مراکز حرفه ای کسب و کار, جویندگان کار دنده تا برای coronavirus همه گیر بازیابی

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 AM EDT 28 مه سال 2020به عنوان بخشی از اقتصاد بازگشایی میان

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

به عنوان بخشی از اقتصاد بازگشایی میان coronavirus همه گیر محلی مراکز حرفه ای کسب و کار و جویندگان کار در حال آماده سازی خود برای بهبود.

CareerSource جنوب غربی فلوریدا که در عمل پنج سرویس کامل مراکز حرفه ای در منطقه و دو ماهواره مراکز به زودی باز کردن درهای خود را برای حضوری خدمات پس از بسته شدن برای بیش از دو ماه است.

در حالی که از نظر جسمی بسته به این مراکز شده اند عامل در سراسر این بیماری همه گیر را ارائه بیکار افراد با خدمات مجازی مانند بازنشانی بیش از 5,500 شماره پین به کمک در روند تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری از طریق فلوریدا اتصال سیستم.

"بزرگترین چیزی که ما انجام دادیم این بود همه رو پشت تلفن گفت:" جو Paterno مدیر اجرایی CareerSource جنوب غربی فلوریدا. "یکی از نظرات ما رو بود این بود فقط خوب به صحبت کردن با کسی.' ما شنیده سرخوردگی. مردم ما نشسته و گوش مردم دریچه در مورد سرخوردگی خود را."

مکان, اما, دوباره باز خواهد شد به صورت حضوری خدمات در ژوئن 1, همزمان با زمانی که در بسیاری از فلوریدا کمک خواهد کرد خود را بیشتر از همیشه.

چرا که هزاران نفر شده اند furloughed یا گذاشته در دولت در طول همه گیر وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی لغو کرده است کار جستجو/کار ثبت نام مورد نیاز برای کسانی که به دنبال مزایای بیکاری. معمولا زمانی که یک تلاش برای دریافت مزایای از طریق فلوریدا سیستم اتصال آنها باید نشان می دهد که آنها به دنبال کار هستند.

این waiving از این نیاز منقضی خواهد شد پس از 30 ماه مه به این معنی که بیکار محلی نیاز به آماده شدن برای فعال جستجو برای اشتغال به عنوان از 1 ژوئن.

چه چشم انداز: جنوب غربی فلوریدا نرخ بیکاری به شدت افزایش در ماه آوریل بیش از ارتفاع از رکود اقتصادی بزرگ

این نیاز در میان افراد در این منطقه است که انتظار می رود به بالا به عنوان کارشناسان می گویند که از آن خواهد شد یک راه طولانی قبل از هر کس می تواند بازگشت به کار.

جنوب غربی فلوریدا رسیده در ماه آوریل نرخ بیکاری بالاتر از ارتفاع 2008 رکود اقتصادی ، با توجه به گزارش منتشر شده در جمعه توسط وزارت فلوریدا اقتصادی, فرصت, آوریل نرخ بیکاری سر به فلک کشید به 14.6 درصد در لی شهرستان و 13.4 درصد در شهرستان ذغال سنگ

جیم دیوار مدیر ارتباطات برای CareerSource جنوب غربی فلوریدا با اشاره به عدم اطمینان از وضعیت, به عنوان برخی پیش بینی کرده اند که وجود خواهد داشت یک موج دوم ویروس در پاییز است که یک بار دیگر نیروی تعطیل و هزاران نفر از مرگ و میر. برخی از کسب و کار ممکن است برای ماه صبر کنید قبل از بازگرداندن کامل خود کارکنان است.

"من فکر نمی کنم وجود دارد یک کسب و کار وجود دارد که می خواهد به همراه کارکنان خود را به عقب فقط برای ذخیره کردن آنها را دوباره" دیوار گفت. "ما نمی خواهد به سطح اشتغال است که ما قبل از همه گیر."

یکی از این صنایع که ضربه سخت ترین در منطقه میان افزایش محدودیت های مسافرتی و نگرانی های ایمنی بود مهمان نوازی و گردشگری. با وجود این, برایان کرامر مدیر کل هایت ریجنسی نارگیل نقطه توچال و اسپا در بونیتا اسپرینگز گفت که او امیدوار است که او می تواند همه کارکنان خود را به کار مدتی به زودی.

هتل بسته شده در مارس 9 با توجه به همه گیر منجر به 98 درصد از کارکنان در حال قرار دادن بر روی کردند. هتل بازگشایی شد در مارس 21 و قادر به بازگرداندن حدود یک چهارم از کارکنان.

"امید ما این است که ما شروع به دیدن یک چشم انداز مثبت در کسب و کار در حال حاضر که ما در حال باز کردن و ما می توانید شروع به گرفتن این افراد بازگشت به کار" او گفت:. "ما در حال تلاش برای کشف کردن آنچه ما اشتغال جدید نیاز خواهد بود برای 'طبیعی' در حال حاضر آن را دشوار است برای انجام به دلیل طبیعی جدید را نگه می دارد در حال تغییر در هر روز است."

Heartbreak hotel: هتل اپراتورهای دست و پنجه نرم کردن با ضرر و زیان مالی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

بازیابی برای رفت و آمد مکرر او گفت: آهسته است با افزایش هزینه های اضافی برای تمیز کردن اقدامات و اجازه می دهد این هتل برای رسیدن به ظرفیت کامل برای اطمینان از ایمنی.

"از آنجا که بازیابی نیست و ما در حال انجام کسب و کار ما در گذشته ما نمی توانیم به عقب به عنوان بسیاری از ما می خواهم به در این مرحله," او گفت:.

CareerSource حسن نیت کار مراکز آماده شدن برای افزایش کار-جستجوگر نیاز

با وجود تلخ بیکاری تصویر مارس اعداد هم رنگ CareerSource کارگران در حال آماده سازی برای پر کردن به عنوان بسیاری از پوزیشن های باز را به عنوان ممکن است در کسب و کار است که شروع به باز کردن.

"ما نمی خواهیم مردم را به تسلیم" Paterno گفت. "ما همه اینجا هستیم برای کمک به."

"وجود دارد خواهد بود در تلاش پیدا کردن کار," او اضافه شده است. "برخی از مکان ها بسته شدن. برخی از کسب و کار هستند گفت: "ما در حال رفتن به استخدام به عنوان بسیاری به عنوان قبل از ما بود' ... همه از خدمات ما در حال رفتن به در تقاضا است."

او گفت که بازگشایی CareerSource دفاتر به مردم اجازه می دهد به تنهایی در این کار به دنبال روند و برای دریافت یک تماس های شخصی از مشاوران حرفه ای.

"درست است که تعامل بین مردم در حال رفتن به نفع هر دو طرف است."

علاوه بر این به طور مداوم درگیر شدن و رسیدن به جامعه کسب و کار CareerSource مراکز می تواند کمک به مردم به کار با ارائه فرصت های آموزشی.

این فرآیند شامل یک "شکاف مهارت تجزیه و تحلیل" Paterno گفت: در آن تعیین می شود چه مهارت و یا تجربه یک کارجو از دست رفته است به منظور موفقیت در انجام نقش خاصی است که آنها در غیر این صورت ممکن است مناسب برای.

پس از تجزیه و تحلیل CareerSource می تواند ارائه به کارفرما "در کار آموزش قرارداد" است که در آن CareerSource برای پرداخت کمتر از 50% جدید و دستمزد کارکنان در حالی که کارمند انجام آموزش ساعت.

"اگر آن را 400 ساعت شما 50 ٪ از حقوق و دستمزد خود را بازپرداخت به شما به صورت ماهانه پس از شما آنها را پرداخت," او گفت:. "آنها تبدیل شده است که کارفرما کارمند اول و سپس آنها را آموزش آنها در کار است."

یک سازمان دیگر است که کمک به بیکاران در میان مردم محلی این بیماری همه گیر است که حسن نیت صنایع جنوب غربی فلوریدا را پوشش می دهد که در پنج منطقه شهرستان از لی, Collier, Hendry ، Glades و شارلوت.

در حالی که اکثر تشخیص سازمان خود را در فروشگاه های خرده فروشی غیر انتفاعی نیز به اجرا در جامعه و مراکز منابع در این منطقه است. مراکز ارائه خدمات اشتغال مانند کمک به افراد در پر کردن بیکاری ادعا می کند و می توانید پیوند مردم با منابع موجود در جامعه برای به دست آوردن دسترسی به مواد غذایی پرداخت آب و برق و کمک های دیگر.

جزئیات: فروشگاه های مواد غذایی را متنوع مراحل در عموم گزارش coronavirus موارد اجرای اقدامات ایمنی

فرد ریچاردز حسن نیت جنوب فلوریدا معاون رئیس جمهور از جامعه خدمات پشتیبانی گفت که خود را به مراکز ارتباط خوبی با CareerSource ساخت آن آسان به مراجعه جویندگان کار به CareerSource دفاتر اگر حسن نیت نمی تواند پر کردن یک نیاز خاص.

"اگر ما می خواهیم برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر آن را برای رفتن به تیم کار" دیوار گفت. "این را به همه ما می رویم با هم به همان جهت است."

حسن نیت این مراکز خدمت 963 افراد در لی Collier Hendry و شارلوت استان ها در ماه های مارس و آوریل است. این سرویس درخواست شد در درجه اول مربوط به کمک با تشکیل پرونده به تعداد مدعیان بیکاری و هماهنگی دسترسی به خدمات اجتماعی از جمله مواد غذایی است.

ریچاردز گفت که این مراکز به زودی "انتظار حجم بالایی از افراد به دنبال از سرگیری توسعه خدمات است."

"ما واقعا به دنبال در نرخ بالای بیکاری و چگونه ما در پاسخ به این که" او گفت:.

حسن نیت نیز انتشار آن همراه JobLink برنامه در اوایل ماه ژوئن است. تلفن همراه JobLink یک RV که حسن نیت خریداری شده در سال 2014 خواهد بود و بازدید از سایت های مختلف محلی در شهرستانها و ارائه خدمات مشابه به عنوان جامعه مراکز منابع.

"این واقعا در پاسخ به چگونه ما را به کسانی که روستایی و تحت خدمت در مناطق" ریچاردز گفت.

حسن نیت خود یک کارفرمای بزرگ در منطقه ارائه شغل به حدود 800 نفر است. در جنوب غربی فلوریدا حسن نیت عملیات در حال اجرا با کمتر از 10 درصد از نیروی کار خود را به کار گرفته اما در حال حاضر که فروشگاه های خرده فروشی بازگشایی به 50 درصد ظرفیت این تعداد رفته بالا به طور قابل توجهی.

کارولین جانسون حسن نیت منطقه معاون ارتباطات و توسعه گفت که در اوایل ماه جولای حسن نیت باید نزدیک به 800 کارمند سطح دوباره.

"همانطور که ما تنظیم به این دنیای جدید و آنچه که ما در حال برخورد با ما پیش بینی آوردن بیشتر مردم به," او گفت:. "ما فقط باید به نگاه و دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید. ما نمی خواهیم با عجله به آن است."

کسب و کار, جویندگان کار تنظیم به 'طبیعی'

جانسون اظهار داشت که این بیماری همه گیر است "نوشته" جدید مجازی راه انجام کسب و کار.

"هنجار جدید پدید آمده است" جانسون گفت. "تاپیک فقط برای رفتن به لنز جدید در همه چیز."

این "طبیعی" امر به راه است که بسیاری خواهد شد انجام کسب و کار حتی پس از همه گیر شده است. برای مثال جانسون انتظار ندارد حسن نیت به توقف اضافی تمیز کردن اقدامات آنها به تصویب رسید در هر زمان به زودی.

چرخه به این داستان: دوچرخه کسب و کار پررونق در لی ذغال سنگ پس از coronavirus همه گیر آغاز شد

و جویندگان کار در محیط فعلی نیز مجبور به آماده سازی به صورت کاملا مجازی به دنبال روند مربوط به مجازی و یا تلفن مصاحبه و انجام کار آنلاین جستجو.

دیوار اشاره کرد که در گذشته کارفرمایان همواره گفته است که آنها می خواهند جامد بنیادی "مهارت های نرم افزاری" مانند تماس با چشم خوب و دادن شرکت در یک نامزد. چگونه این مهارت های نرم افزاری ترجمه خواهد شد در طول کار جدید به دنبال روند هنوز نامشخص است.

"هنگامی که ما به این هنجار جدید چه مهارت های نرم افزاری که به همراه این جدید مجازی واقعیت؟" دیوار پرسید.

Janeth Castrejon یک مدیر ارتباطات با CareerSource گفت که این سازمان به ساکنان بیکار به سرعت در دنیای مجازی با حوادث مانند یک برنامه ریزی مجازی نمایشگاه فرصت های شغلی در ماه جولای.

"آن را به مهم برای همه ما به اندازه کافی انعطاف پذیر برای تغییر چرخ دنده ها به چیزی جدید," او گفت:.

CareerSource شده است کمک ژاکلین برنارد, 33, یک استروئ ساکن که در حال حاضر بیکاری با کمک به بهینه سازی خود را از سر و پاسخ دادن به سوالات او تا به حال در طول کار خود را جستجو کنید. برنارد امیدوار است به زودی زمین های منابع انسانی و موقعیت در کسب و کار و با اشاره به عدم قطعیت در اطراف چه عملیات را مانند یک بار او را امن و امان اشتغال است.

"وقتی که من نگاه به آینده و فکر کردن در مورد در حال توسعه مردم خود و فرهنگ خود را در بسیاری از اوقات کسانی که همه چیز اتفاق می افتد و چهره به چهره" او گفت:. "چه چیزی است که رفتن به مانند نگاه به آینده از نیروی کار? ... این یک انتقال بزرگ برای همه, در حال حرکت به فن آوری است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن