Coronavirus اثرات Shasta County, هتل ها کشیده پایین هتل پرداخت مالیات به ردینگ

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 28, 2020کاهش هتل مجموعه های مالیاتی و مبارزه نرخ اشغال ات

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

کاهش هتل مجموعه های مالیاتی و مبارزه نرخ اشغال اتاق رنگ وسرد تصویر اقتصادی erikson coronavirus shutdown تحویل به Shasta County هتل میباشد.

تا کنون در سال 2020 مجموعه گذرا اشغال مالیات هتل ها برای شش ماه اول از سال منقبض شده و 42 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2019 با توجه به اطلاعات مالیاتی از شهر ردینگ.

وجود دارد برخی از غیر منتظره دلایل کاهش است.

شهرهای خود را جمع نرخ که محل سکونت اپراتورها از مشتریان جمع آوری و انتقال به دولت های محلی بر اساس سه ماهه. تعطیلات اجاره خانه از طریق گروه از جمله Airbnb نیز پرداخت TOT.

آمار و ارقام منتشر شده توسط ردینگ در این ماه نشان می دهد که 1.5 میلیون دلار کمتر در هتل جمع مالیات پرداخت می شد در طول دوره پوشش جولای تا ژوئن 2019 2020 نسبت به سال قبل.

برخی از است که پس از سال 2018 آتش سوزی.

پس از Carr آتش در ردینگ در جولای 2018 و اردوگاه آتش در بهشت در نوامبر 2018 آواره, افراد, آتش نشانی خدمه و کارگران ساختمانی همه ریخت و به ردینگ اقامت در هتل های محلی.

که به طور غیر منتظره سوار کسب و کار هتل و منجر به یک بنر $6.8 میلیون در جمع مالیات پرداخت می شود به ردینگ که در آن سال از 5.6 میلیون سال قبل از آتش سوزی رسید.

سپس برای 2019-20 سال مالی به پایان رسید که در ماه ژوئن 5.3 میلیون دلار در هتل مالیات جمع آوری شد و نزدیک به قبل از آتش سوزی نتایج. هنوز هم آن منجر به کروناویروس خاموش ناشی از کمبود حدود 300.000 دلار پس از این اعداد و ارقام برای تنظیم یک زمان آتش سوزی درآمد دست انداز.

در این سال TOT نتایج "ما نه دست پاچه. ما در هر نوع وخیم مصنوعی" گفت: Allyn ون Hooser با مامانش, مدیر امور مالی و خزانه دار.

بیشتر: که California counties در COVID-19 لیست سازمان دیده بان آنچه در زمین یک شهرستان و یا خاموش ؟

او گفت: کاهش "نبود فلج کننده. ما می دانستیم که وجود دارد رفتن به تاثیر و 5% برای آن سال چیزی نیست که ما نمی توانیم مدیریت" گفت: ون Hooser اضافه کرد که $300,000 کمبود حدود 5 درصد از این شهر به کل بودجه.

ردینگ مقامات در حال تماشای وضعیت "بسیار نزدیک برای این سال البته چون ما نمی دانیم که چه مدت این است که به گذشته" ون Hooser اضافه شده است.

در علاوه بر این به جمع مالیات پرداخت می شود, هتل, نرخ اشغال نیز تصادفا به این بیماری همه گیر در زمان نگه دارید.

نرخ اشغال هتل ماند و در حدود 50% برای ژانویه تا ژوئن دوره کاهش حدود 35 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته گفت: لوری بیکر مدیر عامل شستا-آبشار سرزمین عجایب انجمن.

"من می گویند که قطعا از Covid گفت:" بیکر که گروه ترویج گردشگری در هشت شمال کالیفرنیا استان ها از جمله شستا. "به طور معمول در طول این زمان و دوره ما اوج فصل اجرا می شود 75 درصد به 80 درصد اشغال."

مسافران رشد پس از حفظ رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تحمیل ایالت پناهگاه در محل بخشنامه در 19 مارس تاخیر انداختن اوقات فراغت و سفر کسب و کار به عنوان بسیاری از خانواده ها و شرکت های قفل شده است.

در پاسخ به برخی از هتل ها شروع تنزیل اتاق خود را برای جذب مهمانان. "آنها در حال کشیدن در نرخ آنها استفاده می شود برای کشیدن هیچ" گفت: بیکر برآورد که در مجموع از ژانویه تا ژوئن با مامانش, مدیران هتل ها' نرخ پایین در حدود 40 درصد است.

در حالی که بیکر اذعان دارد که "هر کس در تلاش است," او اضافه شده است که آن را به دنبال ندارد مانند "هر کسی را مجبور به بستن درهای خود را در این نقطه در زمان در حال حاضر. سفر است که هنوز هم اتفاق می افتد."

مشتریان هتل در حال حاضر شامل کسب و کار و کارگران از رفتن به ردینگ منطقه از خارج از شهرستان بیکر گفت: در حالی که مردم محلی برای اقامت در هتل, بیش از حد.

"مردم در این شهرستان هنوز هم سفر ... به طوری که آنها می توانید به دور از خانه. بسیاری از مردم هنوز در تلاش برای دور اما نه بیش از حد," او گفت:.

باید COVID-19 باقی می ماند یک تهدید عمده بیکر پیش بینی کرد که اشغال هتل اعداد باقی خواهد ماند و افسرده. اما اگر ویروس متهم و مقامات دولتی اجازه باز کردن بیشتر اقتصاد انتظارات برای اشغال برای تقویت در ماه ژانویه و یا فوریه با امید در حال بازگشت به حالت عادی توسط تابستانی 2021 گفت بیکر.

بیشتر: 'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

با این وضعیت که بسیار سیال او ماندن محتاط: "ما هرگز نمی دانید چه آینده به ارمغان خواهد آورد."

مهمان نوازی کارشناسان موافق و گفت سخت-آمار صنعت گردشگری مواجه است چشم انداز بهبودی طولانی.

"سفر باز خواهد گشت. اما بازیابی خواهد شد و به احتمال زیاد دیگر از صنایع دیگر و متفاوت خواهد بود در سراسر بخش" با توجه به ژوئن تجزیه و تحلیل توسط مدیریت شرکت مشاوره مک کینزی و شرکت.

اقتصاد هتل را تجربه سریعترین بازگشت به قبل از همه گیر سطح اشغال مک کینزی پروژه های در حالی که گرانتر هتل خواهد بود که کمترین به دوباره بجای اول برگشتن. "که در بخشی به دلیل اقتصاد هتل ها بهتر قادر به ضربه بزنید بخش از تقاضا است که باقی می ماند نسبتا سالم با وجود محدودیت های مسافرتی از جمله رانندگان کامیون و تمدید اقامت مهمانان" مک کینزی و تحلیل گفت.

Best Western Plus تپه مسافرخانه مدیریت شریک اد Rullman گفت: نرخ اشغال در 114-اتاق ردینگ هتل کبوتر در اوایل بیماری همه گیر اما در حال حاضر خیلی بد نیست.

بیشتر: کار آتش نشانان و آسمان نگه داشتن هتل ها و کسب و کارهای دیگر مشغول

"به طور معمول ما در حال اجرا در حدود 100% اشغال. در حال حاضر ما در حال اجرا در حدود 75%" او گفت:. "این وحشتناک است. این می تواند بدتر شود."

برای مثال او گفت که مارس — ماه پس از آن دولت اعلام کرد مستند — "بود و بسیار لذت بخش نیست. بخش اول مارس قبل از ما تعطیل بودیم انجام باور نکردنی است. ما اشغال در ماه آوریل نیز با کاهش به 37 درصد. به طور معمول در آوریل و مه شما می شود و در 70 درصد محدوده."

تا کنون Rullman گفت: هتل و همراه با C. R. گیبس آمریکایی پنجره مشبک رستوران از دست داده اند یک ترکیب 1 میلیون دلار درآمد به طور مستقیم با توجه به COVID-19 محدودیت.

در حال حاضر با اندکی کاهش به او گفت: مشتریان دوباره آمدن به هتل از خارج از منطقه "تلاش برای بدست آوردن دور" به عنوان دولت coronavirus محدودیت های خرد کردن در.

"من فکر می کنم مردم به خاطر آنها کمی antsy آنها را کمی سفرهای کوتاه است. فرد به طور متوسط است ماندن تنها یک روز و در حال حرکت گفت:" Rullman.

بیشتر: "آنچه که آنها فکر می کنم ما در حال رفتن به انجام زندگی می کنند در هوا؟' ايميل coronavirus خاموش

در طول هفته هتل تمایل به جذب ساخت و ساز کارکنان که وارد به کار در ساختمان های مختلف است که پروژه های در حال انجام در ردینگ. در امتداد بزرگراه بین ایالتی 5 راهرو گفت: Rullman "شما احتمالا برای دیدن آن می تواند بسیار قوی از طریق سپتامبر و یا پس ما فقط باید برای دیدن چه اتفاقی می افتد."

سخت ترین بخشی از هتل عملیات در این سال: دولت موظف به تمیز کردن پروتکل Rullman گفت. که شامل راه اندازی یک الکترواستاتیک تمیز کردن ماشین برای ضد عفونی کردن هر اتاق بعد از هر مهمان بماند.

"اکثر مارک های که شما نیاز به حذف همه چیز که لازم نیست از اتاق" او گفت:. "بنابراین شما لازم نیست که بالش های تزئینی, شما لازم نیست که قلم و کاغذ چرا که می تواند آلوده شود و نمی توانید به درستی تمیز بنابراین شما فقط حذف همه چیز است."

یک سوال باقی می ماند که: آیا این هتل را ببینید کانادا از مسافران در راه خانه خود را پس از تعطیلات در پالم اسپرینگز. آنها بوده ام یک عامل اصلی در گذشته است.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به خوب" Rullman و افزود: "این شرایط فقط از نوع ماه به ماه و روز به روز است."

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب