محل سکونت ستون: انجام ارزیابی هزینه باید پرداخت شود اگر امکانات بسته شد برای COVID-19?

Steven J. Adamczyk ویژه به TCPalmمنتشر شده 10:56 AM EDT Jun 10, 2020یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, D

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeBoest & Cross, PLLC, پاسخ به سوال در مورد, فلوریدا, انجمن جامعه قانون است. این شرکت نشان دهنده انجمن های جامعه در سراسر فلوریدا و تمرکز در مالکیت مشترک و با صاحب خانه ارتباط قانون قانون املاک و مستغلات دادخواهی برنامه ریزی و مستغلات و کسب و کار قانون است.

س: مالک در جامعه ما اصرار دارد که او باید به پرداخت برای ارزیابی امکانات رفاهی که بسته شد برای کوروناویروس. او استدلال می کند که او باید دریافت اعتبار در ارزیابی از آنجا که او قادر به استفاده از آنها. من فرض این است که درست نیست اما چه توضیحی?

L. C., ساحل Vero

یک: این تبدیل به یک مکرر استدلال است موفق استدلال. زمانی که انجمن تصویب بودجه خود را قبل از سال مالی که بودجه نشان دهنده پیش بینی درآمد و هزینه. واقعیت این است که این استخر به عنوان مثال بسته است به این معنا نیست که ارتباط نیست تحمیل هر گونه هزینه برای حفظ ، انجمن باید ادامه به بیمه در استخر نگهداری استخر و امن استخر آن است که آیا در 24 ساعت شبانه روز باز است یا نه در همه. بله این کانون می توان به صرفه جویی در برخی از تمیز کردن و تعمیر و نگهداری هزینه های ناشی از استهلاک و فرسودگی عادی و اما واقعی هزینه ها هنوز به طور کامل شناخته شده است. اگر ارتباط برگزیدگان به دوباره باز کردن این استخر, آن را ممکن است متحمل unbudgeted تمیز کردن هزینه و یا آن را ممکن است متحمل هزینه های نگهداری اضافی را به زمین تنیس برای جلوگیری از صاحبان لمس دادگاه جاروها. این ارتباط ممکن است متحمل unbudgeted نظارت هزینه بازگشایی بسته که در شهرستان زندگی می کنند.

نکته این است که بودجه نشان دهنده پیش بینی هزینه و در دسترس بودن است نه شرط پرداخت. اکثر جوامع نزدیک محل باشگاه وانجمن در شب و یا نگه داشتن استخر بسته تا در اوایل صبح به دلیل حاکم بر اسناد اجازه هیئت مدیره به اتخاذ مناسب قوانین مربوط به استفاده از زمینه های مشترک. در امتداد این خطوط باید صاحبان درخواست بازپرداخت برای قادر بودن به دور شنا در نیمه شب ؟ بنابراین اگر شما فرض هیئت مدیره دارای اختیارات قانونی برای بستن یک ملایمت با توجه به COVID-19 (و ما استدلال می کنند که هیئت مدیره این سازمان همانطور که از نوشتن این مقاله) و سپس تعهد به پرداخت ارزیابی نهفته نیست.

اگر هیئت مدیره در حال اجرا تحت بودجه و پیش بینی نیست هزینه های اضافی هیئت مدیره می تواند با ارائه ارزیابی امداد توسط re-opening بودجه و کاهش بودجه باقی مانده از سال 2020 سال مالی. اگر به شما پرداخت ارزیابی های سه ماهه این به معنی کاهش خواهد بود منعکس شده در پایین ارزیابی پرداخت در 1 جولای و اکتبر 1. این است که نه مورد نیاز است.

س: این همان صاحب تنها در مورد پرداخت ¾ از ارزیابی با توجه آوریل 1. آنچه که در این روند به جمع آوری تعادل تحت قانون فلوریدا?

M. S. پورت سنت لوسی

یک: اگر مالک پرداخت نمی کند ارزیابی کامل و سپس مالک می شود بزهکار. شما برای اولین بار نیاز به نقد و بررسی خود را حاکم بر اسناد و مدارک برای تعیین هر گونه مهلت برای پرداخت, و پس از آن متخلف مقدار شروع حاصل علاقه و شما ممکن است به اتهام هزینه دیر ارائه شده است مجاز در اسناد دولتی.

هیئت مدیره پس از آن تعیین زمانی که انجمن باید شروع مجموعه روند. سوال خود را در بالا نشان می دهد که این تعادل ممکن است بسیار کوچک و در نتیجه هیئت مدیره ممکن است تصمیم به حرکت به جلو زمانی که و یا اگر تعادل بیش از یک مقدار مشخصی. با این وجود زمانی که هیئت مدیره باعث می شود تصمیم به شروع این مجموعه فرایند خود را تنظیم اساسنامه.

در یک مجتمع مسکونی اولین گام این است که به طور معمول به ارسال نامه ای به مالک اطلاع صاحب متخلف مقدار و ارائه یک دوره 30 روزه برای مالک به پرداخت این انجمن قبل از رهن ثبت شده است در برابر واحد است. اگر مالک نتواند به پرداخت متخلف ارزیابی و علاقه و هزینه های وکیل مدافع' هزینه ها و هزینه های پس از آن ارتباط می تواند ضبط رهن و پس از آن قرار دادن صاحب آن تقاضا نامه برای پرداخت و ارائه یک دوره 30 روز قبل از انجمن فایل های رهن در سلب حق اقامه دعوی اقدام است. در یک انجمن مالکان توجه داشته باشید که این 30 روز دوره جایگزین با 45 روز دوره.

در این نقطه بسیار مهم است که یک کار در گفت و گو با وکیل خود را برای تعیین بهترین روش عمل. موفق مجموعه برنامه به رسمیت می شناسد که هر وضعیت متفاوت است و هیئت مدیره ممکن است تصمیم گیری متفاوت وقتی که, برای مثال, واحد خالی در مقایسه با هنگامی که واحد اجاره ای است. این مهم است که برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با وکیل خود را به تصمیم گیری صدا در هر حساب.

در حال حاضر جدول زمانی فوق فرض نرمال حقوقی محیط زیست هستند و ما در حالت عادی حقوقی محیط زیست است. همانطور که من نوشتن این مقاله وجود دارد باقی می ماند ایالت توقف وام مسکن فروش اموال به رهن و این توقف ممکن است شما را تحت تاثیر رهن سلب حق اقامه دعوی و آن را قطعا تاثیر چگونه وام دهندگان وام مسکن, پیگیری وام مسکن به صورت پیش فرض. نیز وجود دارد پیشنهاد فدرال قانون تعلیق مجموعه ای از برخی از بدهی های مصرف کننده است که می تواند به شدت تحت تاثیر توانایی برای جمع آوری ارزیابی زیرا ارزیابی در نظر گرفته مصرف کننده بدهی. به عنوان یک نتیجه, اگر با توجه به حرکت رو به جلو با مجموعه فعالیت های شما باید با وکیل خود را در این وضعیت از هر ایالت و یا فدرال مقررات تأثیر حقوق خود را تحت قانون حاکم بر اسناد و مدارک.

Steven J. Adamczyk, Esq., یک سهامدار حقوقی Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع PLLC. بازدید از وب سایت ما gadclaw.com و یا برای پاسخ به سئوالات در مورد مسائل مربوط به خود را برای آینده, ستون, ارسال درخواست به: question@gadclaw.com. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای مقاصد اطلاعاتی و باید به عنوان مشاوره حقوقی تفسیر. انتشار این مقاله ایجاد نمی کند یک رابطه وکیل مشتری بین خواننده و Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع و یا هر یک از وکلای ما. خوانندگان باید عمل یا خودداری از اقدام و بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله برای اولین بار بدون تماس با یک وکیل اگر شما سوالی در مورد هر یک از مسائل مطرح شده در اینجا. استخدام یک وکیل است که یک تصمیم است که باید صرفا بر اساس تبلیغات و یا این ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن