بهترین PrepZone: در اینجا 2019-20 همه ورزشکاران منطقه و بازیکنان از سال

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 PM EDT Jun 15, 2020این 2019-20 سال تحصیلی ندارد, کتاب داستا

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

این 2019-20 سال تحصیلی ندارد, کتاب داستان پایان دادن به ما ترجیح داده اند اما هنوز هم وجود دارد مقدار به جشن می گیرند.

گنج ساحل دانشجو-ورزشکاران به رقابت در سطح بالا تولید می شود لحظه های به یاد ماندنی برنده مسابقات قهرمانی و تاریخ ساخته شده است.

TCPalm مفتخر است خود را همه در منطقه زن و مرد ورزشکار و مربی از سال و همچنین تمام ورزشکاران منطقه در هر ورزشی از پاییز و زمستان است. TCPalm نه نام همه-منطقه تیم برای فصل بهار ورزش به دلیل فصل لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. TCPalm به رسمیت شناخته شده همه سالمندان از زمستان های ورزشی در ارشد آن سلام است.

بیشتر: سلام ارشد: تجلیل بهار سال 2020 گنج ساحل-منطقه ورزشی فارغ التحصیلی کلاس

ورو بیچ را Madelaine رودز پوش او فوق العاده تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال حرفه ای با سوم متوالی تمام منطقه بازیکن سال جایزه و عنوان دختر شایسته فلوریدا.

جان کارول کاتولیک junior جی آلن بود همه منطقه بازیکن سال فینالیست در فوتبال و بسکتبال و سمان وضعیت خود را به عنوان گنج ساحل بالا سه ستاره ورزشکار.

در فصل اول در کاج مدرسه فوتبال پسران مربی Staci ویلسون در زمان شوالیه ها به ارتفاعات جدید را به عنوان آنها به چهار نهایی برای اولین بار در تاریخ برنامه.

برای برجسته خود تلاش رودز و آلن هستند 2019-20 TCPalm همه-منطقه زن و مرد ورزشکاران از سال و ویلسون است TCPalm همه-منطقه مربی سال است.

رودز که به بازی فوتبال و فوتبال پرچم برای مبارزه با سرخپوستان نیز برنده تمام منطقه ورزشکار زن سال افتخارات در 2017-18 است و اولین کسی که برنده این جایزه دو بار.

فلوریدا signee led گنج ساحل با 50 اهداف و افزود: 13 کمک و چراغ ساحل Vero به آن متوالی دوم مسابقات قهرمانی منطقه ای و چهار نهایی ظاهر.

"آن را به سرگرم کننده ترین فصل من تا به حال فوتبال بازی کردن در تمام چهار سال" رودز گفت. "تیم ژل زده واقعا به خوبی از شروع. باعث تاسف ما چگونه از دست داد و آن کار نمی کند به نفع ما بود اما واقعا افتخار راه ما مبارزه و به چالش افزایش یافت و هر زمان و آن را به چهار نهایی برای سال دوم در یک ردیف. "

رودز یکی از تزئین ترین بازیکنان فوتبال در منطقه تاریخچه.

او را شکست ساحل Vero برنامه ضبط با 137 اهداف شغلی و نامگذاری شد فلوریدا دامداران کلاس 5A بازیکن سال برای دومین فصل متوالی. رودز نیز به دست آورده عنوان فلوریدا دامداران از دست فلوریدا در ماه مارس است.

"به عنوان یک مربی شما نمی توانید تعداد زیادی از بازیکنان که از طریق آمده بود که" ورو فوتبال ساحلی مربی دن دیکنز گفت. "او یکی-از-یک-نوع و او را به پایین به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران در این منطقه است. آن را فقط خوب است که او به عنوان یک فرد او به عنوان یک بازیکن است."

آلن شده است دستکاری بیس بال, بازی بسکتبال و فوتبال از او جوان بود. زمانی که او 7 بود او مجبور به ترک تفریحی یک بازی بسکتبال در حاصل کار دو تیم به طوری که او می تواند به یک بازی بیس بال برای اولین زمین.

نه بسیار تغییر کرده است پس از آن.

"من تقریبا ورزشی به ورزش گفت:" آلن است که انتظار می رود به بالا پیش نویس انتخاب 2021 لیگ اصلی بیس بال پیش نویس است. "این بسیار سخت است. فوتبال به بسکتبال در حدود دو هفته به عقب بر گردیم در یک تیراندازی در میان است. بسکتبال و بیس بال است که واقعا برای من سخت فقط به شیار. من فکر می کنم مردم واقعا نمی دانند که.

"من واقعا نمی تواند پاسخ دهد که یکی از من شماره 1 ، من که سوال زیادی است. من فکر می کنم آن را در فصل چیزی. هر کس در این زمان است که شماره 1 است."

هر کدام ورزش آلن نقش او برتری دارد.

در پاییز آلن انداخت برای 1,725 متری و 14 touchdowns و فرار برای 690 متری و هشت touchdowns. او در چهار بازی که در آن او می گذرد برای حداقل 200 متری و همچنین عجله برای حداقل 70 و اختصاص حداقل یک زمین نشستن کامل هواپیما در هر بازی. در زمستان آلن به طور متوسط 14 امتیاز 5.0 ریباند 3.2 کمک و 2.0 دزد در هر بازی و کمک به طلایی قوچ پیروزی 18 بازی و رسیدن به قهرمانی منطقه.

"من به مدرسه رفت در سنت توماس (آکویناس) بازی فوتبال در FAU شد ورو به مدت شش سال و من به صداقت, من فکر نمی کنم من تا کنون دیده ام یک ورزشکار بهتر در هر سه ورزش" جان کارول مدیر ورزشی/فوتبال مربی میکی Groody گفت. "او فقط این نوع از بچه. او سخت کار می کند در هر ورزش است. او همیشه بازی های ورزشی و کار در هنر و صنعت خود را در هر یک از رشته های ورزشی است. این منطقه پر از خوب ورزشکاران, اما من فکر نمی کنم هر کسی غالب هر سه ورزشی مانند او می کند."

ویلسون که یک عضو از ایالات متحده در سال 1996 طلا-مدال برنده تیم المپیک هدایت کاج مدرسه به 13-3-3 ضبط و اولین مدرسه منطقه ای قهرمانی.

بعد از باخت به رقیب سنت ادوارد 5-4 در وقت اضافه از منطقه 2-8A قهرمانی کاج مدرسه موفق به کسب هر سه از منطقه ای آن بازی حذفی در جاده ها است. که شامل یک غالب 5-2 پیروزی در برابر سنت ادوارد در منطقه ای نیمه نهایی و 2-1 در کررللوود روز در تمپا برای رسیدن به فینال چهار.

"تأمل آن بود که یک سال بزرگ به طور کلی" ویلسون گفت:. "من از آن لذت می برد در هر سطح. این همه خوب storybook قطعات و خوبی بود تا مربیگری را تجربه جایی که من کردم به کار با یک مدرسه خوب بود که واقعا حمایت شده است. این یک گروه جدید و من مانند چالش است. آنها ایده آل چالش برای یک مربی و آنها به من کمک کرد تا رشد کنند."

همه-منطقه بازیکنان سال

سقوط

پسران بولینگ

رایان Goodrich پورت سنت لوسی ارشد

نکات برجسته: Goodrich شده است یکی از پسران برتر پرتاب در ساحل گنجینه خود را در طول varsity حرفه ای. او فینالیست برای همه-منطقه کاسه ساز از سال 2017 و یک تیم همه-انتخاب منطقه در سال 2018 است. گودریچ بود منطقه 12 فرد دونده تا در سال 2019 و واجد شرایط برای ULTIMOPREZZO نهایی. گودریچ تا به حال چهار بازی در مجموع 879 به پایان رسید و 20 به طور کلی در حالت مسابقات.

بیشتر: دیدار 2019 TCPalm پسران بولینگ تمام منطقه تیم

دختران بازی بولینگ

کیت اشنایدر فورت پیرس مرکزی ارشد

نکات برجسته: Schneider, که همچنین با نام این بود TCPalm همه-منطقه دختران کاسه ساز از سال 2018 به رهبری گنج ساحل با 215 متوسط در طول فصل به طور منظم. در علاوه بر این به برنده Kegel چالش و گنج دریاچه کنفرانس قهرمانی اشنایدر برنده منطقه 12 مسابقات به عنوان یک فرد و واجد شرایط برای ULTIMOPREZZO نهایی.

پسران صلیب کشور

توماس ویلر جنوبی چنگال ارشد

نکات برجسته: ویلر که او نیز شد TCPalm همه-منطقه صلیب کشور دونده از سال 2018 و عضو TCPalm همه دهه صلیب کشور تیم ادامه داد: به عنوان استاندارد برای دونده منطقه در سال 2019. شمال فلوریدا signee شد منطقه 7-3A قهرمان منطقه 4-3A نفر دوم به پایان رسید و نهم در کلاس 3A امور خارجه دیدار خواهد کرد.

دختران صلیب کشور

هانا مارتین, South Fork ارشد

نکات برجسته: مارتین تا به حال یکی دیگر از برجسته نجومی در سال 2019 برنده گنج دریاچه کنفرانس قهرمانی و در پایان به عنوان منطقه 7-3A runner-up. جنوبی دست signee بود که TCPalm همه-منطقه صلیب کشور دونده از سال 2018 و عضو TCPalm همه دهه صلیب کشور تیم زد شخصی-بهترین زمان 18:57.70, به پایان رسید و 12 در کلاس 3A امور خارجه دیدار خواهد کرد.

بیشتر: من PrepZone: South Fork هانا مارتین علائم با Southern Miss

فوتبال جرم

Jermaine Dawson, ساحل Vero ارشد

نکات برجسته: Dawson ظهور به عنوان گنج ساحل بالا بزرگ-بازی بازی های در خطر سقوط و کمک به مبارزه با سرخپوستان گسترش دولت خود را-ضبط به طور منظم فصل win streak به 62 بازی. داوسون که امضا شده با آیووا غربی به رهبری گنج ساحل با 1,091 دریافت متری و 13 دریافت touchdowns و تا به حال شش بازی با حداقل 100 دریافت متری.

بیشتر: ساحل Vero گیرنده گسترده Jermaine Dawson است 'یک دانشمند در زمینه'

دفاع فوتبال

تیم Smith, Sebastian, رودخانه ارشد

نکات برجسته: اسمیت اولین منطقه بازیکن به پایان ارشد او فصل را با پنج ستاره رتبه بندی از 247Sports و او مانند آن را در بر می گیرند. آلاباما signee ثبت 98 پردازد 14 کیسه 23 کارفرمایی فشار و مجبور شش گیر میکنه. اسمیت به دست آورده تیم دوم همه آمریکایی از افتخارات ورزش نشان داده شده بود و برای اولین بار تمام تیم دولت انتخاب شده است.

بیشتر: فوتبال استخدام: Sebastian رودخانه DL تیم اسمیت به نام Sports Illustrated همه تیم آمریکایی

پسران گلف

Cade Coffey, ورو بیچ junior

خلاصه بازی: با وجود بازی یکی از چالش برانگیز ترین برنامه در Treasure Coast Coffey به طور متوسط 73.8 سکته مغزی در هر نه سوراخ. او مدال در منطقه 7-3A مسابقات هنگامی که او به ضرب گلوله یک مدرسه-ضبط 7-تحت 65 در رویال St. Cloud البته در St. Cloud. اول-تیم همه-انتخاب منطقه در 2018, Coffey به پایان رسید 20 در مسابقات منطقه ای گره خورده است و برای 63 در کلاس 3A حالت مسابقات.

بیشتر: منطقه خلاصه: Vero Beach, گام توسط حیوان دست اموز Coffey شاخه مدرسه رکورد را به نفع خود عنوان

دختران گلف

گلپر Holman, LPA دوم و اندی اسمیت کاج مدرسه دوم

نکات برجسته: اسمیت و Holman ء گنج ساحل تمام فصل. اسمیت که او نیز برنده تمام منطقه گلف باز از افتخارات در سال 2017 و 2018 برنده Sailfish دعوتی گنج دریاچه کنفرانس و منطقه 12-1A مسابقات قهرمانی. Holman, یک فینالیست برای همه-منطقه گلف باز از سال 2018, مجموعه, مدرسه, رکورد با نه سوراخ گرد نمره 30 و واجد شرایط برای دولت مسابقات به عنوان یک فرد. اسمیت و Holman گره خورده است برای پنجم در کلاس 1A با دو امتیاز دور از 142. اسمیت و Holman هر دو انتخاب شدند به TCPalm همه دهه تیم در ماه آوریل است.

بیشتر: دبیرستان خودی: ساحل گنجینه بهترین دختران گلف بازان مواجه خاموش در PGA Golf Club

پسران, شنا/غواصی

جاناتان Geraghty, لینکلن پارک آکادمی ارشد

نکات برجسته: Geraghty شده است یکی از برتر غواصان در دولت گذشته پنج فصل و دربسته در محیط خود از ستارگان تیم اول دانشگاه یا دانشکده حرفه ای با یک مدال نقره در 1 متر غواصی رویداد در کلاس 2A امور خارجه دیدار خواهد کرد. Geraghty که امضا شده با پرینستون دو زمان دولت قهرمان و سه بار تمام منطقه شناگر/غواص از سال است.

بیشتر: دبیرستان خودی: لینکلن پارک Jonathan Geraghty به نظر می رسد به چلپ چلوپ در دولت دوباره

دختران, شنا/غواصی

بلر Stoneburg, جنسن بیچ دوم

نکات برجسته: Stoneburg که او نیز به دست آورده همه-منطقه شناگر/غواص از سال افتخارات در سال 2018 به حال یکی دیگر از برجسته نجومی و برنده یک جفت از فرد مدال طلا در کلاس 2A امور خارجه دیدار خواهد کرد. Stoneburg شد دولت قهرمان 200-حیاط آزاد و 100-حیاط پروانه و کمک به شاهین 200 رایگان و 400 رایگان رله تیم ادعا برنز در وزارت امور خارجه ملاقات در ماه نوامبر.

بیشتر: جنسن بیچ شناگر بلر Stoneburg برنده دو مدال طلا و دو برنز در کلاس 2A امور خارجه دیدار

والیبال

پاییز Raulerson فورت پیرس مرکزی ارشد

نکات برجسته: Raulerson شد برجسته ترین گذارنده بر روی گنج در سواحل 2019 و ارزش او را به کبرای نمی تواند درک شود. این دانشگاه بین المللی فلوریدا signee تا به حال 846 کمک 225 خدمات نقاط 155 حفاری و 54 aces 40 کشته و 12 بلوک و کمک سرب مرکزی به منطقه ای نیمه نهایی. او به پایان رسید کار خود را با 2,544 کمک می کند.

بیشتر: پاییز Raulerson 47 کمک سوق مرکزی گذشته پالم بیچ گاردنز در والیبال

زمستان

پسران بسکتبال

مالکوم کلی اوکیچوبی ارشد

نکات برجسته: Kelly فوق العاده بود بازیکن و رهبر برای برهمنان تیم ملی که برنده دوم آن متوالی منطقه عنوان برنده خود را برای اولین بار در منطقه بازی حذفی از سال 1986 و به منطقه ای نهایی است. کلی به طور متوسط 10 امتیاز 5.6 ریباند و 5.5 کمک و 3.2 دزد در هر بازی و 46 درصد از این زمینه است. کلی به ثمر رساند 18 امتیاز — 14 در نیمه دوم به کمک اوکیچوبی ضرب و شتم بوید اندرسون 65-62 در منطقه ای نیمه نهایی.

بیشتر: پسران بسکتبال: Markeze و مالکوم کلی منجر اوکیچوبی به منطقه ای نهایی

بسکتبال دختران

تعمید McCann, لینکلن پارک آکادمی junior

نکات برجسته: McCann که متعهد به دانشگاه ییل در مارس به رهبری گنج ساحل با 23.7 امتیاز در هر بازی و کمک لوح المركم رسیدن به منطقه 3-4A بازی مسابقات قهرمانی. McCann, که همچنین به طور متوسط 4.2 ریباند 4.2 دزد و 4.2 کمک در بازی بود FACA تمام تیم دوم-وزارت امور خارجه انتخاب شد و فینالیست برای فلوریدا دامداران کلاس 4A بازیکن سال.

بیشتر: چه کسی رای خوانندگان به عنوان TCPalm را پسران و دختران بازیکنان بسکتبال از دهه?

فوتبال پسران

خوزه Escobar فورت پیرس مرکزی ارشد

نکات برجسته: Escobar نقل مکان کرد تا به مهاجم از خود سنتی مرکز اواسط نقطه ای که پرداخت فوری سود سهام. Escobar منجر گنج ساحل با 37 اهداف و افزود: شش کمک می کند. از همه مهمتر او نیز کمک کبرای برنده منطقه 9-7A قهرمانی و رسیدن به منطقه 3-7A نیمه نهایی.

بیشتر: شروع سریع منجر فورت پیرس مرکزی فوتبال پسران به عنوان منطقه

فوتبال دختران

Madelaine رودز, ساحل Vero ارشد

نکات برجسته: رودز است که در منطقه ای فوتبال دختران بازیکن سال برای سومین فصل متوالی و همه منطقه ورزشکار سال برای دومین بار در سه سال است. فلوریدا signee رهبری منطقه در به ثمر رساندن 50 گل و 13 پاس گل و یک دلیل بزرگ چرا مبارزه با سرخپوستان پیشرفته به چهار نهایی برای دومین فصل متوالی.

بیشتر: ساحل Vero را Madelaine رودز به نام فلوریدا دامداران 2020 از دست فوتبال

دختران وزنه برداری

الهام Depalo ورو بیچ junior

نکات برجسته: 101 پوند Depalo شده است از بهترین ها در دولت گذشته دو فصل است. فینالیست برای همه-منطقه وزنه بردار سال در 2018-19, Depalo بود کلاس 2A دونده تا در ULTIMOPREZZO مسابقات قهرمانی کشور. او شکست نخورده بود در طول فصل به طور منظم و برنده منطقه 12-2A و منطقه 6-2A قهرمانی.

کشتی کج

مارکو Bragado Treasure Coast ارشد

نکات برجسته: Bragado یک فینالیست برای همه-منطقه کشتی گیر سال در سال 2019 قرار داده شده سوم در کلاس 3A در 182 پوند است. او در پایان فصل با یک 52-7 رکورد و برنده هر دو منطقه 10-3A و منطقه 3-3A قهرمانی. Bragado که انتخاب شد به TCPalm همه دهه تیم ممکن است از دست رفته و تنها یک بازی در طول postseason.

بیشتر: من PrepZone: رقیب کشتی گیران مارکو Bragado استیون Krantz در انتظار ممکن است ششمین نشست در مسابقات قهرمانی کشور



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن