بعد قایق غذاهای دریایی بازمانده coronavirus اما جدید فورت پیرس پل می تواند کسب و کار

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 AM EDT مه 1 سال 2020دوستداران غذاهای دریایی در ساحل گنجینه لذت ب

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

دوستداران غذاهای دریایی در ساحل گنجینه لذت بردم ویژه درمان سه هفته گذشته. آنها تا به حال یک فرصت برای خرید تازه ماهی درست کردن قایق.

بعد قایق غذاهای دریایی, یک کارگزار در غرب, از شمال جاده از سال 2009 را تغییر داده است که چگونه آن را در کسب و کار حداقل به طور موقت. زمانی که coronavirus کاهش فروش در غذاهای دریایی خرده فروشان عرضه شده توسط روز قایق صاحبان اسکات تیلور و هوارد Bubis کردم خلاق است.

اما COVID-19 تنها آخرین چالش به یک کسب و کار است که احاطه شده توسط بسیاری از در سال های اخیر است. یکی که بلندی می تواند به زور آن را به نزدیک و یا ترک فورت پیرس.

بیشتر: ساخت و ساز در شمال جاده پل به تعویق افتاد تا ژانویه سال 2022

دولت قصد دارد به جای پل متحرک است که باز در سال 1963 با $65 میلیون span خواهد شد که پاس در طول روز قایق غذاهای دریایی با ساخت مجموعه ای برای شروع در سال 2022 و چهار سال است. فلوریدا وزارت حمل و نقل تلقی شده است این پل قدیمی پوشا تالاب رودخانه هند "از لحاظ ساختاری دچار کمبود."

تیلور مظنون ساخت و ساز را تعطیل کسب و کار خود را یک راه یا دیگری.

"چگونه آنها قادر به انجام ساخت و ساز پل به معنای واقعی کلمه 15 فوت دور از اموال من بدون اثرات به کسب و کار من است" تیلور پرسید.

FDOT

بعد قایق در حال حاضر dodged یک گلوله است. در ماه جولای FDOT اطلاع شرکت در آن برنامه ریزی شده را به بیش از 3000 هکتار از اموال خود را برای این پل. زمانی که بعد قایق شکایت FDOT دوباره طراحی پروژه, بنابراین آن را نمی خواهد که برای به دست گرفتن هر زمین توسط قریب الوقوع دامنه.

هنوز تیلور دیگر نگرانی در مورد ساخت اثر را در کسب و کار خود را.

این پروژه شامل تجهیزات سنگین و شمع رانندگی پس از آن مطمئن شوید که به ضربه تا مقدار زیادی از خاک و گرد و غبار است.

عامل تازه و مواد غذایی کسب و کار در آن شرایط قطعا حکم shutdown توسط وزارت بهداشت و درمان, او گفت:. همچنین این آسیب می تواند در خود تجهیزات تبرید. به علاوه حرکت نیمه کامیون ها در داخل و خارج از پارکینگ خود را به حمل و نقل ماهی است که یکی دیگر از مشکلات بالقوه.

"از تجربه من با ساخت و ساز در راه آهن وجود دارد در هنگام کار وجود دارد رفتن در خط انحراف و آهسته فراز می توانید کراوات ترافیک تا 45 دقیقه" تیلور گفت. "LTL حمل و نقل ارائه در سراسر کشور است. آنها در حال رفتن به قرار دادن با تاخیر و مانند آن."

تیلور همچنین در مورد شمع رانده شدن در مرداب در این نزدیکی هست. حتی با گل و لای موانع در جای او فکر می کند گل و لای باد می تواند در قایق خود را در حوضه جایی که او دارای 48 ورقه برای قایق تا 80 متر طول.

FDOT نمی خواهد پاسخ به هر گونه TCPalm سوالات در مورد این که آیا این آدرس تیلور نگرانی. "به عنوان یک ماده دیرینه سیاست و عمل ما نیست و اظهار نظر در مورد مسائل در دادخواهی" سخنگوی فضل Ducanis گفت TCPalm.

بعد قایق است تحت پیگرد FDOT به جبران $120,789 شرکت صرف وکیل و کارشناس هزینه های به پیشدستی دولت از محکوم کردن آن زمین. FDOT استدلال دولت پرداخت چنین هزینه تنها زمانی که یک مقام رسمی در محکومیت ثبت شده است در دادگاه.

جابجایی

چه چیزی می تواند تیلور و Bubis انجام دهید ؟ یک گزینه این است که به نقل مکان.

بیشتر: UF بررسی ارزیابی coronavirus اثر در کسب و کار دریایی

می تواند بندرگاه ماهیگیر در مجاورت بندر فورت پیرس بود مناسب محل جدید برای روز قایق غذاهای دریایی? تیلور گفت: نقطه عمیق به اندازه کافی آب برای ناوگان خود را از longline قایق به اسکله وجود دارد.

اما وجود عدم قطعیت در مورد این منطقه را به خوبی توسعه. COVID-19 به طور موقت متوقف مناقصه فرآیند شهرستان فورت پیرس سخنگوی جو عرق گفته TCPalm. روند باز Feb. 28.

بیشتر: فورت پیرس برنامه قبل برای بندرگاه ماهیگیر

"همه فعال درخواستهای شده اند به تعویق افتاد تا اطلاع ثانوی" عرق نوشت: در یک ایمیل. "یک درخواست برنامه ایجاد خواهد شد یک بار اورژانس سفارشات برداشته می شوند."

تیلور گفت: بندر فورت پیرس هیچ اتاق با تعهد خود را به Derecktor کشتی سازی' مگا قایق بادبانی دوباره اماده کار کردن تسهیلات.

بیشتر: قوانین فدرال محافظت در برابر COVID-19 گسترش در بنادر

تیلور در نظر گرفته شده است در حال حرکت به یکی دیگر از پورت در امتداد سواحل شرق فلوریدا. سباستین نمی کند باید به اندازه کافی عمیق dockage. او گفت: بندر کاناورال است هل دادن ماهیگیری تجاری اختصاص خود را به عنوان یک پورت برای SpaceX و کشتی های کروز.

"که ما را پنک ورودی در نیو اسمیرنا بیچ یا متنزس ورودی در سنت آگوستین" او گفت:. اما این بدان معناست که عملیات خود است پرت و دور افتاده از مقر خود را در دریاچه پارک در پالم بیچ شهرستان.

چشم انداز حرکت ناامید کننده است به تیلور. او احساس به عنوان اگر او و همکاران او چیزی را کشف کرده اند در طول این عجیب و غریب روز از انجام کسب و کار.

Fresh off the boat

در یک نقطه صبح روز شنبه بیش از 30 نفر ایستاده در خط در گرد و خاکی پارکینگ اجتماعی حفظ فاصله. با صبر و حوصله آنها منتظر به خرید بخشی از گیدر, mahi mahi یا هم اره ماهی گرفتیم.

"ما شکایت در مورد ساخت و ساز در حال سقوط بر روی گوش های ناشنوا," او گفت:. "اما پاسخ از مشتریان است باور نکردنی است. آن را دیوانه وجود دارد شنبه بزرگ مردم در انتخابات توسط مردم است."

تیلور گفت: "تازه کردن" مفهوم کمک کرده است و نگه داشتن جریان درآمد اما نمی افست چه کسب و کار خود را انجام شده بود قبل از coronavirus.

"اگر من می دانستم که من که قرار بود برای دریافت یک پاسخ خواهم که من ممکن است به عنوان یک مشتری دائمی خدمات کسب و کار خرده فروشی" او گفت:. "ما قصد داریم برای انجام این کار تا زمانی که ما می توانیم اما ما هرگز به مانند محلی خود را در بازار ماهی. ما در حال راه اندازی است که راه. اگر مشتریان نیاز دارید که باید آنها را خرید در بازار خرده فروشی."

کار waterfronts

ارتباط با جامعه می تواند کمک به کار کردن یک راه حل مناسب برای روز قایق غذاهای دریایی. بسیاری از کسانی که شاید هرگز به کسب و کار دوم فکر کردم ممکن است آن را در نور های مختلف در حال حاضر.

بیشتر: یکی از فلوریدا بزرگترین سازندگان قایق کرکره میان COVID-19

ساحلی جوامع مانند ما روی گنج ساحل و در فلوریدا نیاز به کار دقیق برای حمایت از کسب و کار دریایی. رهبران جامعه و سازمان های دولتی باید به فکر از اثرات آنها تصمیم گیری شود.

ماهیگیری تجاری تفریحی, ماهیگیری تفریحی, قایق رانی, boatbuilding اسکله قایق بادبانی refitting و دریایی بکسل ساخت و ساز و نجات کسب و کار باید در نظر گرفته که بسیار مورد نیاز پروژه های زیربنایی قرار دارد در حرکت است. این کسب و کار هستند و بخش عظیمی از اقتصاد ساحلی و هزاران نفر کارمند.

این صنعت ماهیگیری تجاری در ایالات متحده شده است مبارزه با یک multifront جنگ برای زنده ماندن. مطمئن COVID-19 به چالش کشیده است این کسب و کار به عنوان آن را تا به همه کسب و کار. اما ماهیگیری تجاری تا به حال برای مقابله با ever-قوانین و مقررات محکم رقابت خارجی از ناوگان ماهیگیری سیل محصول به بازارهای داخلی و افزایش هزینه های عملیاتی.

تیلور گفت: هیچ استخدام به کسب و کار. آن را به آرامی در حال مرگ است.

تا آنجا که پل اثرات بعد قایق غذاهای دریایی موقعیت منحصر به فرد است و بخش بزرگی از موفقیت خود را. وجود ندارد بسیاری از مکان های که ارائه ویژگی های مشابه به یک ماهیگیری تجاری حوض و ماهی ،

اما جامعه به شدت نیاز به یک پل جدید است.

هنوز هم وجود دارد زمان به کار کردن یک راه حل است. من امیدوارم که چیزی می تواند انجام شود به روز نگه داشتن قایق غذاهای دریایی از حرکت به دور.

به نگه داشتن به روز در ارائه و تحویل از روز قایق غذاهای دریایی, رفتن به شرکت جدید Facebook صفحه گنج ساحل ماهی تازه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شمال جاده پل ساخت و ساز پروژه به sra1anorthbridge.com.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن