آیا شما یک متخصص در بحث زباله? ما را امتحان کنید و پیدا کردن اگر شما در حال بازیافت راه حق.

کارل اشنایدر مگان کارنی و الکس Driehaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:08 AM EDT Jul 15, 2020جوامع در جنوب غربی

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

جوامع در جنوب غربی فلوریدا رفته اند "بازگشت به اصول" وقتی که می آید به بازیافت. ناپل اخبار روزانه و فورت مایرز News-Press یک مسابقه کوتاه برای کمک به ساکنان یاد بگیرند که چه سطل زباله می رود در چه می.

در اخبار روزانه و اخبار-مطبوعات اصلی داستان گزارش از فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست نشان می دهد که دولت موفق به رسیدن به آن, 2008 بازیافت هدف است. در حالی که مساحت دیدم اخیر افزایش میزان زباله و بازیافت آن نشده است به اندازه کافی.

به مسابقه را به شرح زیر بررسی جعبه از موارد شما فکر می کنم متعلق به سطل بازیافت. هنگامی که شما مطمئن شوید که از پاسخ های خود را با ضربه "ارسال" را فشار دهید در پایین امتحان اسکرول به بالا و به بالای این صفحه کلیک کنید و "نمایش دقت" برای دیدن نتایج خود را و دلیل این که چرا برخی از اقلام را نمی توان بازیافت.

بازی های پیش رو!

هیچ وقت برای امتحان ؟ هیچ نگرانی در این پاسخ به شرح زیر است.

...

اما واقعا در این مسابقه سرگرم کننده است. شاید یک شات بدهید!

...

ما حتی نمی کلاس شما! وعده داده است.

...

بنابراین شما نمی خواهید به یک ظرف غذا به اطراف با مسابقه ما آن را دریافت کنید. در اینجا پاسخ این ضرب المثلی cheat sheet برای بازیافت:

در اینجا چیزی است که شما می توانید بازیافت:

مقوا: مطمئن شوید مقوا پهن است و قطع به حداکثر اندازه 3 ft. x 3 ft. در ذغال سنگ پهن مقوا می توان در سمت چپ در خارج از بازیافت چرخ دستی.

قوطی: فقط مطمئن شوید که برای شستشو و خشک کردن قوطی به طوری که آنها در حال تمیز کردن قبل از آنها در حال پرتاب به سطل بازیافت.

بطری های شیشه ای: بطری های شیشه ای باید تمیز و خشک قبل از قرار داده شده در سطل است.

بطری های پلاستیکی و کلاه: شما می توانید نگه داشتن کلاه ، ایده این است که برای ساده کردن همه چیز, بنابراین نگه داشتن کلاه, اما مطمئن شوید که بطری های تمیز و خشک هستند.

روزنامه/ایمیل های ناخواسته: کاغذ مانند این است که به شل بازی شیر یا خط در سطل بازیافت. فقط نمی کراوات آن را با ریسمان به عنوان آن را مسدود و ماشین آلات بازیافت.

در اینجا چیزی است که شما نمی تواند بازیافت:

فوم: پلی استایرن باید قرار داده نمی شود در یک سطل آشغال.

باتری: باتری را به یک زباله های خطرناک تسهیلات در منطقه شما.

الکترونیک: الکترونیک (و لوازم جانبی) را نمی توان بازیافت. محلی خود مراجعه کنید اطلاعات بیشتر برای دستگاه انتخاب یو پی اس و دفع زباله های خطرناک.

حباب بسته بندی: بسته بندی حباب بیش از حد شل و ول برای ماشین آلات بازیافت. آن را مسدود کردن چرخ دنده و باعث مشکلات در تاسیسات. محلی خود را بررسی کنید بقال به دیدن اگر آنها را به آنها را.

کیسه های پلاستیکی: کیسه های پلاستیکی بیش از حد شل و ول و را مسدود ماشین آلات در تجهیزات بازیافت. نگاهی به کیسه های پلاستیکی (از جمله بسته بندی های پلاستیکی در اطراف موارد آب) به فروشگاه مواد غذایی.

جعبه های پیتزا: روغن و چربی پنیر آلوده مقوا. آن را ممکن است برای برش تمیز مقوا از کثیف اما به طور کلی به پرتاب مواد غذایی حاوی مقوا به زباله ها به طور منظم.

کارتن شیر: کاغذ کارتن (شیر و آب پرتقال, خامه سنگین) همه حاوی یک پوشش است که برای بازیافت مناسب.

صفحات کاغذ/پلاستیک چنگال: مواد غذایی آلوده بازیافت محصول پس از استفاده از صفحات کاغذ و ظروف پلاستیکی باید پرتاب کردن زباله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن