کسب و کار و کارشناسان اقتصادی به اشتراک گذاری بینش در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس در تاون هال

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:06 AM EDT Jul 15, 2020کسب و کار و کارشناسان اقتصادی مشترک خود را در

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

کسب و کار و کارشناسان اقتصادی مشترک خود را در افکار و بینش در مورد اثرات این بیماری همه گیر کوروناویروس در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد و نیروی کار در طول یک رویداد مجازی شنبه شب.

اخبار مطبوعات ناپل اخبار روزانه و WGCU رسانه های عمومی همکاری با هم برای میزبان "برای کسب و کار باز" سالن شهر.

سخنرانان لمس بر روی همه چیز از جایی که این منطقه بیکاری ممکن است به رهبری چگونه کسب و کار مجبور شده اند به محور عملیات خود را برای مقابله با "طبیعی" — برای بقای خود به آنچه که در آینده ممکن است نگه دارید برای صاحبان کسب و کار و کارگران در پنج یا 10 سال از هم اکنون.

با بیشتر کسب و کار بازگشایی وجود دارد نشانه هایی از امید برای اقتصاد منطقه است اما این امید را در خو نگرانی در مورد کاهش اخیر در coronavirus موارد زیر را مرحله سه از فلوریدا بازگشایی.

در اینجا چند خیلی چیزهای مشترک در طول رویداد تعاملی که شامل زنده رای گیری و زنده پرسش و پاسخ جلسه در Facebook بلافاصله پس از یک ساعت پخش.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان ماسک دستور می افتد کوتاه در شهرستان ضبط و بعد از coronavirus موارد

با نشانه های بیشتری از فعالیت های اقتصادی کریستوفر وستلی یک اقتصاددان و رئیس دانشگاه بین المللی چابهار را Lutgert دانشکده کسب و کار گفت: نرخ بیکاری باید همچنان به سقوط خود در منطقه است.

دولت را انتشار نرخ بیکاری ماه ژوئن در روز جمعه. جنوب غربی فلوریدا رای دادن باید بهتر از آنچه در آن ممکن است زمانی که آن را ایستاده در 13.6% از وستلی گفت.

"آنها هنوز هم برای رفتن به بالا. آنها هنوز هم در حال رفتن به در دو رقم" او گفت:.

Westley توصیف این بیماری همه گیر به عنوان یک "قوی سیاه "رویداد" است که به طور غیر منتظره به ارمغان آورد در مورد تنظیمات قابل توجهی در اقتصاد منطقه.

"این خروش دوباره هر وسیله," او گفت:.

آن می تواند خروش دوباره تا پایان سال, اما, اگر, اثرات, از محرک پولی هستند احساس کردم و متوجه شدم در آن وستلی گفت.

پرسید: اگر آن را به ارزش آن را به بازگشایی فلوریدا اقتصاد پس به زودی او گفت: "این سخت است برای گفتن" و اضافه کرد که برخی از مطالعات نشان می دهد که مستندات واقعا یک اثر در گسترش coronavirus.

بیشتر: دو پزشکی و امداد گروه های ترک ایممکلی با وجود بالا رفتن COVID-19 موارد

کالین DePasquale, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بیشتر فورت مایرز اتاق بازرگانی و Teri اشلی, مدیر اجرایی, Charlotte County, اتاق بازرگانی مشترک, چگونه خود را سازمان منتقل شده عملیات خود را برای خدمت به نیازهای در حال تغییر از اعضای خود و با تبدیل شدن به یک منبع حیاتی برای coronavirus-اطلاعات مرتبط.

با افزایش اخیر در coronavirus موارد مجلسی در شارلوت کانتی است که به معنای واقعی کلمه عامل روز به روز اشلی گفت.

"مردم فراموش می کنند که اتاق های کوچک, کسب و کار," او گفت:.

در شارلوت کانتی اقتصادی بسیاری از پروژه های توسعه است که در آثار قبل از همه گیر آمار در حال پیشرفت.

"همه چیز منفی نیست," او گفت:.

DePasquale گفت او شده است تحت تاثیر قرار چگونه کوچکتر کارآفرینان مستقل و متعلق به کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا باید چرخد و به ماندن در کسب و کار نه فقط یک بار بلکه دو یا سه بار به عنوان بحران آشکار شد.

بیشتر: COVID-19 تست آنتی بادی ایالت کم يافتهها: 4% دارای آنتی بادی

کسب و کار آغاز شده بود به بهبود قابل توجه در فورت مایرز منطقه تا تعداد coronavirus موارد شروع به اوج گرفتن در منطقه, او گفت:, اما هنوز هم وجود دارد دلیلی برای خوش بینی با توجه به همه چالش های منطقه است غلبه بر از قدرتمند طوفان به سمی قرمز جزر و مد.

"ما وجود دارد" DePasquale گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن