2018 روزولت پل گزارش دهید FDOT به بررسی روش های بازرسی برای همه سگمنتال پل در فلوریدا

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:37 PM EDT Jul 2, 2020استوارت — فلوریدا وزارت حمل و نقل پنج شنبه

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

استوارت — فلوریدا وزارت حمل و نقل پنج شنبه اعلام کرد این سازمان در حال برنامه ریزی برای بررسی پل روشهای بازرسی برای دولت 84 سگمنتال پل.

تصمیم می آید را بر اساس 2018 روزولت پل, گزارش, گفت, بث Frady و ارتباطات و مدیر آژانس.

او کاهش یافته است به آنچه به طور خاص هشدار مقامات در که 2 ساله گزارش به تماس برای ایالت نقد و بررسی. 109-صفحه گزارش شد که به شدت redacted برای رسانه ها به طور کلی به "خوب" رأی به پل عازم شمال و عازم جنوب دهانه اشاره کرد "آسیب جزئی است."

در طول شش ماه در بازرسی از پل در ژوئن 16, FDOT مقامات گفت: آنها متوجه یک شکاف در southbound دهانه و بسته عازم شمال و عازم جنوب دهانه. بیشتر تست و بررسی در بر داشت خوردگی باعث جراحی تاندون ها در southbound span به پارگی. جزئی سطح خوردگی شد به گزارش عازم شمال پل است که پس از تعمیر شده است. که عازم شمال پل باز است برای برخی از دو راه ترافیک; عازم جنوب پل بسته است به طور نامحدود.

زمانی که ساخته سگمنتال پل مانند روزولت هستند ساخته شده است در بخش های کوچک به جای بزرگ دهانه از پل. از 12,400 پل ایالت 84 و در حال سگمنتال پل ها با توجه به FDOT.

بیشتر: دیکسی بزرگراه روزولت در نزدیکی پل پیش بینی شده برای باز کردن در صبح روز جمعه

"وزیر را فعال بخشنامه است که به مرور زمان و گذشته بازرسی و همچنین نتایج حاصل از انجام آزمایشات و توسعه توصیه می شود استفاده به صورت سگمنتال پل بازرسی رفتن به جلو" Frady نوشت: در یک ایمیل. "این بررسی در حال انجام است و یافته ها و توصیه ها منتشر خواهد شد پس از بررسی کامل است."

به عنوان بخشی از این در حال بررسی FDOT با همکاری اداره فدرال بزرگراه ها و حمل و نقل همسالان در سراسر کشور به توصیه های توسعه مورد استفاده قرار گیرد برای بازرسی از رفتن به جلو با توجه به Frady.

در ساحل گنجینه وجود دارد پنج قسمتی پل در شهرستان مارتین با توجه به داده ها از وزارت حمل و نقل.

پنج پل دو دهانه از روزولت پل (شمارش به عنوان دو پل) ، ارنست لیون پل در جنسن بیچ می رود که بیش از Intracoastal آبراه است; Evans Crary پل استوارت است که می رود بیش سنت لوسی رودخانه و فرانک یک Wacha, پل, همچنین شناخته شده به عنوان جنسن بیچ جاده که متصل جنسن بیچ در سرزمین اصلی با جنسن بیچ در هاچینسون جزیره است.

برخی از دیگر قسمتی پل ها در سراسر کشور هستند در پالم بیچ, Broward, Miami Dade, Hillsborough, Duval, Pinellas مونرو و ساراسوتا شهرستان.

بیشتر: روزولت پل بخشی از بازگشایی به ترافیک در یک طرف پل; صاحبان کسب و کار امیدوار کننده آن به ارمغان می آورد به عقب مشتریان

FDOT مقامات گفت: به احتمال زیاد خواهد شد ماه قبل از عازم جنوب روزولت پل بازگشایی شد.

بخشی از دیکسی بزرگراه از خیابان سرخس به آلبانی خیابان است که بسته شده است در حالی که کار انجام شده است بر روی پل رود که باز جمعه است.

دولت است که هنوز هم در انتظار نتایج آزمایش از آن بازرسی های اخیر از روزولت پل. تست اضافی از پل مواد ادامه دارد و خواهد بود از جمله در ایالت نقد و بررسی و منتشر شد به هنگامی که کامل Frady گفت.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب