کنگره نامزد کیسی عسکر تحت پیگرد مردی که ثبت شکایت کیفری علیه او

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:59 PM EDT Jul 13, 2020ناپل تاجر کنگره و نامزد کیسی عسکر ثبت شده است کت

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

ناپل تاجر کنگره و نامزد کیسی عسکر ثبت شده است کت و شلوار در برابر یک مرد که او را متهم کرد از بد نمایش دادن خود را در زمینه های آموزشی و پژوهشی.

عسکر حقوقی نمایندگان باید ثبت دو-تعداد افترا طرح دعوی در دادگاه در ذغال سنگ شهرستان در برابر اندرو Duskin که دو هفته پیش ثبت یک شکایت کیفری علیه عسکر ادعا که او mischaracterized او بعد از فارغ التحصیل آموزش و پرورش در مدرسه بازرگانی هاروارد است.

Duskin شکایت ادعا شده که عسکر بود که فارغ التحصیل مدرسه بازرگانی هاروارد و با حضور بدون مدرک اعطا برنامه های اجرایی صاحب/رئیس جمهور مدیریت است.

عسکر انتخاباتی تایید کرده است که او فارغ التحصیل از این برنامه و از جمله شواهد از دانشکده کسب و کار هاروارد که در آن در نظر او فارغ التحصیل.

بیشتر: دولت وکیل درخواست فرماندار جابهجا شکایت کیفری در برابر کنگره نامزد کیسی عسکر

عسکر است که به دنبال پایان دادن به شکایت کیفری علیه او و جبران خسارت.

"آقای عسکر زندگی می کند توسط یک کد است که ارزش حقیقت و صداقت و افتخار گفت:" تونی Lawhon یک وکیل به نمایندگی از عسکر. "به این ترتیب, او نمی خواهد تحمل هر گونه غلط و بی اساس تلاش برای ترور شخصیت او و یا تولید تبلیغات کاذب برای از خط خارج خود در کنگره انتخاباتی است."

Duskin نمی شد فورا در دسترس است برای اظهار نظر.

عسکر یکی از نه خواهان مبارزه در توافق اولیه به جای منطقه 19 تشکر. فرانسیس رونی که در حال اجرا نیست برای انتخاب مجدد.

او مخالف توسط بایرون دونالد ویلیام Figlesthaler مرد عقاب دارن آکینو سفت, Henderson, Daniel Kowal, کریستی مک لافلین و دن Severson.

نظرسنجی اخیر آمار و ارقام نشان می دهد عسکر یکی از نامزدهای مورد علاقه را به نفع خود توافق اولیه است.

بیشتر: 12 نامزد با یکدیگر رقابت به جای رونی با مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد برنده

Duskin ثبت شکایت دادستانی از 20 قضایی مدار در ژوئن 23.

"او هیچ مدرک دانشگاهی در همه" Duskin نوشت: در شکایت است. "واضح است که او آزادی مطبوعات شد بیان عمدا برای گمراه کردن مردم به تفکر است که او تحصیل کرده بود در اوکلند کالج و سپس بعد از نقل مکان کرد و در مدرسه بازرگانی هاروارد است. این است که دور از داستان واقعی است."

سه روز پس از دریافت شکایت دولت, وکیل امیره فاکس درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis جابهجا پرونده به دفتر دیگری با استناد به تضاد منافع به دلیل شخصی و حرفه ای ارتباط با عقاب.

DeSantis صدور یک فرمان اجرایی در تاریخ 1 ژوئیه اختصاص این مورد به دولت وکیل اد برادسکی که نظارت 12th قضایی مدار.

به عنوان بخشی از نمایشگاه متصل به طرح دعوی در دادگاه عسکر حقوقی نمایندگان ارائه شده فارغ التحصیلی مواد از دانشکده کسب و کار هاروارد که نشان می دهد که عسکر بود نه تنها یکی از شرکت کنندگان در برنامه های اجرایی اما در زمان فارغ التحصیلی در مارس 28, 2019 و دریافت گواهی اتمام است.

برنامه فروشگاه نیز می فرماید: "پس از اتمام کنندگان تبدیل خواهد شد و فارغ التحصیلان دانشکده کسب و کار هاروارد."

Askar, مشاور حقوقی است گفت: آنها را رها کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر Duskin اگر قطره شکایت کیفری باعث می شود یک عذرخواهی است که شامل پذیرش که عسکر نمی ارتکاب جرم و یا قصد انجام و افشا قرار داده است که او را به پر کردن شکایت کیفری.

"ما هیچ میل واقعی به خراب کردن آقای Duskin بلکه آرزو می کنم در درجه اول برای روشن شدن آقای عسکر نام و پیدا کردن که ایده بد شکایت کیفری بود," او نوشت: وکیل در یک بیانیه ارائه شده به ناپل اخبار روزانه.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب