برنت چاق شدن: یک سنت بر خلاف هر گونه دیگر واجب پست-کارشناسی ارشد ستون زندگی در

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT May 14, 2020من بلیط برای رفتن به استادان هفته گذشته است.بو

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

من بلیط برای رفتن به استادان هفته گذشته است.

بود این یک سال معمولی من را به این مناسبت به قلم واجب ستون خواستار از همه نویسندگان پس از بازگشت از اولین سفر خود به باشگاه گلف آگوستا ملی.

در مورد چگونه شما نمی توانید درک چگونه سبز چمن تا زمانی که شما آن را برای خودتان ببینید.

در مورد چگونه دوربین واقعا نمی گرفتن چقدر تند تپه ها هستند.

در مورد چگونه به عنوان معصوم به عنوان سبزی فیرویز جعبه توپ را روی گوه و حتی نگاه خشن در تلویزیون, آنها حتی بیشتر از آن در فرد است.

بیشتر برنت چاق شدن: 101 ساله, ماسک ساز با استفاده از مهارت های یک عمر به کمک در بحران

در مورد چگونه شما می توانید خرید یک فلفل شیرین ساندویچ پنیر برای $1.50 برای گریه کردن با صدای بلند.

اما این یک سال معمولی است ؟

بنابراین بعد از 30 سال ناموفق ورود به کارشناسی ارشد بلیط قرعه کشی برداشت من از آگوستا باید صبر کنید تا نوامبر است.

لطفا من را قبول برداشت از جایگزین فعالیت ماندن در خانه کردند ،

# بودن در خانه برای یک هفته با هیچ چیز و هیچ پول در آینده است مانند یک محاکمه اجرا برای دوران بازنشستگی. باید بگویم من فکر می کنم من می تواند مورد استفاده قرار گیرد به این. به جز برای پول در آینده ،

# خواندن روزنامه در رواق با یک فنجان قهوه و یک تجربه کاملا متفاوت از خواندن روزنامه در یک میز با یک زنگ تلفن.

# خواندن این مقاله که در فضای آرام تر اجازه می دهد زمان برای چیزهایی مانند reacquainted گرفتن خنده دار با صفحات. کسی است که به توضیح شکستن گربه اخبار برای من هر چند.

# در حالی که این روش استاندارد به همسر خود بگویید شما خواهد بود خوشحال به مقابله با هر گونه پروژه های کوچک او در ذهن در حالی که شما در خانه نباید او در حال حاضر می دانیم که شما واقعا نمی آن ؟

بیشتر برنت چاق شدن: معمولی فصل آنفولانزا است آتیپیک در راه های مهم

# آیا آنها را ترک یک تکه یا دو نفر از هر اره منبت کاری اره مویی پازل آنها کشتی از کارخانه یا من فقط بد بخت ؟ اگر آنها متوجه یک ولگرد قطعه اره منبت کاری اره مویی پازل, کارخانه کف من فکر می کنم آنها باید توقف تولید باز کردن تمام جعبه ها و کار هر یک از پازل تا زمانی که آنها پیدا کردن یک قطعه متعلق به قبل از ارسال آنها را.

# من متوجه آنها مدل مرد در حال حاضر در قیمت مناسب است. من حدس می زنم Drew Carey ندارد همان جنس درخواست تجدید نظر به عنوان باب بارکر.

# مدرسه آنلاین القا در پدر و مادر یک درک جدید برای معلمان است. و هیچ نگاهی به مواد تشکیل دهنده بر روی جعبه غلات نیست و تعداد مورد نیاز خود را از 15 دقیقه مستقل خواندن.

# به یاد داشته باشید زمانی که من استفاده می شود به شکایت که امروز بازی های ویدئویی اجازه می دهد بچه ها برای ارتباط برقرار کردن با دوستان خود را از راه دور کاهش چهره به چهره مخاطب و تشویق آنها را به ماندن در اتاق خود را ؟ ذهن هرگز.

بیشتر برنت چاق شدن: یک رویکرد علمی به بحران کنونی (یکی دیگر)

# هنگامی که شما لازم نیست به دنبال یک ورزش به عنوان مورد با من و فوتبال شما می توانید به تماشای یک بازی از یک سال پیش به عنوان اگر آن را اتفاق می افتد زندگی می کنند بدون داشتن دانش از چه کسی برنده و چه. البته این مورد با اکثر ورزش من را دنبال کنید. من به یاد داشته باشید که برنده یک بازی بیس بال از هفته گذشته اجازه دهید به تنهایی در فصل گذشته.

# صحبت از تماشای ورزشی در تلویزیون, چه کسی می دانست ضبط Red Bull cliff diving می تواند بسیار جاذب?

# وجود خواهد داشت بحث که فعالیت ها و موسسات باید باز برای اولین بار پس از بدترین بحران عبور می کند. رای من به کتابخانه می رود. هر کس گفت کتابفروشی هستند غیر ضروری کسب و کار بدیهی است که هرگز زندگی می کردند از طریق اقامت در خانه سفارش دهید.

من خواهید بود در ماه نوامبر با یکی دیگر از برداشت های, ستون, امیدوارم, مورد سبز, چمن, تپه های شیب دار, معصوم, محوطه سازی و, فلفل شیرین, ساندویچ پنیر.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن