COVID-19: نباید قاضی به زور متمدن سباستین شورای شهر جلسات | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:16 PM EDT مارس 15 سال 2020اگر مارس 22 "جلسه" که شامل سه سب

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

نظر

اگر مارس 22 "جلسه" که شامل سه سباستین اعضای شورای شهر بود که "اکثر نوجوانان و احساساتی دولت 'جلسه' من تا کنون دیده ام" (همانطور که من نوشت: آوریل 28) پنج شنبه شب دادگاه دستور جلسه نبود خیلی بهتر است.

بی احترامی استکبار وقفه و احساسات حکومت بعد. Misstatements از حقایق حمله شخصی گمراه کننده نظرات و خواندن ذهن کمک نمی کند.

شورای شهر نمی بسیار انجام می شود نیز با حضور چهار ساعت جلسه بسیار کمی از آن تا به حال به زنگ تفریح تا 6 بعد از ظهر دوشنبه.

مدار قاضی جانت Croom به تازگی دستور جلسه موافقت با عضو شورای دامین Gilliams شورا باید بررسی مارس 17 اضطراری اعلام شده توسط شهردار اد داد به شهرستان مدیر پل کارلایل قدرت به تماس و لغو جلسات.

بیشتر: زمان پایان نمایش کمدی, نوجوان antics شروع به احترام به یکدیگر در سباستین

بیشتر: Sebastian شهرستان سالن sunnier اما طوفانی آسمان های آینده در شورای نبرد قدرت

بیشتر: اصطکاک در افتا به عنوان سباستین شورای شهر می شود به کسب و کار

شورای هرگز فرصتی به تأیید Dodd منظور در مارس 18 جلسه. ترس از این شهر ممکن است برگزاری یک جلسه غیر قانونی میان دولت COVID-19 اضطراری شهردار ناگهان موکول به جلسه بعد از 29 دقیقه است. (پنج عضو شورای جیم تپه و Gilliams رو به گرم tiff در مورد ساعت جلسه.)

بعدی جلسه بود که قرار است برای مارس 22. چهار ساعت قبل از جلسه کارلایل لغو آن گوش دادن به سه councilmen و بسیاری از اعضای یک گروه شهروندان امیدوار به یاد Gilliams و Councilwoman Pam parris در.

آن شب معاون شهردار چارلز Mauti, که گفت که او تا به حال نه بدست کلمه لغو نشان داد و ملاقات با Gilliams و parris در, در استان, حضور, ضبط نشست.

در نه دقیقه جلسه سه نفر به نام برای فردی گری از Dodd, Carlisle, دادستان شهرستان مانی ارژنگی و شهر کارمند جینت ویلیامز.

نتیجه این شد یک پرونده جنایی به این که آیا باز فلوریدا-جلسه قانون نقض شد. مدنی طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند Mauti, Gilliams و parris در نقض آفتاب قانون است. Dodd انداخت آتش در این موضوع با اعلام در وب سایت شهر وجود خواهد داشت نه بیشتر جلسات تا بعد از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis پایان وضعیت اضطراری.

در ضمن دولت در گنج ساحل و ایالتی در ادامه به ملاقات با استفاده از تکنولوژی مانند زوم برای جلسات در دسترس تر از همیشه.

Gilliams پس زمینه کت و شلوار ادعا داد و کارلایل نادرست نقض حقوق خود را به تماس با یک جلسه.

بیشتر: تپه تماس Gilliams یک whiny, کمی, کودک'

بیشتر: Gilliams, parris در به سباستین گروه که مایل به آنها را به یاد یک هدیه

که منجر به جلسه روز پنجشنبه که در آن شورا مورد بحث قرار داد اضطراری اعلام و شروع روند تعیین این که آیا منشور نقض شد. شورای اسلامی به پایان رسید و جلسه ناتمام به دلیل 10 بعد از ظهر حکومت نظامی و خواهد reconvene دوشنبه.

دوشنبه شب جلسه شواهد حداقل سه نفر اعضای شورا نیست Croom کلمات به قلب است.

"ترکیبات خود را هر انتظار است که شما می توانید آنها منجر شود و است که شما باید خود را کنار گذاشته و ارزنده به طوری که شما می تواند منجر شما مردم" Croom گفت Gilliams, داد, Carlisle و بیش از 50 نفر دیگر گوش دادن به یک جلسه ممکن است 8.

جلسه روز پنجشنبه تحت سلطه بود 34 سخنرانان از جمله بسیاری از اعضای زیادی به یاد بیاورید که لعنتی Gilliams, parris در و Mauti با استفاده از عباراتی مانند "نفرت, "دروغگو" "قلدری" "بی ادب" "مهربان" "غیر حرفه ای" "ارعاب" "بچه گانه" "دلقک نشان می دهد" "دستور کار پنهان" و بیشتر.

برخی از سخنرانان بودند فوق العاده احساسی و پرشور از جمله شهردار سابق Andrea نازکن که صحبت چندین بار در این نشست است. هر بار که او انجام یک کت دندانه دار کردن برگزاری سابق, ارتش, یونیفرم, یک آویز. او آن را در اعتراض به توهین به ایمیل او گفت که او دریافت شده از Gilliams تماس خود را یک رسوایی به.

یکی مرد شد و توبه کرد و گفت او رای دادند Gilliams دانستن او یک "توپ سست."

"شما نوع مرد که می رود به یک نوار و میدارد مبارزه با همه" سخنران گفت Gilliams. "من نا امید در شما ... (اما) من نمی توانم بگویم من نمی دانم."

من سطح حملات شخصی اجازه داد. سپس او قطع Graham Cox که می خواستم به بحث سازنده در مورد الحاق. تنها پس از یک عجله به نام زنگ تفریح انجام داد تسلیم به کاکس تجدید نظر شود.

در این جلسه, شورای — ویژه Gilliams, داد و هیل که در ماه فوریه به نام Gilliams یک "whiny کوچک نوزاد" — نمی تواند توافق بر سر مسائل بی ارزش.

بیشتر: چگونه می سباستین تابع به درستی و بدون باز عمومی جلسات ؟

بیشتر: پیشنهاد بسته میانجیگری جلسه سیلی در صورت به سباستین ساکنان

Gilliams نمی خواهم غیر-ساکنان شهر به صحبت می کنند. تپه نمی کنم و سخنرانان باید به آدرس خود را. در اکثر غیر سباستین جلسات من با حضور بیش از 40 سال یا بیشتر سخنرانان داده اند نام و آدرس خود را برای ثبت و همیشه بوده اند مجاز به صحبت می کنند.

تپه پیشنهاد Gilliams شد بی احترامی به صورت درخواست فروشنده برای تکرار یک حرکت Gilliams ساخته شده است. من دیده ام که انجام می شود معمولا برای اطمینان از ضبط دقیق است.

Gilliams سزاوار برخی از آنچه که او انجام گرفته است. او به طور معمول قطع دیگران و پاسخ سخنران نظرات به کارگردانی داد.

داد خود را از دست داده سرد چند بار با Gilliams. Gilliams امیدوار بود که نه تنها اصلاح Dodd اضطراری, سفارش, اما اضافه کردن زبان برکنار به آن است.

"شما قصد گرفتن سند خود را به رکورد" داد گفت Gilliams پس از شهردار و تپه پیشنهاد Gilliams را درک نمی کنند آنچه که او انجام شده بود (و بالعکس). "من نوع خسته از همه چیز. ... من نمی فهمم چرا همه چیز را به یک کشتی."

این شد چند lowlights از نزدیک به hourlong بحث صرفا نوار کارلایل حق انصراف از جلسات.

Gilliams و تپه میگیرد ادامه داد: به هر یک از دیگر زمانی که دومی شروع به ارائه شواهد در مورد اینکه آیا کارلایل تصمیم به لغو مارس 22 جلسه نقض منشور.

امی تنها نام داده شده به یک عضو عمومی که ارائه نظرات به زوم اینترنت پلت فرم شرح شورای رفتار کاملا:

"آن را مانند یک دسته از kindergartners."

Mauti, parris در و کارلایل تا به حال بهترین اجراهای پنج شنبه, نگه داشتن آرام بیشتر از زمان. کارلایل نشان داد صبر باور نکردنی.

Dodd, Hill, Gilliams و برخی از بی احترامی سخنرانان باید خجالت. آیا آنها می خواهند کودکان خود را به دیدن برخی از مبادلات آنها تا به حال ؟ این است که چگونه آنها می خواهند به دیده شدن توسط بقیه جهان است ؟ Shenanigans در رابطه به هر واقعیت تولید کننده تلویزیون.

عدم احترام و تلاش در پیش گیری باید پایان یابد. شاید شهروندان به یاد بیاورید و یک تخته سنگ از نامزد جدید برای انتخابات ماه نوامبر می تواند کمک کند.

سباستین ساکنان این لیاقت خیلی بهتر از قبل از آن.

"سباستین مردم و رای دهندگان باید همه شما باید قوی و متفکر و رهبران آنها. و است که چرا آنها رای دادند و هر یک از شما به موقعیت خود را" Croom گفت: ممکن است 8. "شاید گاهی اوقات که مفهوم می کند از دست داده که آن را به پیچیده مسائل عاطفی مانند این.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

"بنابراین در حالی که من می دانم که شما زد به در اتاق و که شما نگه داشتن این دفتر به همین دلیل بسیار به نمایندگی از مردم خود را, من باور دارم که من هستم فقط یادآوری شما شاید به گام به عقب و انجام آن تابع برای آنها. آنها به شما نیاز دارید در حال حاضر است."

یک قاضی نباید به حال برای الهام بخشیدن به یک کمی collegiality.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن