COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص

اندرو اتکینز و فرانک Gluck ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:07 AM EDT 28 مه سال 2020COVID-19 مجبور ارشد زندگی جوامع

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

COVID-19 مجبور ارشد زندگی جوامع در سراسر جنوب غربی فلوریدا به انطباق با تغییرات سریع اجتماعی و اقتصادی چشم انداز به نگه داشتن عضو آسیب پذیر جمعیت سالم است.

اگر از شما خواسته مارلین DiDonato زندگی می کند که در سواحل خلیج فارس ایجاد کرد در کیپ مرجان جامعه خود بیش از, افزایش یافته است به این مناسبت برای دیدار با نیازهای خود را.

"من راه رفتن در اطراف هر روز و می گویند: "خدا را شکر'" DiDonato گفت. "آنها در حال انجام همه چیز کاملا ممکن است که آنها می توانید سعی کنید به نگه داشتن روحیه."

حدود 28 درصد از افراد مسن (سن 65 سال و بالاتر) در ایالات متحده و یا در حدود 13.8 میلیون نفر زندگی می کنند به تنهایی با توجه به یک گزارش از موسسه ملی پیری است. بسیاری از آنها نه تنها یا اجتماعی جدا شده هر چند اجتماعی فاصله میان افراد مسن ممکن است منجر به افزایش در آن احساسات است. انزوای اجتماعی و تنهایی, با توجه به گزارش مرتبط جسمی و روانی از جمله فشار خون بالا و بیماری های قلبی اضطراب و کاهش شناختی در میان دیگران.

بیشتر: "آن طول می کشد مقدار زیادی از شجاعت': ناپل پرستار صرف زمان در نیویورک در پاسخ به COVID-19

پیت آنگوس که منجر بازاریابی برای تروی نیویورک-بر اساس گروه متحد است که در عمل به زندگی مستقل دانشگاه از چوب صندل روستا در ناپل و الماس اوکس روستا در بونیتا اسپرینگز گفت: خواص باید محدود فعالیت و شروع به ارائه حوادث — مجموعه سخنرانی های موسیقی اجرای برنامه های تناسب اندام و غیره — از طریق کامپیوتر.

"تنهایی یکی از بزرگترین چیزهایی است که تأثیر بسیاری از سالمندان در حال حاضر," او گفت:. "ما واقعا در تلاش برای سعی کنید برای کمک به مردمی است و باید آنها را از طریق این نوع از تجربه است."

سواحل خلیج فارس ایجاد کرد فعالیت های مدیر شری Saidon اتهام منجر به نگه داشتن جامعه سرمایه گذاری و درگیر با وجود فاصله.

"با فعالیت های ما همیشه به طور مداوم بر روی بروید و همیشه داشتن تغییرات و در آینده با ایده های جدید" Saidon گفت. "این است که ما هنجار برای همیشه نگه داشتن چیزهای تازه و هیجان انگیز است."

در Saidon را در جامعه و فعالیت های آن شامل یک عکس شکار لاشخور یک نوزاد مسابقه عکس و یک کلاس پخت و پز کامل با کیت های توزیع شده به ساکنان.

در ششم بنتلی در روستا در شهر ناپل در گفتگو آغاز شد در اوایل فوریه به بحث در مورد راه هایی برای نگه داشتن ساکنان درگیر باید نیاز بوجود می آیند به لحاظ اجتماعی فاصله, گفت مدیر, سبک زندگی, Angelique اسپنسر.

"هنگامی که شما در یک ارشد جامعه مردم استفاده می شود به اجتماعی بودن. چگونه شما ایجاد یک سطح از تعامل با ساکنان هنگامی که شما در حال گرفتن یک قطعه حیاتی از شیوه زندگی خود را: جامعه?" اسپنسر گفت. او خودش گفت که او با مبارزات قادر به دیدن ساکنان. "هنگامی که شما را به دور آن جنبه از نامزدی شما احساس از دست دادن."

استفان Demidovich ساکن ششم در بنتلی ایجاد کرد گفت: خاموش کردن زمینه های مشترک یک "شوک ناگهانی."

"من 80 سال سن دارد و من در اطراف بلوک شده است," او گفت:. "من فکر کردم من می خواهم دیده می شود اما این چیزی است که کاملا کاملا متفاوت است."

مانند DiDonato, گرچه Demidovich احساس قدردانی خود را برای جامعه است.

"من فکر نمی کنم وجود دارد به اندازه کافی ستایش است که ما می تواند پشته بر آنها," او گفت:.

تعریف عادی

مری بث باکستر, مزه مدیر و دستیار مدیر اجرایی در کارلایل ناپل گفت: همه کارکنان ملزم به پوشیدن N95 ماسک. دروازه سرنشین دار است و تنها ضروری مراقبین و کارکنان مجاز در داخل یک بار به نمایش در آمد.

مانند سواحل خلیج فارس ایجاد کرد و بنتلی روستای کارلایل اتحاد چرخد و به یک برنامه نویسی, ارائه, تعجب رفتار و ارائه منابع به صورت مجازی و تعامل.

"مردم می توانند افسرده مانند کسی خواهد بود" باکستر گفت: اجتماعی فاصله و انزوا. "وجود دارد تنها تا آنجا که شما می توانید انجام دهید."

آن را سخت به ناخن چه طبیعی به نظر می رسد در حال حاضر و یا می تواند مانند نگاه در آینده او گفت: از آنجا که شرایط به سرعت در حال تغییر است.

"هنوز خیلی زود است. این ویروس در خارج وجود دارد" باکستر گفت. "ما فقط باید به ادامه با احتیاط شدید ... ما نمی خواهید به انجام همه چیز خیلی زود است."

او امیدوار است که جامعه را برمی گرداند به آنچه در آن بود و او معتقد است که آن را البته با تغییرات اجتماعی فاصله گرفته است. در عین حال او گفت: ساکنان شده است خوشحال با یک برنامه نویسی است.

ایمنی و عدم قطعیت

سواحل خلیج فارس ایجاد کرد مدیر اجرایی گرگ اندرسون با اشاره به اقدامات احتیاطی تسهیلات است که در نامه ای در جامعه, وب سایت از جمله راه اندازی یک ایستگاه کاری برای زندگی مستقل ساکنان که در آن کارکنان به کمک ساکنان در قرار دادن سفارشات آنلاین برای تحویل مجدد کارکنان به خریداران شخصی نقش و تعویض مدیریت جلسات به سیستم عامل های مجازی. در سواحل خلیج فارس ایجاد کرد را Palmview زندگی کمک کارکنان ارائه سه وعده غذا در روز به ساکنان.

یک پست جداگانه در سایت به تاریخ مارس 22 اشاره کرد که استخر, اتاق تناسب اندام و رایج ترین مناطق بسته شد.

بیشتر: فلوریدا بیمارستان ها باید به دنبال تست حکومت قبل از تخلیه COVID-19 بيمار به خانه سالمندان

ششم در بنتلی روستای غربالگری همه کارکنان پس از ورود تشویق ساکنان به پناهگاه در محل مطابق با اصول بهداشتی و ضد عفونی محل و ارائه وعده های غذایی به طور مستقیم به ساکنان یک پرسش و پاسخ آنلاین.

"ما در حال گرفتن یک رویکرد محتاطانه با یک محافظه کار و محتاط و مرحله به مرحله استراتژی برای re-معرفی خدمات خاص و هنگامی که زمان مناسب است. ما بر این باوریم که Vi جوامع هستند و در بهترین حالت هفته اگر نه ماه دور از آرامش موجود ما احتیاطی پروتکل" پرسش و پاسخ می خواند.

در حالی که اکثر امکانات باید تنظیم آنها چگونه کار می کند, برخی از دیدن یک آینده بدون مراقبت از سالمند امکانات در همه.

دیو Bruns سخنگوی AARP-فلوریدا گفت که گروه حمایت برای بازنشستگان هیچ ایده چگونه زندگی کمک امکانات را به کار گیرند و یا حتی یک گزینه جذاب برای سالمندان, پست-COVID-19. در مورد 83,000 فلوریدا در حال حاضر زندگی می کنند در چنین مسکونی جوامع می گوید.

"ما واقعا نمی دانیم که پاسخ به این پرسش" او گفت:. "ما ... راه بیشتر سوال از ما پاسخ. مدلی که ما در حال حاضر مسکونی مراقبت از سالمند به نظر می رسد قابل دفاع و یا بسیار دشوار است برای حفظ با توجه به توانايی انتقال این بیماری است."

"من فکر نمی کنم سیاستگذاران باید در زمان حال برای آمدن به مقابله با این پرسش" می گوید.

هزینه موضوع دیگری است. ALFs خصوصی پرداخت و به طور کلی هزینه بین $40 ، 000 و $60,000 سال, او گفت:.

"در COVID-19 جهان چه خانواده در حال رفتن به می خواهید برای قرار دادن یک دوست در یک در یک جمع تسهیلات مانند یک ALF? که بسیار بزرگ بررسی به ثبت نام در وهله اول. و در حال حاضر آنها نگران مامان ابتلا به کوروناویروس."

فلوریدا زندگی کمک انجمن مراجعه کننده همه سوالات در مورد چگونه همه گیر ممکن است امکانات آن به خارج از روابط عمومی شرکت. از نمایندگان که تالاهاسی شرکت نمی پاسخ به مصاحبه درخواست.

چه انتظار می رود:

  • بیشتر یک نامزدی برای ارشد زندگی ساکنان تا زمانی که اجتماعی فاصله لازم است.
  • ادامه داد: ملاقات محدودیت تا زمانی که COVID-19 همچنان یک تهدید برای پیری جمعیت است.
  • بیشتر عدم قطعیت به عنوان سریع تغییرات در دولت فدرال و محدودیت معنی بیشتر سازگاری به نمایندگی از سران امکانات زندگی.
  • در ادامه ویدئو کنفرانس و پزشکی از راه دور تا زمانی که ساکنان نیاز به ماندن در درون جامعه خود.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب