Coronavirus فلوریدا: بهداشت و درمان و کسب و کار گروه GOP پشتیبان گیری در فشار برای طرح دعوی در دادگاه محدودیت

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه – سرمایه ادارهمنتشر شده 1:34 PM EDT مارس 13 سال 2020تالاهاسی – به عنوا

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

تالاهاسی – به عنوان فلوریدا و دیگر کشورهای فاز در بازگشایی مجدد گروه های صنعت پله تا فشار خود را برای محافظت از کسب و کار ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و خانه های پرستاری از coronavirus مربوط به پرونده های حقوقی.

ایالات متحده در کمیته قضایی مجلس سنا در جلسه سهشنبه در گسترده مسئولیت حقوقی است که می تواند از رشد این بیماری همه گیر. و در تالاهاسی طرفداران در حال آماده سازی قوانین برای زمانی که قانونگذاران به نام بازگشت به هنوز هم به برنامه ریزی جلسه ویژه.

"وجود دارد به یک فروم به حال این قانون اما ما آماده رفتن" گفت: سناتور. جف Brandes, R-سنت پترزبورگ صندلی از بودجه کمیته جنایی و مدنی عدالت است.

بیمارستان انجمن و پرستاری در خانه, صنعت, یک کانون برای coronavirus گسترش در فلوریدا و در سراسر کشور خواسته اند که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به گسترش توسط فرمان اجرایی دولت "سامری خوب" قانون است. آنها می خواهند پزشکان, بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی محافظت از شکایت بیش از هر گونه مشکلات ناشی از مراقبت های داده شده در طول این بیماری همه گیر.

DeSantis شده است غیر بخواهيد. اما Brandes گفت: خوب سامری قانون – طراحی شده برای محافظت از متخصصان مراقبت های بهداشتی از زمانی که مسئولیت انجام زندگی-صرفه جویی در نقطه مراقبت در اورژانس – به طور کلی مستلزم آن است که کسی "به طور داوطلبانه در پاسخ" بدون پرداخت.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: پالم بیچ شهرستان مجموعه ای به پیوستن به دولت بخشی از بازگشایی; موهایشان نیز دوباره

بیشتر: پاسخ به 15 سوال در مورد نسکار بازگشت به مسابقه در طول COVID-19 بحران

از آنجا که این, ارائه, Brandes گفت: قوه مقننه باید پیش بروید و گسترش فرماندار برق اضطراری به اعطای مصونیت قانونی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر مراحل گرفته شده در نیویورک و میشیگان که دموکراتیک فرمانداران باید گسترده تر قدرت.

گروه های کسب و کار اگر چه نمی خواهید برای متوقف کردن وجود دارد.

آنها همچنین می خواهند مجلس را برای تصویب اقدامات که حداقل بلانت دعاوی ناشی از اقدامات صورت گرفته در طول دولت اضطراری DeSantis اول امضا مارس 9 و که او در حال حاضر به تمدید جولای.

Brandes گفت: این تغییرات نمی گرانت پتو ایمنی به شرکت ها, اما آن کمک خواهد کرد آن است که دولت به دنبال دستورالعمل در هر دو خاموش و مرحله به مرحله در بازگشایی. هنوز هم مجاز خواهد بود دعاوی مربوط به ادعای ناخالص سهل انگاری و یا بی پروا سوء رفتار توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شرکت یا کارفرما.

اما فلوریدا انجمن عدالت, دولت, دادگاه, وکیل سازمان گفت: قانونگذاران باید برای آخرین دور از مطالبات از گروه های کسب و کار به دنبال گسترش حمایت قانونی.

همه گیر ارائه چالش تازه گفت FJA جمهور لسلی Kroeger یک Palm Beach Gardens, وکیل, اما آن را نباید به زور کسی به از دست دادن حقوق قانونی خود.

"من فقط یک شکاف" Kroeger گفت. "دولت و اکثر کسب و کار در حال صحبت کردن در مورد بازگشایی با خیال راحت. سپس شما باید گروه دیگری است که صحبت کردن در مورد چگونه ما قصد رفتن به دریافت شکایت کرد.

"به من نشان می دهد که اگر شما در حال حاضر در حال صحبت کردن در مورد گرفتن شکایت کرد, شاید شما با تمرکز بر ایمنی کافی," او اضافه شده است.

او به نام حرکت با شتاب."

"این کسب و کار بزرگ و لابی فقط تلاش برای ترویج اصلاحات شبه جرم و استفاده از وحشتناک یک بیماری همه گیر" او گفت:.

خانه های پرستاری مقامات Kroeger اضافه شده به طور منظم فشار قانونگذاران دولت برای کاهش نیروی انسانی مورد نیاز و بازرسی و در حال حاضر در حال تلاش برای مدیریت یک ویروس است که ثابت کرده ویرانگر به ساکنان خود را.

اما کریستن نزدیک, سخنگوی, فلوریدا, مراقبت های بهداشتی, انجمن, دولت, پرستاری در خانه, صنعت, گفت که حتی یک پیشنهاد است که شرکت های دیدار با دولت دستورالعمل برای به دست آوردن حمایتهای قانونی می تواند به سقوط کوتاه از تضمین کند.

توصیه هایی برای این نوع از ماسک های صورت است که باید پوشیده شود باید متنوع در میان آژانس های او اشاره کرد.

"در میان این بحران بی سابقه ای طولانی مدت مراقبان باید قادر به مستقیم مهارت های خود را و توجه خود را برای کمک به افرادی که به آنها نیاز دارید و لازم نیست به نگرانی در مورد شکایت شده برای ساخت این نوع از تصمیم گیری های دشوار در حالی که تلاش برای تطابق با دولت, بخشنامه ها" نپ گفت.

فلوریدا مجلس خوزه الیوا, R-میامی ابراز نگرانی در مورد بدهی رو به کسب و کار و احتمالا حمایت برخی از بررسی این موضوع توسط قوه مقننه گفت: سخنگوی فرد فلوت دارای صدای زیر.

جمهوری خواهان و گروه های کسب و کار لابی گری برای مسئولیت حفاظت استدلال می کنند که این عمل مورد نیاز است برای محافظت از شرکت های راه اندازی مجدد عملیات پس از تمدید خاموش شدن ناگهانی همراه با کسانی که مجاز به باز باقی می ماند به مشتریان با یک مقیاس-پشت نیروی کار که او نیز ممکن است در معرض خطر قرار گرفتن در معرض ویروس.

این COVID-19 شکایت ردیاب, پایگاه ملی نگهداری می شود توسط آمریکا شرکت حقوقی Hunton اندروز Kurth نشان داد تقریبا 1000 coronavirus مربوط به دعاوی پس Jan. 30. نزدیک به 30 درصد از پرونده های حقوقی درگیر دادخواهی ناشی از شرایط زندان. فلوریدا تا به حال 82 پرونده های حقوقی موجود در ردیاب.

منتقدان می گویند چنین اعداد را نشان می دهد که سیل از پرونده های حقوقی. و آنها با اضافه کردن قوانین موجود هنوز هم آن را دشوار برای یک شاکی به نفع خود ادعا می کنند که coronavirus منتقل شد با مراجعه به یک فروشگاه یا رستوران.

اما حامیان محدودیت های جدید می گویند پرونده های حقوقی به احتمال زیاد تنها شروع به پدیدار شود.

"وجود دارد بسیاری از سردرگمی ها و کسب و کار نیاز به حفاظت از پرونده های حقوقی و ادعای غرامت کارگران" گفت: ویلیام بزرگ, رئيس جمهور از عدالت فلوریدا اصلاحات موسسه که استدلال می کند برای کاهش قرار گرفتن در معرض کسب و کار به دعاوی است.

"باید برای روشن شدن و نگرانی های فراتر از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی," او اضافه شده است.

اسکات Shalley, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت فلوریدا خرده فروشی فدراسیون گفت: کمک مورد نیاز است.

"فلوریدا فروشگاه های خرده فروشی در حال ساخت تلاش های صادقانه برای حفظ تیم خود و مشتریان خود را امن بر اساس تمام اطلاعات در دسترس" Shalley گفت.

اما او افزود: "ما نگران هستند وجود دارد محاکمه وکلا مشتاق به استفاده از این بحران با دعاوی بیهوده و بیمعنی با هدف کسب و کارهای کوچک و مهم است که برای محافظت از این صنعت از بیشتر ناموجه آسیب برساند."

در ایالات متحده آمریکا رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل است و خواستار آن است که حفاظت از کسب و کار از دعاوی مربوط به COVID-19 یک شرط به تصویب یکی دیگر از بسته محرک به کمک آمریکا و دولت های محلی در برخورد با بودجه توفان درآمد از ضرر و زیان ناشی از گسترده خاموش شدن ناگهانی.

قوه قضائیه کمیته کار خود را آغاز کرد در مسئولیت حقوقی شنیدن شهادت از مدیر عامل Kwik Chek فروشگاه های زنجیره ای, یک نماینده از اتحادیه گوشت بسته بندی کارگران و کارولینای جنوبی گردشگری رسمی.

در حالی که مک کانل ممکن است قادر به گرفتن برخی از تغییرات از طریق سنا دموکرات به رهبری ایالات متحده در خانه یک ماده مختلف با محاکمه وکلا و کار گروه های مقاومت در برابر تلاش ها برای ارائه هر نوع گسترده طرح دعوی در دادگاه حمایت به شرکت.

در یک جمهوری خواه کنترل دولت مانند فلوریدا و کسب و کار مراقبت های بهداشتی گروه احتمالا باید یک فرصت بهتر. اما حتی در تالاهاسی مسئولیت تغییرات ثابت کرده اند سخت به فروش برساند.

در برابر پس زمینه از بسیاری از مسائل است که افزایش یافته است به شهرت در میان همه گیر – عظیم کمبود بودجه یک ناکارآمد جبران بیکاری سیستم نامشخص تقویم مدرسه و صنعت گردشگری بیشتر توقیف جمهوری خواهان خواهد بود به چالش کشیده اگر آنها قرار داده تا طرح دعوی در دادگاه محدودیت به عنوان یک اولویت در یک جلسه ویژه.

تشکر. آنا Eskamani D-اورلاندو شده است که کار کردن با صدها نفر از فلوریدا در تلاش برای فایل ادعا می کند برای مزایای بیکاری در فلوریدا زده مشکل آنلاین اتصال به سیستم گفت که مذاکرات رهبران اولویت بندی نیازهای شرکت های بزرگ در حالی که نادیده گرفتن بسیاری از نیازهای دیگر.

آنها را محکوم کرد خطر از پرونده های حقوقی ثبت شده توسط بیماران و مشتریان و کارگران حتی به عنوان برخی از جمهوری خواهان کنگره را ترویج پرونده های حقوقی علیه چین بیش از coronavirus.

"این روشن بازتاب از کجا فرماندار و جایی که حزب جمهوری خواه اولویت هستند" Eskamani گفت. "آنها نمی آیند برای کمک به کار فلوریدا."

غنی تمپلین با AFL-CIO-فلوریدا نیز گفت: هر گونه تلاش برای محدود کردن طرح دعوی در دادگاه حقوق باید از نزدیک تماشا.

"من فکر نمی کنم کسی استدلال می کنند که ممکن است ارزشمند به بررسی فعلی ما مسئولیت قوانین در این واقعیت جدید" تمپلین گفت. "اما این که معمولا چه اتفاقی می افتد در تالاهاسی.

"به جای آن وجود دارد منافع قدرتمند است که فشار به شرکت ها اجازه می دهد به کار با مصونیت از مجازات فقط به این دلیل آنها نمی خواهند به مسئول اقدامات خود را," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن