برنت چاق شدن: دلیل این COVID-19 اعداد همیشه اضافه کردن

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT Apr 23, 2020با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت 10 ذغال سنگ شه

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت 10 ذغال سنگ شهرستان ساکنان مرده بود به عنوان یک نتیجه از کروناویروس که از چهارشنبه.

که همان عنوان کرد و گفت 10 نفر در ذغال سنگ شهرستان فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه از کروناویروس که از چهارشنبه.

وجود دارد دو عدد وجود دارد خارج وجود دارد, هر دو از آنها معتبر در حق خود را دارد اما متفاوت توسط یک عامل یا 50% یا بیشتر در برخی از موارد است.

در اینجا دلیل:

وزارت بهداشت رقم بر اساس فرد متوفی را در محل اقامت. کسی از ویسکانسین می افتد که بیمار در ذغال سنگ شهرستان و سپس می میرد و در اینجا نمی خواهد نشان می دهد تا به عنوان یک ذغال سنگ شهرستان مرگ است.

این انجام شده است برای جلوگیری از شمارش دو برابر مرگ و میر. به عبارت دیگر برای جلوگیری از قربانی از شمارش به عنوان یک مرگ در اینجا و در ویسکانسین.

دیگر شماره یک از دفتر معاینات پزشکی است که تعدادی از افرادی که فوت کرده اند از این ویروس در من منطقه.

ذغال سنگ شهرستان معاینات پزشکی منطقه 20.

Coronavirus مرگ و میر در منطقه 20 بود که از 16 عنوان از چهارشنبه.

این شامل ذغال سنگ شهرستان ساکنان که درگذشت در اینجا به عنوان به خوبی به عنوان غیر مقیم که اینجا درگذشت.

این امر شامل ذغال سنگ شهرستان ساکن که در اثر این ویروس در جایی دیگر.

وزارت بهداشت در لی شهرستان گزارش شده بود 29 کشته و چهار شنبه. منطقه 21 دفتر معاینات پزشکی که شامل لی Glades و Hendry شهرستان فراهم نیست لیست خود را از coronavirus موارد شنبه.

وجود دارد هیچ چیز شیطانی جریان است. وزارت بهداشت و درمان نیست و تلاش برای ایجاد بحران به نظر می رسد کمتر شدید توسط underreporting اعداد. توضیح می دهد کریستین Hollingsworth سخنگوی وزارت فلوریدا سلامت در ذغال سنگ شهرستان "موارد گزارش شرایط از جمله COVID-19 گزارش شده است توسط دولت خود را اقامت. متحده پس از آن گزارش مورد شماره به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را شامل می شود در عمومی ملی آمار سلامت. گزارش موارد توسط دولت خود را از محل اقامت اجتناب از تقلید از گزارش."

بیشتر برنت چاق شدن: ویروس ممکن است باقی می ماند برای همیشه, اما محدودیت نمی تواند گذشته که طولانی

و نه به پزشکی قانونی تلاش به باد شماره. این من است که به سادگی در رابطه با تعیین علت مرگ افرادی که تصویب دور در ذغال سنگ شهرستان بدون در نظر گرفتن که در آن از آنها آمد.

اما در جایی مثل جنوب غربی فلوریدا با مقدار زیادی از وقت ساکنان و صاحبان خانه های متعدد شما می توانید ببینید که در آن متفاوت شمارش روش می تواند منجر به متفاوت برداشت.

بیشتر برنت چاق شدن: کسی در حال تماشای شما در یک جمع, مد, البته

در نظر بگیرید یک سناریو که در آن یک فصلی ساکن دائمی نشانی در, می گویند, Wisconsin اما صرف شش ماه از سال در اینجا. که فرد ممکن است قرارداد این ویروس در اینجا شناخته شده آن و گسترش آن به اطراف در طول دوره خود را و یا او را در زندگی روزمره کاهش یافته است بیمار به بیمارستان و درگذشت. که مورد نمی خواهد نشان دهد تا به عنوان یک ذغال سنگ شهرستان, مرگ, حتی اگر تمام کلید وقوع اینجا گرفت.

در یکی دیگر از سناریو فرد از ویسکانسین قرارداد این بیماری در ویسکانسین بازديد خانواده در ناپل برای فقط چند روز بیمار می افتد و می میرد اینجا.

هر دو مورد نشان می دهد که مرگ و میر در ذغال سنگ شهرستان تعداد دفعات مشاهده شده اما در ویسکانسین را حتی اگر در سابق مورد وجود دارد بسیار بیشتر تاثیر به جامعه محلی.

من شماره را منعکس هر دو مورد به عنوان ذغال سنگ شهرستان و میر.

بیشتر برنت چاق شدن: معمولی فصل آنفولانزا است آتیپیک در راه های مهم

از سوی دیگر اگر یک ذغال سنگ شهرستان ساکن صرف زمان قابل توجهی در یک خانه دوم در جای دیگر قرارداد این ویروس وجود دارد و گسترش آن به اطراف وجود دارد بیمار و مرگ وجود دارد, این امر نشان می دهد در بخش بهداشت شماره به عنوان یک ذغال سنگ County, مرگ, حتی اگر این فرد هرگز بیمار در ذغال سنگ شهرستان است.

من شماره نمی شامل اين مورد.

هر عدد مهم است.

وزارت بهداشت شماره به ما می گوید که چگونه بسیاری از دوستان و همسایگان ما در حال تسلیم شدن به این بیماری و کمک به سراسر کشور شکل طراحی شده برای جلوگیری از دو شمارش.

من شماره به ما می گوید که چگونه بسیاری از مردم در حال مرگ هستند در یک شهرستان است.

در هر دو مورد تعداد مرگ و میر است و نه مهم ترین متریک ما باید به دنبال در.

تعداد موارد آن را به عنوان در مقایسه با سیستم بهداشت و درمان توانایی برای درمان این تعداد است و آنچه اهمیت ترین.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن