آوردن دانش آموزان به مدرسه در شرایط فعلی می تواند فاجعه بار' معلمان می گویند

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:58 PM EDT Jul 6, 2020ارسال دانش آموزان به مدرسه در صورت رشد c

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

ارسال دانش آموزان به مدرسه در صورت رشد coronavirus موارد — مانند گنج ساحل است که در حال حاضر تجربه می تواند فاجعه بار با توجه به معلمان در مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای استان است.

نمی شود آن را امن معلمان می گویند.

افتتاح مدارس تحت شرایط فعلی "می تواند فاجعه بار" گفت: کارن Resciniti رئیس Martin County انجمن آموزش و پرورش. اکثر مربیان در منطقه هستند و مردد به بازگشت به کلاس درس حتی اگر اجتماعی فاصله است و به دنبال ماسک های مورد نیاز, او گفت:.

Resciniti; Indian River County انجمن آموزش و پرورش رئیس جمهور جنیفر Freeland; و انجمن آموزش و پرورش از سنت لوسی شهرستان جمهور David E. Freeland باید التماس کرد با مقامات منطقه به ادامه آموزش مجازی آمده اوت.

با این وجود آموزش و پرورش دولت کمیسر ریچارد کورکوران صادر اورژانس را روز شنبه, نیاز به تمام مدارس برای باز کردن در پاییز.

مدارس در ماه مارس تا به حال به محوری برای آموزش از راه دور هنگامی که مدارس تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیشتر: درایو-از طریق فارغ التحصیلی برای ورو بیچ, سباستین رودخانه دبيرستان

رهبران اتحادیه' نامه ذکر نگرانی های ایمنی اعضای خود را hesitance به بازگشت و ناتوانی در ایجاد یک محیط پایدار برای معلمان و دانش آموزان خود را. رهبران اتحادیه همچنین خواستار تصمیم گیرندگان به دنبال فدرال و ایالتی بازگشایی دستورالعمل.

"روشن شده است که ما را قادر به ارائه محیط لازم برای حفظ کارکنان و دانش آموزان و جامعه امن" در یک محیط مدرسه دیوید Freeland نوشت. "تا زمانی که ما می توانید با خیال راحت و مسئولانه بازگشایی مدارس ما ما نباید از دانش آموزان و مربیان برای بازگشت به مدرسه سایت.

اتحادیه و منطقه کار کرده اند با هم در طول همه گیر برای ایجاد برنامه های, اما بسیاری از سوالات بدون جواب باقی می ماند دیوید Freeland گفت TCPalm. نامه فرستاده شده در بخش به بیان اعضای اتحادیه' نگرانی در مورد بازگشایی دستورالعمل, او گفت:.

بیشتر: "شما استفاده می شود برای ناراحت بودن': محلی دانش آموزان سیاه پوست به یاد بیاورید در مدرسه تصمیم به اعتراض

"ما متوجه هیچ راهی وجود دارد که یک برنامه کامل," او گفت: "اما ما باید حداقل آشنایی با دستورالعمل کاهش تعداد" قبل از بازگشت به کلاس های حضوری.

جنیفر Freeland, در, رودخانه, شهرستان, گفت: در نامه ای به رودخانه هند سرپرست دیوید مور و رئیس هیئت مدیره مدرسه لورا Zorc که بازگشت به مدرسه تحت شرایط فعلی خواهد بود "بیمار توصیه می شود."

"ما نمی خواهیم برای به تاخیر انداختن شروع مدرسه, اما آن است که آن را مجازی حداقل در ابتدا تا ما که رو به پایین به نوبه خود," او گفت: TCPalm دوشنبه.

فدرال ارشاد برای بازگشایی توصیه رو به پایین مسیر از موارد مثبت در طول 14 روز دوره.

گنج ساحل اتحاد مخالف منحنی.

تعداد موارد تایید شده در روز دوشنبه افزایش یافت و به 5,639 در سراسر tri-county منطقه پریدن بیش از 200 مورد از روز یکشنبه با توجه به آخرین بخش بهداشت و درمان داده است.

Indian River County تنها Treasure Coast منطقه که ارائه آن بازگشایی برنامه. مور ارائه شده از منطقه اولیه بازگشایی طرح — سنتی back-to-school مدل مجازی گزینه و ترکیبی از این دو — ژوئن 26.

در یک Facebook Live اعلام روز شنبه او ارائه شده به روز رسانی به سه جانبه رویکرد و گفت: دانش آموزان دیگر نمی خواهد باید این گزینه برای بازگشت به آجر و ملات تنظیم در ماه اوت اگر موارد همچنان به افزایش است.

بیشتر: مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن

مارتین و سنت لوسی استان ها انتظار می رود به حال اولیه خود را بازگشایی برنامه های سه شنبه.

برای جنیفر Freeland, دعوت از رهبران منطقه برای ادامه آموزش مجازی این سقوط بود و هیچ تصمیم گیری آسان.

معلمان مشتاق به بازگشت به کلاس های درس خود و دانش آموزان خود را و آنها همدردی با پدر و مادر, او گفت:, و بسیاری از مربیان درک است که آموزش مجازی کمتر از ایده آل برای بسیاری از خانواده ها.

هنوز, این اتحادیه با نگرانی اصلی این است که نگه داشتن دانش آموزان و خانواده ها و اعضای آن امن, او گفت:.

"ما درک می کنیم آن را به بهترین گزینه برای همه" او گفت:, اما آن را تنها گزینه در حال حاضر است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.

بیشتر: مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب