Coronavirus فلوریدا: مربیان به دنبال راه های خلاقانه برای بازیکنان فوتبال برای حفظ قدرت و تهویه

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 6:00 PM EDT May 13, 2020پارکر Boudreaux هل یک ورزش خودرو ابزار پایین خیابان

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

پارکر Boudreaux هل یک ورزش خودرو ابزار پایین خیابان در زادگاه خود از باغ زمستان. این shirtless, خالکوبی, 6-پا-4, 301-پوند UCF گارد و سپس کار با وزنه توسط خانواده استخر با سگ خود را و یک یدک کش جلق زدن با پا خود را.

Boudreaux که روال نوشته شده بود در رسانه های اجتماعی مانند هزاران نفر از بازیکنان فوتبال در سراسر کشور حفظ مناسب برای آن روز زمانی که آنها قادر به بازگشت به دانشگاه و برخی از حالت عادی زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس فروکش کرده است.

تا آن زمان هر چند قدرت و تهویه مربیان و کارکنان خود در تماس مداوم با تا 100 بازیکنان ارزیابی و تعیین هر آنچه در دسترس است برای حفظ خود و مطبوع است.

یا اگر پارکر Boudreaux در تیم خود شاهد است که sturdiest خودرو در جلوی خانه.

"این چیزی است که ما صحبت در مورد گفت:" کورت اشمیت, UCF مدیر از عملکرد ورزشی. "شما لازم نیست که یک چمباتمه زدن دندانه دار کردن چگونه شما می توانید یک تمرین پا? شما می توانید فشار در برابر یک درخت و یا یک شی غیر منقول. اگر شما لازم نیست که یک سورتمه حمل کردن, شما می توانید با فشار یک ماشین یا کامیون.

"شما فقط نیاز به کسی برای کنترل آن است."

اما هل دادن یک 4,800-پوند خودرو نیست برای همه. سعی کنید درخواست یک کارفرمایی و یا گیرنده و یا دفاعی به عقب (و نه حتی رفتن به ذکر kicker) برای سفارش یک اکسپلورر خود را برای تمرین بعدی.

که در آن شما واقعا پیدا کردن که "ساخته شده است دشوار است."

بلوک های خاکستر پروپان مخازن و کیسه های مواد غذایی سگ

مربیان مخاطبین از دولت چهار دانشگاه بزرگ مشغول نظارت بر پیشرفت تا 100 بازیکن است. آنها ارسال شده ویدئوها را با نمونه هایی از چگونه به حفظ بدون دسترسی به سنتی وزن. برخی از گزینه های خلاق برای پمپاژ آهن: بلوک های خاکستر پروپان مخازن پنج گالن آب کوزه های پر شده, کوله پشتی و لوازم و اثاثه قابل حمل, کیسه, کیسه های شن و ماسه و 50 پوند کیسه های مواد غذایی سگ.

اشمیت گفت: بازیکنان خود را به یک برادر یا برادرزاده نشستن بر روی پشت خود را در حالی که انجام تحصن یو پی اس و یا با پارچه مزین کردن خود را بر روی پشت خود را در حالی که انجام squats.

"هر وضعیت کمی متفاوت است" گفت: جاش طوفان فلوریدا, دولت, مدیر, فوتبال, قدرت و مطبوع است. "بعضی از بچه ها یک همسایه در یک گاراژ بدنسازی است که بیشتر از آنچه آنها نیاز دارند. بعضی از بچه ها شاید فقط برخی از دمبل و کارهای خانگی. و ما برخی از بچه ها که مطلقا هیچ چیز."

طوفان که آمد به FSU از ممفیس با سال اول مربی مایک Norvell یک هیات پنج که مانیتور حدود 20 بازیکن در هر. هر برنامه اصلاح شده است به تناسب منابع هر بازیکن در دسترس است.

دیوید Feeley قدرت و تهویه مدیر در میامی دارای چهار دستیاران کار با حدود 100 بازیکن است. Feeley باعث می شود خود را از طریق تماس با Facetime زمانی که او می تواند.

"آنچه که ما در حال رفتن را از طریق یک عالم صغیر جامعه" Feeley گفت. "ما موجودات اجتماعی. ما می خواهیم به تعامل چهره به چهره با مردم است. شما در حال گرفتن عنصر انسانی از مربیگری. که دشوار و چالش برانگیز است.

"شما می خواهید برای کمک به مردم و کمک به مردم فشار. شما باید محدودیت های خود ورزشکار بودن در خانه. آنها می خواهند به مربی و آنها می خواهند به رهبری و ساختار است."

قدرت و تهویه مربیان را محدود دانستن اولویت برای هر ورزشکار در حال حاضر توسط خود دانشگاهیان. علاوه بر این آنها باید در اطراف دستورالعمل برای حفظ ورزشکاران خود را امن در حالی که تلاش برای مقابله با یک بیماری بسیار مسری.

USF: مربی جدید جف اسکات کار می کند به ماندن متصل با بازیکنان کارکنان

در میامی این بازیکنان به اندازه کافی خوش شانس به وزنه در خانه های خود را در جدا کردن رژیم های تمرین. Feeley می گوید آنها به نام "راز Swole جامعه است."

"آنها واقعی وزنه برداری تمرینات با میله" Feeley گفت. "برخی از چیزهایی که شما نمی خواهد بود قادر به انجام تنها با یک کوله پشتی."

Feeley هر چند هشدار از خطر از کار کردن بدون مربی در حال حاضر گفت: "آن را به ارزش نیست که تمرین" اگر آنها فشار خود را بیش از حد سخت در خانه.

نیک وحشی, فلوریدا مدیر از قدرت و تهویه با ارسال تصویری به Gators بازیکنان فوتبال با ایده های مختلف از چیزهایی که برای بلند کردن در خانه از جمله انسان و حیوانات خانگی او گفت: گینسویل خورشید.

"ما تا به حال همه چیز را از سطل و شلنگ و گلدان شما را با قرار دادن گیاهان در اعضای خانواده و حیوانات خانگی" Savage گفت: خورشید است. "ما تا به حال یک دسته کامل از چیزهای.

"بچه ها باید انجام شود یک کار خوب پیدا کردن همه چیز در اطراف خانه است که برخی از مرتب کردن بر اساس وزن به آنها و سپس آنها را به یک برنامه تمرین. بدیهی است که این همان نیست که واقعا بلند کردن وزنه اما ما را بیشتر از آنچه که ما داریم."

وحشی می فرستد روزانه انگیزشی متن و انتخاب بازیکنان مختلف به صحبت با یک در هر روز به طور عمده از طریق Facetime گفت او می خواهد پس از دیدن چهره خود و یا شنیدن صدای خود را حداقل یک بار در هفته به مطمئن شوید که او نمی گم چیزی که او نمی تواند انتخاب کنید تا از طریق پیام متنی.

بیشتر: قدرت مربی می گوید Gators در' بازگشت به بازی شرط خواهد بود آهسته

ضربه dikes در اطراف دریاچه O

کمتر از یک چالش است و کار قلب. هر کس مجاز است در خارج برای آموزش و پیدا کردن فضای باز, آیا پچ چمن یا روی آسفالت نباید دشوار است.

"این ممکن است در مقابل در آپارتمان و یا خانه برخی از چمن فضا در حیاط پشت" اشمیت گفت. "دو سرعت در حال اجرا فوتبال مانورهای چیزهایی هستند که هر یک از ما بچه ها می تواند انجام دهد."

گفت: طوفان: "من فکر می کنم هر کس می تواند پیدا کردن یک فیلد به کار پیدا کردن یک تپه با حداکثر سرعت دویدن. ما در حال ارائه آن بچه ها خود را مطبوع کار در طول هفته مطمئن شوید که ما هنوز حفظ سرعت ... ما نگه داشتن سطح پایه از بیماری است."

کسانی که زندگی در اطراف دریاچه اوکیچوبی دسترسی به خاکریز. برخی از آنها نوشته شده ویدئوها از تمرینات خود را.

"آن دسته از بچه ها واقعا یک کار خوب از خلاق بودن و گرفتن و با استفاده از آنچه که طبیعت فراهم کرده است و آنها را به خانه های خود را به خارج و دریافت کار در," طوفان گفت.

در برخی از نقطه, امیدوارم, این, تابستان, قدرت و تهویه مربیان در سراسر کشور به سرعت یاد بگیرند که شده است هل دادن یک دوست گرند چروکی و یا انجام squats با Timmy بخور در سراسر پشت خود و یا بلند کردن اجسام Rover 50 پوند گونی از مواد غذایی است.

"من به طور کامل انتظار ما باید برخی از بچه ها که انجام یک کار فوق العاده ای خواهیم برخی از بچه ها که انجام یک کار خوب و ما باید برخی از بچه ها که انجام داده اند می تواند یک کار بهتر است" طوفان گفت.

در آن زمان ارزیابی حیاتی خواهد بود برای به دست آوردن یک پایه برای هر بازیکن به یک روال در اتاق وزن و آهنگ. اما بسیاری از متغیرهای در نظر گرفته خواهد شد از جمله چقدر زمان این بازیکنان را قبل از شروع فصل.

Feeley گفت: طوفان مربی مانی دیاز تأکید کرده است که هر بازیکن باید سازگار بازگشت به خود را در دانشگاه برنامه.

"شما را به خطا در کنار آنها انجام می دهند کمتر از شما فکر می کنم" Feeley گفت. "هیچ کس از طریق این رفته تا کنون. بنابراین شما نمی دانید که آنچه شما در حال رفتن به زمانی که شما می آیند."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن