرد است. او گفت که روش مجازی بازاریابی را "شتاب" بازیابی در جنوب غربی فلوریدا.

"کار ما این است که به ارائه فقط یک سطح فوق العاده ای از خدمات و این بدان معناست که نه تنها در فرد اما عملا" او گفت:. "آن را به معنی دادن مشتریان این گزینه برای کار با آنها, اما آنها مایل به کار می کنند."

با تشکر از مشتریان در حال حاضر آشنا با این روش مجازی و طبیعی جدید از همه گیر Huskey گفت که اگر موج دوم است که رخ می دهد او انتظار ندارد آن را به تاثیر بازار مانند اول یکی بود.

"آخرین باری بود مثل خاموش کردن یک شیر به دلیل درجه ای از عدم قطعیت" او گفت:. "املاک و مستغلات و متنفر عدم قطعیت است. ما آن را تجربه کرده اند ... ما می دانیم که ما می توانیم با مشتریان با خیال راحت. ما می دانیم که ما می تواند کامل معاملات و ما نمی اند که (از قبل)."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن