فرزند نا امنی غذایی انتظار می رود به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:00 AM EDT Jul 28, 2020Zoey Spangler نمی خواهم یک جشن تولد این س

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

Zoey Spangler نمی خواهم یک جشن تولد این سال است.

در عوض 8 ساله از مادرش پرسید: اگر او می تواند میزبان یک درایو غذایی به نفع فضل بسته یک سنت لوسی شهرستان غیر انتفاعی است که می فرستد به تنقلات و وعده های غذایی آخر هفته با نا امنی غذایی کودکان در طول سال تحصیلی.

Zoey احساس بد است که برخی از همکلاسی هایش در Morningside مدرسه ابتدایی در پورت سنت لوسی تکیه بر فضل بسته و همیشه دسترسی به مواد غذایی مانند او می کند.

آن را به طور متوسط تولد درخواست اما Zoey مادر تعجب نیست.

"او فقط بسیار همدلانه" گفت: سابرینا Spangler. "او فقط می خواهد برای کمک به عنوان بسیاری از بچه ها به عنوان او می تواند."

سه هفته ابتکار که به پایان می رسد Aug. 9 خاموش است به شروع Spangler گفت: با چند کیسه تحویل روزانه. ساکنان می تواند رها کردن آیتم ها در سال 1983 S.W. Biltmore سنت روزهای هفته از 7 صبح تا 3:30 بعد از ظهر و دریافت اطلاعات بیشتر در Facebook صفحه رویداد با جستجو "Zoey تولد آرزو درایو مواد غذایی."

Nonperishable موارد ترجیح داده می شوند مانند ماکارونی, سوپ بلغور جو دوسر کره بادام زمینی و میله گرانولی را کنار بگذارید.

این درایو مواد غذایی می تواند در بیشتر زمان مهم است. مارتین سنت لوسی رودخانه هند و اوکیچوبی شهرستانهای همه انتظار برای دیدن افزایش فرزند نا امنی غذایی در سال 2020 تغذیه امریکا تجزیه و تحلیل را نشان می دهد.

هر شهرستان پیش بینی شده است برای دیدن حدود 10 درصد افزایش در مقایسه با زمانی که به 2018 اطلاعات به عنوان نرخ بیکاری به شدت افزایش مدارس بسته باقی می ماند و کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی تاخیر میان coronavirus بیماری همه گیر.

فرزند نا امنی غذایی نرخ گنج در سواحل این سال است انتظار می رود:

  • Martin شهرستان: 26.5% (تا 9.6%)
  • Indian River County: 30.5% (تا 10.3%)
  • سنت لوسی شهرستان: 30.9% (تا 10.6%)
  • اوکیچوبی شهرستان: 34.7% (تا 10.6%)

این پیش بینی ممکن است حتی در پایین سمت ساحل گنجینه بانک مواد غذایی سخنگوی Krista دی استفانو گفت.

بیشتر: Treasure Coast مواد غذایی بانک تقاضا تا 40 درصد در میان COVID-19 شیوع

بیشتر: St. Lucie شهرستان reassigns کتابداری و اطلاع رسانی برای کمک به ساحل گنجینه بانک مواد غذایی

"در آن طول می کشد مردم در حالی که به عقب (از نظر مالی) زمانی که آنها بوده ام در پشت برای بسیاری از ماه" دی استفانو گفت. "ما می دانیم که ما در حال رفتن به در این افزایش سطح حداقل تا پایان سال و به 2021."

بانک غذایی دیده می شود در حدود 200% افزایش پس از COVID-19 ضربه او گفت: با خانواده جدید با استفاده از سازمان غذا pantries و کمک های دیگر برنامه های روزانه است.

فصل تابستان به طور معمول دارای بالاترین حجم از مواد غذایی و کمک های دی استفانو گفت. نیاز موجب اوایل سال جاری زمانی که مدارس بسته در ماه مارس برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus و ادامه خواهد داد به افزایش در میان نامشخص بازگشت به کلاس های درس.

مدارس در سنت لوسی و رودخانه شهرستان را بازگشایی Aug. 24 و مارتین انتظار می رود که برای تصمیم گیری شنبه شب که آیا برای بازگشایی Aug. 25 اما دانش آموزان باید این گزینه از حضور تقریبا.

فضل بسته خدمت شد و در حدود 600 کودکان در سنت لوسی County, ارسال, صفحه اصلی, صبحانه, ناهار و شام و میان وعده برای تعطیلات آخر هفته و تا به حال هیچ راه رسیدن به آنها را زمانی که مدارس بسته گفت: رئیس جمهور لورا Klosterman.

بیشتر: Walmart اهدا $10,000 به سنت لوسی شهرستان غیر انتفاعی فیض بسته

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: در اینجا چگونه برای کمک به گنج ساحل ساکنان در نیاز

"بسیاری از مدارس ما در زمان عادی ارائه صبحانه و ناهار و گاهی اوقات شام برای کودکان" Klosterman گفت. "حقایق است که به من بگویید که این بچه ها واقعا با تکیه بر آن مواد غذایی است. راهنمایی مشاوران و معلمان و کافه تریا مدیران ... هیچ کس تا به حال به کسانی که دسترسی به بچه های دیگر."

فضل بسته که همکاران با شهرستان مدرسه منطقه در تلاش است برای به دست آوردن غذا به نیازمندان در جامعه در ماه مدرسه خارج شده و او افزود: اهدای وعده های غذایی به بیکار و بی خانمان و پرورش سازمان های مراقبت.

غیر انتفاعی انتظار برای دیدن یک افزایش در زمانی که کلاس های درس بازگشایی, اما همچنین در حال کار بر روی یک طرح به جای آموزش از راه دور و همچنین Klosterman گفت. وجود دارد هیچ قطعی برنامه ریزی نشده است.

"گرسنگی وجود دارد در یک روز خوب," او گفت:, "اجازه دهید به تنهایی در طول یک بیماری همه گیر."

آن را دلسرد کننده دی استفانو گفت: از آنجا که کودک ناامنی غذایی نرخ شد و در نهایت شروع به ایجاد ثبات پس از رکود اقتصادی سال 2008. غذا بانک رفت و به سال 2020 با امید بالا به ادامه ساخت headway اما به سرعت پرتاب جدید آچار.

"به عنوان ناامید کننده آن را به عنوان است برای دیدن اعداد پایین رفتن و در حال حاضر تا برنامه های ما تا به حال چنین تاثیر طول این سالها و در حال حاضر آن را فقط یک ماده از گسترش برای پاسخگویی به تقاضای جدید," دی استفانو گفت.

ساکنان علاقه مند به کمک مواد غذایی و یا کمک های پولی به فضل بسته های خواسته شده را به ایمیل info@gracepacks.org و یا بازدید از وب سایت خود را gracepacks.org.

کمک های مالی به ساحل گنجینه بانک مواد غذایی می تواند به صورت آنلاین در stophunger.org و مواد غذایی می شود کاهش یافته است در هر یک از سایت های ذکر شده در وب سایت خود را.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن