بهترین تلویزیون 65 اینچ برای خرید

بهترین تلویزیون 65 اینچ برای خرید تلویزیون های زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به عنوان گزینه مناسب خرید

توسط ABTINNEWS در 14 تیر 1400

بهترین تلویزیون 65 اینچ برای خرید

تلویزیون های زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به عنوان گزینه مناسب خرید یک تلویزیون جدید را برای ما باشد. شیائومی یک تلویزیون ارزشمند برای شما به ارمغان آورده است که با قیمتی بسیار مناسب می تواند گزینه برتر میان خریداران باشد. تلویزیون 65 اینچی شیائومی سری 4X یک تلویزیون هوشمند با کیفیت 4K HDR است. ما این تلویزیون را بسیار آزمایش کرده ایم و به شما اجازه می دهیم بفهمید ارزش پول شما را دارد یا نه.

 

تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4x

 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون شیائومی 65 اینچی سری 4X

تلویزیون شیائومی 65 اینچی کوروش استور دارای طراحی ساده و زیبا است. کیفیت ساخت خوب است و در میان رقبای دیرینه ای که در عرصه تلویزیون وجود دارد، این تلویزیون حرف های زیادی برای گفتن دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچی دارای قاب فلزی با آرم MI در پایین است. حاشیه ها حداقل هستند و طراحی تلویزیون توجه را به سمت صفحه متمرکز می کند. بدنه تلویزیون از پلاستیک ساخته شده و می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

 

ویژگی های صفحه نمایشگر تلویزیون 65 اینچی سری 4X

کیفیت تصویر مهم ترین جنبه ای است که باید هنگام خرید تلویزیون جدید در نظر بگیرید. این صفحه نمایش با پنل LED   65 اینچی 4K با رزولوشن 3840x2160 پیکسل و نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز بزرگ است. علاوه بر این تلویزیون از محتوای 10 بیتی HDR پشتیبانی می کند و تمام این پردازش ها توسط پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر Amlogic 53A با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی انجام می شود.

 

تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4x

 

 

کیفیت صدا تلویزیون 65 اینچی سری 4X

تلویزیون 65 اینچی شیائومی سری 4X دارای بلندگوهایی با عملکرد بالا است که خروجی صدا 20 واتی از دو درایور یکسان به همراه پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby و DTS HD ارائه می دهد. اگر می خواهید صدای فراتر داشته باشید ، می توانید از اسپیکر ها و باند ها استفاده کنید.

 

مشخصات فنی بی نظیر تلویزیون 65 اینچی شیائومی سری 4X

این تلویزیون از سه پورت HDMI ، دو پورت USB و یک ورودی آنتن ، ورودی های AV ، S / PDIF و پورت اینترنت نیز برخوردار است.. کابل برق در سمت چپ تلویزیون قرار دارد و به اندازه کافی بلند است تا به یک سمت دیگر تلویزیون برسد. همچنین تلویزیون دارای بلوتوث و HDMI ARC است ، بنابراین تعداد زیادی دستگاه صوتی می توانند با این تلویزیون متصل شوند.

 

تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4x

 

 

ریموت کنترل تلویزیون  65 اینچی شیائومی

ریموت کاملا پلاستیکی ساخته شده و بسیار سبک است. طراحی ریموت ساده و مینیمال است. این حداقل طراحی به هدایت آسان از طریق سیستم عامل تلویزیون کمک می کند. کلیدهای میانبر برای متصل شدن به شبکه ها و برنامه ها وجود دارد ، این دکمه هایی است که برای استفاده از برنامه های آنها در تلویزیون و رابط PatchWall خود شیائومی مورد نیاز است.

 

نرم افزار ها و رابطهای تلویزیون شیائومی 65 اینچی سری 4X

این تلویزیون دارای V3.2  Patchwall است که سیستم عامل مبتنی بر اندروید شیائومی است. علاوه بر این از راه دور یک دکمه اختصاصی برای انتقال به UI Patchwall یا سیستم عامل Android وجود دارد. احتمالا شما از Patchwall استفاده می کنید زیرا دارای رابط کاربری بسیار تعاملی و ساده است ، از 15 زبان پشتیبانی می کند و همچنین بر اساس تاریخچه جستجوی خود می تواند شبکه و برنامه مورد علاقه شمارا راحتر در اختیارتان بگذارد.

 

کلام آخر

برای خرید و مشاوره بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی از فروشگاه کوروش استور کلیک کنید و از مشاوره رایگان پیش از خرید تلویزیون های شیائومی استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن