Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو می گوید: "بدترین است'; ما در صدر تلفات 23K; در سراسر جهان مورد نزدیکی 2M

جان بیکن لورنزو ریس و اردن کولور سیتی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:08 AM EDT May 14, 2020رژیم صهیونیس

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو که منجر به یک دولت است که دیده است و تقریبا نیمی از همه آمریکایی COVID-19 مرگ و میر دوشنبه اعلام کرد که "بدترین است" – اگر ساکنان همچنان به دنبال سفت و سخت رفتار دستورالعمل.

روز نیز شاهد تعداد در سراسر جهان تایید coronavirus موارد بر 2 میلیون و یک ملوان بر روی ناو یو اس اس تئودور روزولت می میرند. اما هیچ دلیلی برای خوشبینی بیش از حد: ایالات متحده تلفات غوطه ور در روزهای متوالی در طول تعطیلات آخر هفته ارائه امیدوارم که بیشتر زمان دشوار به زودی می تواند در این کشور یکدفعه آینه.

در واشنگتن کاخ سفید را رد کرد و به عنوان "مسخره" هر حدس است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود شلیک Dr. Anthony Fauci پزشکی از کاخ سفید در مبارزه با این بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن باقی مانده است به تعیین "بازگشایی" ایالات متحده برای کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. او نام یک وظیفه نیروی شنبه به اتهام بدانند که چه زمانی و چگونه به آن را انجام دهد.

Ogbonnaya Omenka یک متخصص سلامت در دانشگاه فلوریدا warrington کالج داروسازی و علوم بهداشت گفت: ایالات متحده آمریکا امروز "رویکرد گام به گام" برای باز کردن این کشور خواهد بود به احتمال زیاد مورد نیاز است.

"تعیین زمانی که به بازگشایی dicey وظیفه" Omenka گفت. "این تصمیم می تواند نتیجه معکوس اگر آن را تبدیل به بیش از حد به زودی."

دوشنبه مشخص شده یک ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی. وجود دارد کمتر از 2000 نفر مورد تأیید و سپس در سراسر کشور.

روز یکشنبه آمریکا کشته شد 1,557 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. که پایین بود از 1,877 در روز شنبه و بیش از 2000 نفر در روز جمعه. در سراسر جهان وجود دارد بیش از 119,000 کشته و نزدیک به 2 میلیون coronavirus موارد از بعد از ظهر دوشنبه.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

  • این یک کنفرانس مطبوعاتی بر خلاف هر گونه دیگر به عنوان یک کمپین تجمع شکست رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus جلسه.
  • 'در مواقع اضطراری در هر روز مهم است.' اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست بلافاصله صدای زنگ در coronavirus ایالات متحده آمریکا امروز بررسی را نشان می دهد.
  • زمان روی صفحه نمایش و اجتماعی فاصله: چرا Infinite, Instagram and Snapchat می تواند کودکان و نوجوانان' منجی در عصر coronavirus.
  • ایسلند را آزمایش کرده است بیشتر از جمعیت آن برای coronavirus از هر جای دیگری است. چگونه این کشور یافته ها می تواند کمک به بقیه از ما.
  • پرستاران خواسته می شود " معجزه کارگران در میان coronavirus بحران است. اگر آنها به تجهیزات مورد نیاز آنها به جلو و یک معجزه است.'
  • ضد عفونی کننده دست, تمیز کردن دستمال و حوله کاغذی: در اینجا که در آن شما می توانید آنها را خرید.
  • چگونه هواکش کار: و چرا COVID-19 بيمار به آنها نیاز به زنده ماندن.

دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه اصلاح جهانی coronavirus موارد از 2M به 1.9 متر

دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد گزارش شده بیش از 2 میلیون و تایید جهانی موارد coronavirus دوشنبه شب قبل از آن اعداد تجدید نظر شد و بدون توضیح.

آن را فقط 10 روز پیش که تایید coronavirus موارد گذشت 1 میلیون مارک در آوریل 3. که در آن نقطه در ایالات متحده کشته شد کمی بیش از 6000 است. از روز شنبه بیش از 23,600 که مردم از این ویروس در ایالات متحده با بیش از 7,300 از این مرگ و میر در آینده شهر نیویورک است.

ایالات متحده تا کنون اکثر موارد تایید شده از coronavirus با بیش از 582,600 موارد در کشور است. اسپانیا دوم بیشتر موارد (بیش از 170,000) و ایتالیا بیش از 159,000. مرگ و میر در اسپانیا رشد شاخص نزدیک به 18000 شنبه شب در حالی که ایتالیا دارای بیش از 20,400 coronavirus مرگ و میر.

اعداد از دانشگاه جانز هاپکینز وابسته به تست که ramped شده تا در هفته های اخیر.

وزارت خزانه داری: اکثر آمریکایی ها را دریافت محرک پرداخت توسط شنبه

سرویس درآمد داخلی شروع به توزیع محرک چک تا 1200 دلار به میلیون ها نفر از آمریکایی ها به عنوان دولت فدرال تلاش می کند به تکان خوردن اقتصاد بازگشت به زندگی در میان ویرانی از coronavirus بیماری همه گیر.

اول چک تحویل داده شد از طریق واریز مستقیم در روز جمعه و دهها میلیون نفر خواهد آنها را ببینید به نظر می رسد در حساب های بانکی خود را توسط چهار شنبه, با توجه به وزارت خزانه داری.

کسانی که نه ارائه IRS با اطلاعات حساب بانکی را دریافت مقاله بررسي در پست الکترونیکی است که می تواند طولانی تر هر چند این بخش راه اندازی یک پورتال در وب سایت خود را که اجازه می دهد تا آمریکایی ها به ورودی خود را پرداخت مستقیم اطلاعات به سرعت گرفتن پول.

دولت توزیع چک های زیر جدید 2.2 تریلیون دلار بهبود اقتصادی بسته است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به قانون امضا شده در ماه گذشته.

–مایکل کالینز و Christal هایس

فرمانداران در East Coast, West Coast فرم نیروهای وظیفه به بازگشایی

فرمانداران شش ایالت به طور قابل توجهی تحت تاثیر coronavirus – New York, New Jersey, کانکتیکات, پنسیلوانیا دلاور و رود آیلند – banded به خود را ایجاد گروه کاری به منظور توسعه یک پاسخ هماهنگ به تدریج لغو متحده اقامت در خانه سفارشات.

شرکت کنندگان شامل این گروه شامل سلامت بالا رسمی از هر دولت از توسعه اقتصادی و دستیاران به فرمانداران. فرمانداران نیروی کار خود را آغاز کار در روز سه شنبه.

این می آید یک روز قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن است به اعلام جدید فدرال نیروی کار آن را بررسی خواهد کرد که آیا دولت باید گسترش فدرال اجتماعی فاصله دستورالعمل های گذشته ممکن است و یا تلاش برای بازگشایی نقاط کشور. مغلوب ساختن پیشی جستن را حفظ کرده است که او "قدرت مطلق" در تصمیم گیری برای بازگشایی این کشور است.

"اگر آن را اقتدار خود را باز کنید چرا که نبود آن اقتدار خود را به نزدیک ؟ و هنگامی که شما می گویند باز چه معنا است ؟ " گفت: رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو. "فرمانداران نیاز به وضوح. این چیزی است که آنها نیاز دارند."

در یک شبیه حرکت کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه گفت او آماده است برای به اشتراک گذاشتن طرح خود را برای برگشت به حالت عادی با اورگان دولتی کیت قهوه ای واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee به عنوان بخشی از یک "چشم انداز مشترک."

– مورین Groppe و گابریل کانن

نیویورک رژیم صهیونیستی است. Andrew Cuomo: 'بدترین است' در طول coronavirus بحران

پس از ایالت نیویورک گزارش 671 جدید و میر دوشنبه آوردن دولت به طور کلی و در مجموع به بیش از 10 ، 000 Gov. اندرو کومو ارائه شده خوش بینی با یک نکته. "بدترین است" کومو گفت: طی جلسه توجیهی روزانه "اگر ما همچنان به هوشمند رفتن به جلو است."

کومو را نشان می دهد که بیانیه خود را باور شخصی و افزود که مسطح جدید و میر منحنی می تواند در نهایت با "دو یا سه روز از رفتار بی پروا." برای جلوگیری از که کومو خواسته ساکنان به دنبال اقامت در خانه محدودیت و در ادامه به اقدامات احتیاطی.این می آید یک روز پس از کومو یک فرمان اجرایی را امضا که به کارگردانی کارفرمایان به ارائه ضروری کارگران را با پارچه یا فولاد ماسک, رایگان, زمانی که کارکنان در تعامل با مردم است.

این 671 جدید مرگ و میر در کمترین نیویورک گزارش کرده است در چند روز. کومو گفت که "اساسا مسطح وحشتناک در یک سطح از درد و غم و اندوه."

Fauci روشن نظرات پس از کاخ سفید را رد می کند تهمت می خواهد او را به آتش کشیدند

کاخ سفید با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به هیچ وجه قصد شلیک Dr. Anthony Fauci پس از Fauci اذعان کرد که زندگی می تواند ذخیره شده در صورتی که رئیس جمهور به حال تعطیل در این کشور زودتر از اواسط ماه مارس.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی فشرده در جدول زمانی روز شنبه اذعان کرد در سی ان ان بود که مقاومت مواجه برابر خاموش شدن است. Fauci در روز دوشنبه مشخص شد او با استفاده از یک "فقیر انتخاب کلمات" زمانی که او پیشنهاد کرد زندگی می تواند ذخیره شده بود مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در محل قرار داده coronavirus محدودیت در اوایل سال.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را زیر آتش برای آنچه که منتقدان به نام آهسته پاسخ به گسترش coronavirus دنبال Fauci را mea culpa با طولانی بیانیه ای در دفاع از اقدامات خود را به عنوان ویروس در سراسر کشور است. سخنرانی او شامل یک کاخ سفید-تولید کمپین سبک تصویری که نشان داد فرمانداران و سایر مقامات ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن به محدودیت های که باعث کند شدن اقتصاد به منظور حاوی coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن حامی دیانا لورن است که به چالش کشیدن مجلس نانسی پلوسی برای او صندلی را از سان فرانسیسکو توییتی که در اوایل آن Fauci که عنوان coronavirus. صدای جیر جیر خود را بازتوییت شده توسط تهمت یکشنبه شب با نتیجه "زمان به #FireFauci..."

"این رسانه ها پچ پچ مسخره است – رئیس جمهور تهمت نیست شلیک دکتر Fauci," سخنگوی هوگان Gidley در بیانیه ای گفت:. "دکتر Fauci شده است و همچنان مورد اعتماد مشاور رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

– دیوید جکسون

ملوان از ناو یو اس اس تئودور روزولت می میرد از coronavirus عوارض

یک ناو یو اس اس تئودور روزولت ملوان بود که بستری در واحد مراقبت های ویژه از نیروی دریایی ایالات متحده بیمارستان گوام در هفته گذشته درگذشت دوشنبه COVID عوارض مرتبط با نیروی دریایی گفت. ملوان که نام نمی شد بلافاصله منتشر آزمایش مثبت مارس 30 بود از حذف کشتی قرار می گیرد و در انزوا ، او در بر داشت العملی پنجشنبه CPR اجرا شد و او را به بیمارستان بردند و در آنجا درگذشت, نیروی دریایی گفت.

یو اس اس تئودور روزولت وارد در گوام در مارس 27 برای برنامه ریزی یک پورت مراجعه کنید. از آن پس بحران در کشتی را لرزاند نیروی دریایی. تقریبا 600 نفر از اعضای 4,800-عضو خدمه باید آزمایش مثبت برای coronavirus. نیروی دریایی اخراج این هواپیما حامل کاپیتان پس از او التماس کرد با نیروی دریایی برای کمک به, در نامه ای به دست آمده توسط رسانه ها. روز بعد وزیر نیروی دریایی سرنگون شد.

– تام Vanden بروک

سهام سقوط پس از دستاورد های تاریخی

سهام ایالات متحده پژمرده دوشنبه پس از وال استریت بزرگترین هفته تقریبا در نیم قرن. استاندارد & ضعیف است 500 شاخص سقوط 1% پس از آن در حال صعود 12 درصد در چهار روز هفته گذشته بازار بسته شد در روز جمعه و شروع به پریدن کرد بیش از 20% در سه هفته گذشته.

داو به پایان رسید با 1.4 ٪ کاهش. خوشبینی رانده شد پیش بینی ها نشان می دهد این بیماری همه گیر به زودی سهولت در ایالات متحده آمریکا همراه با تریلیون دولت دلار ریخته بودن به اقتصاد به نگه داشتن آن شناور در طول تقریبا در سراسر کشور مستند.

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل که: ما از واقعیت-بررسی سه ادعا می کند.
  • راهنمای شما برای COVID-19: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد ایمنی و سلامت سفر است.
  • پوشیدن ماسک. Coronavirus ممکن است گسترش دورتر از 6 فوت در هوا CDC هشدار می دهد.
  • نقشه برداری coronavirus: ردیابی شیوع دولت توسط دولت است.

نخست وزیر ژاپن شینزو آبه چهره بیشتر انتقاد; کره جنوبی گزارش عود

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که به طور پیوسته انتقاد خود را برای پاسخ به coronavirus مواجه است بیشتر خرید اینترنتی برای به اشتراک گذاری ویدیو خود را تایید حساب توییتر است که در بسیاری از رسانه های اجتماعی در حال تماس تن-ناشنوا است.

این ویدئو نشان می دهد آبه نشستن بر روی نیمکت با یک بی طرفانه نگاه نوازش یک سگ جرعه جرعه از لیوان خواندن و سپس روی یک صندلی نشسته و مشت زدن کلید کنترل از راه دور. در طرف دیگر تقسیم قاب یک نوازنده strums گیتار و آواز می خواند.

"شما می توانید دوستان خود و یا سازماندهی نوشیدن احزاب اما اقدامات شما قطعا صرفه جویی در بسیاری از زندگی" آبه نوشت: در پیام. "هر کس لطفا همکاری کنند."

در روز سه شنبه آبه اعلام کرد از یک ماه وضعیت اضطراری – در اصل متمرکز در توکیو اوزاکا و پنج دیگر استان, اما بعد از گسترش به کل کشور – درخواست از ساکنان برای ماندن در خانه. آن داوطلبانه است و با این حال بسیاری از ساکنان هنوز هم مجبور به رفت و آمد و خود را در معرض قرار گرفتن در معرض از آنجا که برخی از شرکت های آهسته بوده است به انتقال به کنترل از راه دور کار می کنند.

در کره جنوبی نگران کننده روند ممکن است در حال ظهور. در طول هفته گذشته این کشور در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده است که حداقل 116 بهبود بیماران دارای آزمایش مثبت دوباره بیش از دو برابر هفته گذشته در عود در مجموع 51.

"در حالی که ما در حال قرار دادن بیشتر وزن فعال به عنوان این ممکن است باعث شود ما در حال انجام یک مطالعه جامع در این زمینه گفت:" Jeong Eun-kyeong مدیر KCDC.

– لورنزو ریس; آسوشیتد پرس

جورج Stephanopoulos 'احساس' با وجود تست مثبت برای COVID-19

"صبح به خیر آمریکا" لنگر جورج Stephanopoulos روز دوشنبه گفت که او دارای آزمایش مثبت برای coronavirus اما هیچ نشانه ای ندارند. همسرش, بازیگر و نویسنده علی Wentworth تایید او آزمایش مثبت برای COVID-19 تقریبا دو هفته پیش. این زوج دارای دو فرزند و ونت ورث خود جدا شده و در یک اتاق در خانواده خانه نیویورک. Wentworth بد بود اما آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

"من تا به حال هرگز یک تب هرگز لرز هرگز تا به حال یک سردرد هرگز سرفه هرگز تنگی نفس" Stephanopoulos گفت. "من احساس بزرگ است."

– امی Haneline

ترس و نفرت: یک ماه بعد آمریکایی ها تغییر نظر COVID-19

آمریکایی ها به طور چشمگیری تغییر نگرش بین ایالات متحده آمریکا امروز/نظرسنجی ایپسوس گرفته 10-11 مارس و آوریل 9-10. تغییرات بودند جای تعجب نیست بعد از یک ماه که در آن تقریبا همه آمریکایی ها دستور داده شده است به ماندن در خانه و کشور تلفات رسیده است یک رکورد جهانی. تعداد که می گویند این ویروس به شمار بالایی تهدید به آنها را شخصا و به آمریکا دو برابر شده است.

"در ابتدا من فکر کردم ما قصد داریم برای انجام این کار; هر کس در خانه بماند برای چند هفته برای یک ماه و ما خواهید بود به حالت عادی بازگشت می گوید:" برنت Charnigo, 39, کلیولند بود که در میان کسانی که مورد مطالعه. "در حال حاضر روشن است که نمی شود در این مورد. آن را به مدت طولانی." چه مدت ؟ او مکث. "سال."

– سوزان صفحه

بزرگ-مادر بزرگ 97 ضربه COVID-19

97 سال مرخص شد از بیمارستان برزیل یکشنبه پس از تبدیل شدن به یکی از قدیمی ترین بیماران برای زنده ماندن COVID-19. جینا Dal Colleto در بیمارستان بستری شد مارس 1 پس از نمایش علائم از جمله سرفه و سردرگمی ذهنی با توجه به بیانیه ای از شبکه d'or سن لوئیز که کنترل ویلا نوا ستاره بیمارستان. دال Colleto قرار گرفت اکسیژن و زمان صرف شده در واحد مراقبت های ویژه. او چرخ را از بیمارستان به کف زدن.

دال Colleto زندگی به تنهایی در شهر ساحلی سانتوس با توجه به این بیمارستان است. او شش نوه و پنج نوه بزرگ و "لذت راه رفتن, خرید و پخت و پز" بیمارستان در بیانیه ای گفت. برزیل را تجربه کرده است و بیشترین تعداد coronavirus موارد در آمریکای جنوبی – 22,318 مورد تأیید و 1,241 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

– N'dea Yancey-برگ

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کند او دارای "قدرت مطلق' به 'بازگشایی' کشور است. این در واقع یک دولت توسط دولت تصمیم کارشناسان می گویند.
  • اقتصاد بدتر: که یک غذای آماده از نظرسنجی جدید از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه با ایالات متحده آمریکا امروز.
  • واقعیت را بررسی کنید: کشاورزان در حال آزادسازی شیر به دلیل تغییر در تقاضا بسته بندی مایعات جایگزین محدودیت.
  • برنامه ریزی بازنشستگی در سن coronavirus: اینجا چه انتظار می رود.
  • Coronavirus تماشا کنید: Join our Facebook ،

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن