مشغول فصل طوفان و بیماری همه گیر کوروناویروس "یک زمین شناسی سناریو'

دویل برنج ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:54 AM EDT Jun 1, 2020با تشکر از COVID-19 فصل طوفان است که رسما

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

با تشکر از COVID-19 فصل طوفان است که رسما شروع به دوشنبه خواهد بود بر خلاف هر گونه دیگر است.

"ترکیبی از یک جریان همه گیر و چه NOAA پیش بینی شده است به یک مشغول طوفان فصل یک زمین شناسی سناریو" با توجه به فاجعه سیاست گروه SmarterSafer ائتلاف.

فدرال پیش بینی در سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت در ماه گذشته پیش بینی کرد به عنوان بسیاری از 19 به نام طوفان تشکیل می دهند که از آن به عنوان بسیاری از 10 خواهد بود طوفان است. این تنها یکی از بسیاری از پیش بینی که پیش بینی غیر منتظره ای مشغول نجومی در سال 2020 است.

"این می تواند بسیار فعال نجومی گفت:" AccuWeather هواشناس دن Kottlowski. "فعال تر در این فصل بیشتر احتمال دارد ما باید حداقل دو یا سه رویدادهای مهم."

آسترید کالداس یک آب و هوا دانشمند با اتحادیه دانشمندان نگران گفت: "تقاطع همه گیر با فصل طوفان بی سابقه است و ناگوار آن را به عنوان بازی کردن به عنوان FEMA منابع و کارکنان نازک کشیده با این بیماری همه گیر پاسخ و یک سری از حوادث پس از 2017 که آن را سخت تر برای آژانس به افزایش به چالش همزمان با وقوع بلایای طبیعی است."

قوی تر از طوفان: با گرم شدن زمین ساخت طوفان قوی تر مطالعه می گوید:

حتی بدون گیر این "خواهد بود یک چالش فصل طوفان" گفت: Rachel Cleetus همچنین از اتحادیه دانشمندان نگران با توجه به پیش بینی تعدادی از طوفان. "به عنوان یک ملت ما آماده نیست و این است که قرار دادن زندگی مردم در خطر است."

این کشور توانایی به نگه داشتن مردم امن است برای رفتن به شدت تست شده او اضافه شده و در بخش های بزرگ بستگی دارد چگونه به خوبی FEMA و دولت و مقامات محلی با هم کار می کنند تحت این شرایط بی سابقه ای.

"سایر بلایای طبیعی مانند مداوم میانه سیل و آینده wildfire فصل نیز تحت فشار قرار دادن آژانس منابع" Cleetus گفت.

FEMA گفت: آن را آماده برای فصل طوفان: "در حالی که FEMA همچنان به رهبری عملیات فدرال در طول کل-از-امریکا COVID-19 پاسخ ما همچنان به عمدی و فعال گام به پاسخ و بازیابی از آینده بلایای طبیعی مانند طوفان در حالی که در پاسخ به COVID-19. FEMA در حال حاضر در پاسخ به آب و هوایی شدید در این بیماری همه گیر با گردباد ویرانگر در جنوب شرقی, در حالی که همچنین در حال آماده شدن برای شروع سال 2020 فصل طوفان."

قریب به اتفاق مبارزه با COVID-19 زوج با در حال حاضر منابع کمیاب را به طور چشمگیری تحت تاثیر توانایی فدرال و ایالتی و محلی برای حمایت از طوفان امداد رسانی.

و تهدید پیمانکاری COVID-19 خواهد بود یک عامل بازدارنده برای برخی از مردم با توجه به رفتن به یک پناهگاه برای سوار کردن یک طوفان.

"اگر ما مجبور به انجام جرم جمع پناه چه هستند پروتکل های ما در حال رفتن به محل؟," جارد Moskowitz مدیر فلوریدا بخش مدیریت اضطراری گفت: اخیرا در یک کنفرانس خبری AccuWeather گزارش شده است. "ما می رویم به COVID-تنها پناهگاه? چگونه ما می رویم به انجام تخلیه?"

اجتماعی فاصله در پناهگاه های اضطراری? میشیگان جاری شدن سیل در پاسخ پیچیده COVID-19

فلوریدا برنامه: Coronavirus می تواند تغییر فلوریدا طوفان برنامه ریزی: هتل ها, Lyft, Uber همه در بازی

یکی دیگر از پویا همچنین ممکن است به بازی آمد در این سال هنگامی که نخستینبار تهدید آمریکا: فاجعه خستگی.

ماه از استرس و نگرانی بیش از coronavirus همه گیر و پیامدهای آن در جامعه و اقتصاد و زندگی روزمره گرفته و از عوارض آن در بسیاری از آمریکایی ها AccuWeather گزارش شده است.

"آنها خسته از دیدن اعداد. آنها خسته از دیدن اخبار رسانه ها است. آنها خسته" بیل چرخ معاون اورژانس مدیریت هماهنگ در هریس کانتی تگزاس گفت: AccuWeather.

FEMA به تازگی منتشر شد "COVID-19 همه گیر ارشاد عملیاتی برای سال 2020 فصل طوفان" برای کمک به اورژانس مدیران و مقامات بهداشت عمومی بهترین آماده سازی برای حوادث در حالی که در ادامه به پاسخ و بهبود یافتن از این بیماری همه گیر.

در حالی که FEMA با هدف زندگی می کنند تا ماموریت خود به آن اشاره کرد در واکنش به این فاجعه ممکن است انجام از راه دور این است که مردم باید آگاه آژانس نرم افزار فرایند ممکن است انجام شود در فرد با توجه به ایمنی و بهداشت ملاحظات.

"در حالی که این قابل فهم است که وجود دارد هیچ سوال آن را به طور قابل توجهی پیچیده آمادگی طوفان و بهبود تلاش های به خصوص برای جوامع هستند که کمتر به خوبی ذوات یا بیشتر جدا شده" اتحادیه دانشمندان نگران گفت.

خانه های سالمندان در خطر خاص در طول یک طوفان با توجه به آب و هوا.ما هواشناس Ryan Maue.

"(چه) بسیار مهم در طول فصل طوفان است برای آماده سازی آن در سالمندان مسکن از جمله خانه های پرستاری به صورت بالقوه اثرات طوفان," او گفت:. "این تنها یکی از بسیاری از مناطق که در آن بیماری همه گیر کوروناویروس و فصل طوفان را قطع."

Cleetus با اشاره به این که فصل طوفان طول می کشد تا نوامبر. 30 و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار از افزایش عفونت بعد از این سال.

"ما نه از جنگل از نظر بهداشت عمومی چالش" او گفت:.

در صلیب سرخ آمریکا, Trevor Riggen معاون ارشد رئیس جمهور از فاجعه خدمات گفت: "حوادث متوقف نخواهد شد در طول شیوع کروناویروس – به طوری که ما سر به طوفان فصل هدف ما برای ارائه به هر کسی که نیاز به پس از یک فاجعه با آسایش و پشتیبانی است."

او افزود که در میان coronavirus بحران صلیب سرخ را با ارائه برخی از خدمات امدادی عملا از جمله سلامت روانی حمایت و کمک مالی به لطف سرمایه گذاری در مواردی مانند لپ تاپ ها و نقاط بی سیم و دستگاه های تلفن همراه.

"به جای باز کردن پناهگاه ما اولویت فردی در اتاق هتل یا خوابگاه اتاق های سبک به مطمئن شوید که مردم باید مکانی امن برای اقامت اگر آنها نمی تواند بازگشت به خانه پس از یک فاجعه" Riggen گفت.

و به عنوان بد آن را به عنوان می تواند به ایالات متحده و کشورهای کارائیب و حتی ممکن است بیشتر در معرض خطر است. Erynn کارتر مدیر ارشد برای بشردوستانه پاسخ در رحمت سپاه گفت: منطقه چهره یک "سناریو کابوس" اگر عمده طوفان بازدید در وسط "یک uncontained بیماری همه گیر."

"شاید تقاضا برای لوازم بهداشتی کشیده تا به زنجیره تامین" کارتر گفت. "مشکل دسترسی به مواردی مانند محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی خواهد صدمه دیده است بسیار مورد نیاز آماده سازی برای طوفان پاسخ.

"در این رویداد از یک طوفان بزرگ عرضه زنجیره ای بود مسلما بیشتر محدود خسارت طوفان. این تهدید زندگی مردم که نیاز به مراقبت های پزشکی و تجهیزات برای مبارزه با COVID-19 و زندگی افراد با آسیب و سلامت در بحران ایجاد یا بدتر ساخته شده توسط طوفان."

تا کنون فصل طوفان و بعد فورا رفت واز به شروع سریع. دو طوفان به نام در حال حاضر تشکیل شده: طوفان گرمسیری آرتور و برتا.

این اولین بار از سال 2012 که دو طوفان های تشکیل شده در ماه مارس.

فصل اول طوفان: اولین طوفان فصل طوفان را ندارد, ریزش زمین در فلوریدا ساحل اما به ارمغان خواهد آورد باران, خشن, گشت و گذار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن