ذغال سنگ در کمیسیون تصویب دستور ماسک برای جلوگیری از گسترش coronavirus

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:14 PM EDT Jul 21, 2020ماسک در حال حاضر باید در کسب و کار و بسیاری دی

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

ماسک در حال حاضر باید در کسب و کار و بسیاری دیگر از ساختمان های به unincorporated ذغال سنگ شهرستان به عنوان مقامات احاطه افزایش coronavirus موارد سعی کنید به سرعت گسترش ویروس.

کمیسیون در روز سه شنبه یک هفته پس از مشابه رای دقت شکست خورده رای داده 3-2 به تصویب اضطراری که نیاز به صاحبان و مدیران و کارکنان و مشتریان و یا مشتریان یک کسب و کار در unincorporated ذغال سنگ به پوشیدن صورت پوشش در حالی که در آن کسب و کار است.

فرمان که می رود به اثر بلافاصله نیز به سازمان های غیر انتفاعی و ساختمان های دولتی که "تسهیل تعاملات و انجام کسب و کار."

قوانین خواهد غروب آفتاب در نیمه شب هفت. 3 مگر اینکه کمیسیون تعیین می کند پس از آن که منظور نیاز به تمدید شود.

پوشش بیشتر: ذغال سنگ کمیسر خواستار جلسه اضطراری برای بحث در مورد ماسک ها; دستور ممکن است تصویب

به علاوه: Lee ذغال سنگ در میان 12 COVID 'red مناطق' نیاز به ماسک حکم به بیرون درز کاخ سفید گزارش می گوید

کمیسر پنی تیلور که به نام جمعه جلسه اضطراری بازیگران نوسان رای به نفع یک ماسک پس از دستور هفته گذشته رای گیری در برابر یک پیشنهاد مشابه.

او گفت: در یک مصاحبه تلفنی که روز شنبه مردم داستان های شخصی, افزایش تعداد موارد در دولت و تمایل به صورت فصلی به بازدید کنندگان احساس می کنید به اندازه کافی امن برای بازگشت در این سقوط نقش مهمی در تغییر اخیر از قلب است.

"در واقع من به گوش من ترکیبات," او گفت:. "و آنها می خواهند ماسک. آنها احساس نمی امن است."

قبلا: ذغال سنگ کمیسر خواستار جلسه اضطراری برای بحث در مورد ماسک ها; دستور ممکن است تصویب

کمیسر اندی Solis که تا به حال پیشنهادی حکومت در هفته گذشته و رئیس کمیسیون برت ساندرز نیز رای به نفع همانطور که قبلا نداشت. هر سه تن ماسک در نشست روز سه شنبه.

کمیسیون دانا Fiala که به نام به جلسه و لایحه McDaniel رای دادند و در برابر فرمان.

محلی مقامات بهداشتی اطلاعات ارائه شده در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان زود به lenghty نشست اما McDaniel که به مدت طولانی مخالف نیاز به ماسک, گفت که او می خواهم شهرستان کارکنان برای جمع آوری داده های بیشتر. قبل از روز سه شنبه رای به او پیشنهاد reconvening هفته آینده.

پزشکی و کارشناسان بهداشت عمومی از جمله مراکز کنترل بیماری و پیشگیری باید گفت که ماسک می تواند کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

"ما در حال دفاع در برابر COVID-19," CDC مدیر Dr. Robert R. Redfield گفت: در سرمقاله منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا در اوایل این ماه.

"پارچه پوشش صورت یکی از قدرتمند ترین سلاح ما باید به سرعت و متوقف کردن گسترش ویروس — به ویژه هنگامی که استفاده جهانی در یک جامعه تنظیم می باشد. همه آمریکایی ها باید مسئولیت برای محافظت از خود و خانواده و جوامع خود."

روز سه شنبه تصمیم که یک بار دیگر برجسته گسترده اظهار نظر عمومی با بسیاری از صحبت در حمایت از یک ماسک قیمومیت در حالی که دیگران به شدت مخالف آن می آید بر روی پاشنه از چند بزرگ خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای اعلام ماسک مورد نیاز است.

Publix مورد نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک در تمام فروشگاه های خود را موثر شنبه. مشتریان خرید در باشگاه سام CVS, Walgreens و خارج فروشگاه ها در سراسر کشور تا به حال به شروع به پوشیدن ماسک دوشنبه.

جنوب شرقی Grocers, parent company of Winn-Dixie BI-LO و Harveys سوپر مارکت ها به تازگی معکوس البته و گفت: همچنین نیاز است که خریداران پوشیدن ماسک در فروشگاه خود را در سراسر ایالات جنوبی. که مورد نیاز آغاز خواهد شد شنبه, جولای 27.

فرمان گذشت جمعه شامل تعدادی از معافیت و نمی شود به شهرهای ناپل و مارکو جزیره است. این شهرستانها می تواند رای به انتخاب کردن در.

مکان های عبادت و مدارس به کودکان زیر سن 18 سال هستند از مطالعه حذف از دستور و کودکان تا سن نه مجبور به پوشیدن ماسک.

هر فرمان و ماسک را به فرسوده توسط:

  • رستوران مشتریان و یا مشتریان در حالی که ناهار خوری و/یا مصرف نوشیدنی در حالی که نشسته در جدول;
  • ورزشگاه کاربران کار کردن و یا در یک کلاس که در آن حداقل 6 پا از فاصله وجود دارد و با نزدیک ترین حامی;
  • آرایشگاه و یا سالن زیبایی مشتریان و یا مشتریان در هنگام پوشیدن صورت را پوشش خواهد "با دخالت" با خدمات;
  • صاحبان کسب و کار مدیران و کارکنان که در یک منطقه از کسب و کار است که به روی عموم باز ارائه شده است که 6 پا از فاصله موجود بین کارکنان. (این استثنا اعمال را به کارکنان که در حال حاضر در آشپزخانه و یا مناطق دیگر که در آن مواد غذایی و نوشیدنی آماده در یک رستوران و یا مواد غذایی ایجاد.)
  • نوار مراجعان در حالی که مصرف نوشیدنی و یا مواد غذایی;
  • مهمانان داخل اتاق هتل, متل, اتاق, تعطیلات, اجاره, واحد, بهره وری منقسم زمانی واحد یا مشابه واحد.

با توجه به فرمان مالک اپراتور مدیر و کارمند یک کسب و کار و یا محل سکونت ایجاد شده است به مطمئن شوید که هر فردی در آن استقرار مطابق با فرمان.

فرمان نیز اشاره می کند که هنگامی که یک مشتری ادعا میکند که او دارای معلولیت است که مانع از فرد از پوشیدن ماسک های کسب و کار ممکن است اما آنها هنوز هم باید جای آنها را با ارائه محدود خدمات تحویل و یا "دیگر اقامت معقول است."

اجرای فرمان سقوط خواهد کرد به شهرستان کد اجرای شهرستان ها گفته اند.

"که اساسا بدان معنی است که این شکایت محور" ساندرز گفت. "بنابراین اگر کسی وارد یک کسب و کار بدون ماسک و کسی که تماس ما کد اجرای به شکایت اجرای کد می توانید به کسب و کار و بگو: شما نیاز به اجرای این کار است.'"

در بدترین حالت که در آن نقطه او ادامه داد: یک کارفرما ممکن است یک هشدار دریافت کنید اما در نهایت اگر آن را تبدیل به یک اجرای کد مورد آن خواهد آمد به شهرستان کد اجرای مدیره و در نهایت به هیئت شهرستان کمیسیون.

"و هر گونه فعالیت های گرفته شده توسط کارفرما کسب و کار برای به اجرا درآوردن ماسک مورد نیاز خواهد بود به حساب گرفته شده در شرایط استفاده از هر گونه مجازات" ساندرز گفت. "بنابراین من فکر نمی کنم این امر می تواند طاقت فرسا در کسب و کار. این واقعا یک فرصت برای بدست آوردن مردم را به پوشیدن ماسک در آن کسب و کار و به دست آوردن برخی از اجراي آن است."

نقض فرمان به مجازات جریمه نقدی از $500.

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 142 موارد جدید COVID-19 روز شنبه, بالا بردن شهرستان را در مجموع تایید موارد به 8,076. ذغال سنگ گزارش شده بیشتر از مرگ و میر در روز سه شنبه افزایش county کل مرگ و میر به 109.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن