ذغال سنگ وزن مراقبت در قانون بودجه برای آموزش و پرورش, ماسک توزیع های غیر انتفاعی کمک

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:39 PM EDT Jun 23, 2020ذغال سنگ شهرستان کمیسیون روز سه شنبه گفت: آن

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

ذغال سنگ شهرستان کمیسیون روز سه شنبه گفت: آنها می خواهند به طور مستقیم پول این شهرستان انتظار برای دریافت از مراقبت عمل بازگشت به جامعه.

کمیسیون گفت: آنها می خواهند برای دیدن اولیه 25 درصد از بودجه به بیشتر coronavirus آموزش و پرورش, توزیع ماسک و تجهیزات حفاظتی و کمک برای سازمان های غیر انتفاعی.

"من می خواهم برای دیدن 100% از این پول تزریق شده به جامعه ما در برخی از نقطه" کمیسر لایحه McDaniel گفت.

هیچ مقام رسمی تصمیم گیری ساخته شده توسط ذغال سنگ شهرستان در یک جلسه عمومی روز سه شنبه. کمیسیون مشترک ایده های که در آن دلار می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به کارگردانی کارکنان برای بازگرداندن اقلام در جلسه خود در ماه جولای.

از مقاله نویس برنت چاق شدن: کمیسیون شروع به حک کردن ذغال سنگ سهم از مراقبت در عمل نقد

پوشش مرتبط: ذغال سنگ پروژه های میلیون ها نفر در کاهش درآمد دولت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

مراقبت عمل می کنند و یا Coronavirus کمک های اقتصادی و امنیتی وارد عمل شد قانون در پایان ماه مارس. هفته گذشته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد برنامه ریزی برای توزیع $1.275 میلیارد به فلوریدا شهرستانهای با جمعیت زیر 500,000 مانند ذغال سنگ.

در مجموع ذغال سنگ پروژه های آن را دریافت حدود 67 میلیون.

در جلسه سه شنبه کمیسیون به اتفاق آرا رای به امضای بودجه توافق با وزارت فلوریدا مدیریت اضطراری برای دریافت اولیه 25 درصد از کسانی که در بودجه است. که می آید به حدود 16.8 میلیون دلار برای ذغال سنگ شهرستان است.

ذغال سنگ باید صرف دلار در آیتم ها و یا برنامه های مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس. پول باید صرف تا پایان سال کارکنان شهرستان روز سه شنبه گفت.

اکثریت کمیسیون گفت: آنها می خواهم برای دیدن این بودجه به آموزش و پرورش مانند اجتماعی فاصله و راه هایی برای پوشیدن ماسک. آنها همچنین پیشنهاد دلار تواند مورد استفاده قرار گیرد برای توزیع ماسک.

"من می خواهم برای دیدن برخی از بخشی از این اختصاص داده شده به توزیع ماسک به ویژه در جوامع که در آن ما می توانید ببینید که آنها فقط در دسترس نیست" گفت: کمیسر اندی Solis.

بیشتر: ذغال سنگ کمیسیون خواسته به تغییر پول از کلانتر, در بودجه مذاکرات

به علاوه: آمازون مرکز توزیع در ذغال سنگ می تواند خبر خوبی برای نیروی کار نیروی کار

کمیسیون گفت: آنها می خواستند به بررسی بیشتر توسط برنامه های دیگر استان ها در سراسر کشور برای کمک به کسب و کارهای محلی.

این کمیسیون همچنین در مورد چگونه برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی و مناطق دیگر تحت تاثیر این بیماری همه گیر مانند مراقبت از کودک و غذای محلی بانک ها.

"ما می خواهیم همه این دلار برای رفتن به جامعه برای نیازهای جامعه" گفت: کمیسیون صندلی برت ساندرز.

Solis پیشنهاد به دنبال حمایت از سلامت روان منابع در جامعه است.

"بخشی از آن خواهد بود ما جانبازان" Solis گفت. "چه می تواند ما را در انجام به طور خاص برای کمک به جانبازان ما که آیا مسکن یا خدمات بهداشت روانی چیست؟"

کمیسیون به اتفاق آرا توافق کردند که روز شنبه به استخدام هشت موقت کارکنان تمام وقت که اداره این شهرستان برنامه های برای مراقبت در عمل بودجه. این موقعیتها عبارتند از: اعطای هماهنگ و حسابداران با توجه به این شهرستان است.

FTA اعلام $8.2 میلیون دالر برای ذغال سنگ

ذغال سنگ منطقه حمل و نقل خواهد شد $8.2 میلیون دالر از مراقبت عمل وزارت حمل و نقل فدرال حمل و نقل دولت این هفته اعلام کرد.

گربه است که انتظار می رود با استفاده از چند میلیون دلار کمک مالی برای عملیاتی و هزینه های اداری و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه با توجه به انتشار اخبار از آژانس.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن