کودکان خدمات شورای شهرستان مارتین بودجه سواد با استفاده نشده ذخایر

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:43 PM EDT 29 مه سال 2020مارتین کانتی — کودکان خدمات شورای شهرست

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

مارتین کانتی — کودکان خدمات شورای شهرستان مارتین است که بیشتر ضربه زدن به آن قبلا استفاده نشده ذخایر دلار تا 1 میلیون دلار به عنوان آن را همچنان به نشانی جامعه را باید در نور از coronavirus.

در آینده نزدیک به شورای صرف در سواد و سلامت روان برنامه های تابستان امسال برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی منطقه در برابر پتانسیل آموزشی اسلاید به دلیل COVID-19.

این پول بخشی از $2.2 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان در اختصاص داده نشده ذخایر که ایجاد شده بود در سال های اخیر برای اولین بار منتشر شده توسط TCPalm.

بیشتر: کودکان خدمات شورای شهرستان مارتین دارای 2 میلیون دلار را به شورای صرف آن ؟

به تازگی نزدیک به یک دهه-پیر سیاست به نگه بر روی اختصاص داده نشده ذخایر آورده بود قبل از این شورا نشان می دهد که بین 25 و 50 درصد از این ذخایر ممکن است در بیش از شورای سیاست چه مقدار از آن را باید نگه دارید و بر روی برای یک روز بارانی.

"به همین دلیل ما با داشتن مقداری پول ذخیره بدون اختصاص آن به کودکان" خدمات شورای شهرستان مارتین مدیر اجرایی دیوید Heaton روز جمعه گفت به TCPalm. "این قطعا یک مثال از یک فاجعه پیش بینی نشده است که ما باید برای پاسخ به."

به تصویب شورای حدود 185,000 در نشست اضطراری روز شنبه برای کمک به پرداخت برای ویژه برنامه های تابستانی در YMCA از گنج ساحل, بنر دریاچه باشگاه و برنامه ها در بندر سالرنو حوب ساند و Indiantown برای پسران و دختران باشگاه Martin County است.

تا برای اضافی $400,000 می تواند تایید دوشنبه برای پسران و دختران باشگاه در یکی دیگر از نشست اضطراری برای کمک به آن را باز کنید تا قسمت-مهد کودک بخشی از برنامه های سواد آموزی در شرق استوارت و نخل شهرستان. اعضای شورای تردید برای تصویب آن حق دور.

عضو لایحه Tulko سابق رئیس شورا گفت: پول برای این برنامه ها که برای آمدن بیش از حد ذخایر.

ذخایر بین 500.000 دلار و $1 میلیون دلار Heaton گفت: اما این تعداد هنوز در حال کار می کرد پس آنچه که او به نام مشکوک بودجه توسط شورای قبلی مدیر امور مالی.

"ما باید قوی رزرو, اما آن را بی نهایت" عضو و شهرستان کمیسر سارا گفت.

Tulko مانند دیگر اعضای ابراز رزرو به صرف به سرعت آنچه را که آنها انباشته شده بیش از چندین سال.

"ممکن است ما خودمان را در دو سال از هم اکنون بدون داشتن صندوق تعادل" Tulko گفت. "ما نیاز به این کمی کندتر است."

صندلی جاشوا Ferarro زیر فشار توسط عضو جیمز کمپو به آمده تا با یک طرح برای ذخایر به نام برای سازمان ها برای ارائه درخواست برای سواد آموزی و سلامت روان برنامه های تابستان امسال در پاسخ به کوروناویروس.

A $619,000 درخواست با حدود 300 ، 000 $برای شرق استوارت از پسران و دختران باشگاه در آورده سوالات گسترده تر از نقش Martin County School District در ارائه فضا برای تابستان باشگاه است.

بخشی از $619,000 درخواست از این شورا توسط پسران و دختران به پوشش هزینه های سربار.

این باشگاه می خواهد به استفاده از قابل حمل تریلر واحد راه اندازی در سراسر استوارت دبیرستان. مدیر Ketih فلچر گفت: از آن سخت بود برای کاهش هزینه ها با توجه به منطقه مدرسه ناتوانی در ارائه فضای داخل جامعه مدارس — که ممکن است تغییر دوشنبه پس از Martin County کمیسیون کارگردانی منطقه به باز کردن این تابستان.

"در هر زمان شما را یک تاخیر در تصمیم گیری شما به تأخیر انداختن برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی مداخله" فلچر گفت: پنج شنبه. "من نگران بچه ها در شرق استوارت."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب